päivän :(

Back to häröily O

"They only want you when you're seventeen,
when you're twenty-one, you're no fun..."
Ladytron - Seventeen

Iskipä mulle kamalan ikäloppu fiilis tänään, suht järkyttävää.

Unirytmi täälläkin *toktok*

Ja nyt on nälkä. Ja lähikauppa ei auki. Ja joutus tilaan PizzaTaxin. Ja piti vielä ottaa perhekoko että saa syödäkseen illallakin. Ja sinne meni nekin rahat. *toktok*

Taas on asiat ihan vituillaan ja kaikesta saan itseäni syyttää. Tekis mieli pieksää itsensä. :(

Päätin sit keskiviikkona pokkasta flunssan, joka on vaan pahentunu tähän päivään asti. No, tänäänhän olis Housenationit, enkä tietenkään oo odottanut niitä kuin kuuta nousevaa. Ja mähän prkle meen sinne, vaikka toinen tun jalka haudassa. Eli voidaan ynnätä hieman yhteen ja nähdä mun maanantaiset äikän ylioppilaskirjoitukset jo valmiiksi reputettuina. Kuin tussa mä aattelin nenä vuotaen, korvat tukossa ja kurkku kipeenä istua siellä salissa ja saada jotain aikaankin?

Ei siinä kaikki, mä en myöskään ole tehnyt mun sotahistorian alustusta, jonka pitäis olla tiistaina valmis, enkä oo vilkassukaan enkun itsenäisen kurssin tehtäviä, mitä mulla on ollut aikaa tehdä viimeset 4 viikkoa ja kokonaisuudessaan jäljellä on vain 1½ viikkoa.

Ja eilen kaverilla leffan ziigailu meni sit siihen, että pääsin himaan viideltä. VIIDELTÄ JA OON TTU KIPEE JA VÄSYNY OLLU JO MONTA PÄIVÄÄ.

Potkisin itteäni perseelle, mut oon liian väsyny ja raihnanen.

[q]Christinah:
Tää on kun pahaa unta. Ihminen jota oon jo 2kk katsellut "sillä silmällä" ja reippaasti ihastunutkin.. ihminen joka on niin älyttömän ihanansulosensöpönlutunen niin osoittautuikin tänään 37v "pojaksi". Ja tuonkin sain kuulla ihan vaan vahingossa

Olin 100% varma että tyyppi olis 25-30v ja samaa mieltä oli 2 kaveria. Ja edelleenkin oon sitä mieltä ettei tuo komistus voi olla 37v vanha ukonretale. Mutta ilmeisesti on. Höh. Jos tästä enää päivä surullisemmaksi tulee niin voivoi..
[/q]

Menee sullakin todella huonosti jos sun suurin suru on se, onko joku äijä 27 vai 37.

Vaihdoin ketjut näin ehkä viiden vuoden pyöräilyjen jälkeen ihan vain todetakseni et nyt sillä ei pysty liikkumaan kun rataspakkakin näköjään pitäis vaihtaa. Ketjut vaan hyppii kun yrittää polkea

Onks kellään kokemusta, työkaluja sekä halua alkaa vaihtamaan jonkinlaista korvausta vastaan?

[q]KooKie, 2.2.2006 16:46:
Voi vittu meillä on sit ilmeisesti vedentulo katki kaheksaan asti: olipa mukava ylläri tulla tällee salilta kotiin rauhallisesti saunomaan. "Ai niin, ehkä parempi jättää se sauna väliin, ku meillä ei tuu vettä." Voi vittu perkele saatana lähetän miljoonakorvausvaatimukset jos mulla tulee hikinäppylöitä. Ärärärärärärärärärä. Jotkut ennakkoilmoitukset vois olla aika vitun kiva.
[/q]

Jeejee nyt joku ilmotti, että Espoon vedeltä oli tullut infoa, että ens aamuna kuudelta pitäis olla taas putket kunnossa. KUUDELTA?! Missä vitun puskassa mä käyn kusella, kun vessassa tuli käytyä viimeks siinä 11 pintaan aamulla. Helvetin helvetti tätä fiilistä, alkaa itkettää ku tää likanen olo stressaa aivan perkeleesti.

120K

[q]pirpeli, 24.9.2007 10:39:
yllättävää, etten haluis lähteä töihin.
[/q]

VÄ-SYT-TÄÄ ...ja olis vähän ikävä ihanaa :((

pahamieli,surettaa.

tulin just töihi.... :p

Loma loppu, hajottaa ja vituttaa. Ihan kuin ei olis lomalla ollutkaan >:/

Ihanat, rakkaat, painajaiset jotka on tehny paluun ilahduttamaan mua öisin <3 .
Jos ei heräile helteen takia, niin sitten tuskanhikisenä ja kauhuissaan.

Fuck yeah!

[q]kinderi, 15.7.2010 21:59:
Ihanat, rakkaat, painajaiset jotka on tehny paluun ilahduttamaan mua öisin <3 .
[/q]

Kyllä se alitajunta on sitten jännä juttu, en muka taas ollenkaan tajunnu mistä nää painajaiset johtuu.. Elämäni kamalimman päivän vuosipäivää vietetään liki kuukauden päästä, ihan kiva että näin hyvissä ajoin alkoi ahdistamaan näin vahvasti. Huoh.

Ikävä *sydän*

Jumalauta!
Että voit olla kylmä ja lapsellinen!
Mikset voinut sanoa suoraan?
Kiva jälkeenpäin huomata että asia onkin täysin toisin, ja nyt taas on niin perkeleen tyhmä fiilis.
Ei ihme että sua kohdellaan niinkuin tähän mennessä on kohdeltu, syytä ittees saatanan pentu!
Mutta tiedosta kuitenkin tämä, tää vitutus ei oo ku hetkellistä.
Toivon että luet tämän ja hiffaat kuinka saatanan idioottimaisesti oot käyttäytynyt ja tästä syystä päiväsi menee pilalle.
Sä et oo mulle enää olemassa, täysin turhaa tulla vinkumaan anteeksipyyntöä saati edes moikkaamaan jatkossa!
Adios vitun pelle!

Ostimpa about kuukausi takaperin 21" tietsikanäytön käytettynä ja hyvinhän se sen kuukauden pelitti. Ois vaan saanu toimia pidempäänkin, mielellään vuosi-pari. Alkoi temppuilemaan, ruutu menee sekunniks pimeeks ja naksahtaa ja kuva tulee takas.
Hohhoijaa, takuuta ei tietystikään ole

Kirottu allergia. Ei vielä niin paha, mutta tuloillaan. Jälleen kerran. Vain sadekesänä 2004 saanut viettää normaalin kesän ilman niiskutusta ja silmien kutinaa

Bad news from Down Under :(

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O