päivän :(
Joku törttö tuli liikenneympyrässä kolmion takaa kylkeen !
Ja arvatkaa vaan onko (vm. -90 Volkswagen Golfin)
käyttöarvo suurempi kuin lunastusarvo !
Voi saatanan saatana !
mun sormesta otettiin kynsi pois..
Kone vittuilee ja en pääse lukeen sähköisiäposteja HÖ!!!!!
Ja denä on dukossha :(
Aamul olin lähdössä duuniin, käynnistin auton ja aloin harjaamaan lumia sen päältä pois. Pakkanen sit oli räväyttäny keskuslukituksen päälle ja siinä se auto pörisi käynnissä mun kaikki avaimet sisällä ja tää vitun pakkanen purressa.
Lukkosepälle soitettuani hän kertoi juuri pakkasen aiheuttavan tällaista ja että hän tulisi aukaisemaan hintaan 80e. No onnex sit avovaimo näppäränä neuvoi soittamaan isännöitsijälle, jotta pääsen kotiin hakemaan vara-avaimen. enhän mä edes muistanut, että semmoinen oli. No, töihin mentiin myöhässä*igor*.
29 astetta pakkasta ja pyörällä töihin...*eiei*
Kipeenä JÄLLEEN ...mut ehkä vois lähtee ulkoilee kuitenki viikendinä. yleensä samal parantuu kummasti..*hymy*
Kello 5.20, yläkerran vitun kusipääpariskunnalla joku vitun karaokeilta *toktok* No, pitää näköjään kuunnella musiikkia ja roikkua netissä tämä yö. Jos tulee tavaksi niin pitää ruveta potkimaan täysillä niiden ovea tai tunkea paskaa postiluukusta, mutta ei viitsisi vielä aiheuttaa naapurisotaa...
edit: jahas, nyt hiljeni niiden suomipoppi. Tässä kohtaa olis kova veto alkaa luukuttamaan jotain piripolkkaa saatanan kovalla
inhottava tunne :/
[q]Aisti, 21.1.2006 01:28:
-klip-
[/q]
voi bärse, ei oikeen mikään tunnu onnistuvan :/ otan osaa, olis ollu jees jos jätkäki ois päässy pitkästä aikaa bilettää kunnol :(
Meinasin mokata oikein kunnolla, viimeisen päälle, ei paremmasta väliä ja tästä riittää lapsenlapsillekin kerrottavaa, mutta onneksi sain homman sovittua ja tilanne ei sitten ollutkaan niin paha kuin aluksi luulin, mutta hyvänä opetuksena se kuitenkin toimi.*eiei**toktok**uuh**iloinen**pepsodent**plur*
-clip-
[/q]
*super**hali*
No siis. XD Hyvä et ymmärrätte. Tyhmältähän toi tuntuu, ja se olis niin helppo laittaa humalan piikkiin, mut parempi et kaks juhlijaa pääsee ees himaan _taatusti_ sitten kun pilkku iskee kun mä olen täällä avaamassa ovet.
-----snipeti snip----
[/q]
ei vittu, murphyn laki toistaa itseään...no...eiköhän tässä vielä joskus.. *hali**lohduttel*
Mulla on silmätulehdus *eikä*
- Garo
Kerrankin ois hyvä sauma lähteä ulos la-iltana. Ei tenttejä ensi viikolla eikä huomenna ennen iltaa yhtään mitään. Aina joku on lähdössä, missä ne kaikki nyt on...*eikä* No, ehkä mun kannattas edelleen harrastaa rahansäästöpolitiikkaa, sillä jouduin maksaa puhelinlaskun ja capoeiran ens kuun opintolainaerästä...*igor*
en saanu otusta eilen kii ja sen takia kauheet painajaiset
tsiisus että on ikävä sitä
ikävä otusta
mökötän kotona.
viduuuuuuuuuu, mä haluun mun Kullan kotiin Vielä yli 2 tuntia odottamista
Mä olen tympiintynyt.*hmph*
[q]pirpeli, 21.1.2006 17:31:
Mun kans.*uuh*
[/q]
Voi ei! Tässä tapauksessa sitte kärsitään yhdessä ja tuetaan toisiamme *sydän*