päivän :(

Back to häröily O

Oon tosi kipee, mutta pakko mennä kouluun etten tipu kursseilta!

ei oo kivaa istuu jossain pommisuojakellarikirjastossa päivystämässä kun pihalla paistaa aurinko :(

Turhaa vittuilua eräältä nimeltä mainitsemattomalta henkilöltä. Helvetin ihmeellistä kuinka pienestä on kiinni, että päivä menee pilalle.

[muokattu 20.1.2003 23:43]

On tullut taas selväksi, etten olen ihan täältä. Sama se, kunhan itse hymyilen.

Ahdistavan epätodellinen olo. Lauantaina hautajaisiin

Huomenna paluu Meksikosta takaisin koto Suomeen! ¡Que triste!

Nyt tuli se hetki eteen, et mä oon ihan liian väsynyt. Mä en jaksa. En jaksa tehä mitään, mut tiiän et jos meen nyt nukkuun, niin herään keskel yötä ja si o vaa enemmän unirytmi sekasin. Mut eiköhän tää tästä, nyt kun tavallaan pääsee "normaaleihin" arkirutiineihin.

Oon kuumeflunssassa Guatemalassa. Antibiootteja hain aamulla, mut toivon vaan et ei oo mitaan vakavempaa! Ei ois kivaa. Vie vaan pirun paljon voimavaroja taa sairasteleminen. Ja tallases ilmastos..huh huh. Tanaan pitais jatkaa matkaa Antiguaa kohti...

tänään on ruma päivä väsyttää, morkkis ja pitäisi mennä 2,5 tunniksi valvomaan yo-kirjoituksia.

Joo se on sitten mullakin saikkua, taisi se vappuhilluminen kuitenkin verottaa tätä tytsyä. Viimeksi viime kesänä ollut flunssassa...

Aamulla herätessäni ei lähtenyt kurkusta pihaustakaan, päässä jyskytti, silmät vuoti ja lihakset kiristeli. Ja eilen illalla kun tuli vielä käytyä rääkkäämässä itseään combatissa.

No hyvä puoli tässä on se, että olen suht energinen kuumeesta huolimatta. Jos vaikka saisi hieman siivottua...

Haluaisin kovasti mennä katsomaan Infected Mushroomia, mutta puuttuu raha ja seura... *toktok*

Mua kusetettiin ja kirjaimellisesti vituttaa. olotilani: *känni*

No kävipä sitten niin että exä poistui tästä maailmasta. Vaikka en hänen kanssaan ollutkaan missään tekemisissä melkeinpä vuoteen niin sattuu. Vietin kuitenkin melkein kaksi hyvin läheistä vuotta hänen kanssaan.
Ainakin lähti niin kuin idolinsa.

Paha olla. Huippaa, masentaa ja oksettaa. Sekaisin. Kuolinilmoitus. Totuus.

Polvi paskana, viikon saikku ja liikkumiskielto

Kaipuu

hammas viidettä päivää jatkuvasti ihan törkeen kipee ja pahenee koko ajan. nukkumiset jääny vähän heikolle kun kipulääkkeet ei tehoa ja niistä tulee vaan paha olo.. kauhee vittupää fiilis kokoajan :( huomenna varmaan uus soitto lääkärille tai jotain

Jalassa oleva rakko, joka ei meinaa millään parantua. Tokaa viikkoa viedään jo.. Eikä löydy tän tytön kenkävarastosta sopivii kenkiä millä sitä rauhottais, paitsi flipflopit. Kaipa sitä mielummin si kärsii kohmeisista jaloista huomenna ku siitä ettei pysty käveleen kunnol... :S

[q]Quakey, 12.5.2010 00:46:
hammas viidettä päivää jatkuvasti ihan törkeen kipee ja pahenee koko ajan. nukkumiset jääny vähän heikolle kun kipulääkkeet ei tehoa ja niistä tulee vaan paha olo.. kauhee vittupää fiilis kokoajan :( huomenna varmaan uus soitto lääkärille tai jotain
[/q]
Kylmä auttaa, kun mikään muu ei auta. nimim. Pari yötä pää kylmävesihanan alla. Joo ei hauskaa tuommoinen kipu, kun ei oikein voi ajatella edes mitään muuta kuin sitä kipua.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O