päivän :(
[q]wiwi, 18.1.2006 09:57:
---
Epailija, 18.1.2006 09:12:
---
wiwi,
---
Tuliko se myös sun pulpetin ääreen raapimaan terävillä kynsillään?
---
No ei ku se ties et mä oon opetellu itämaisia harjotteita ni ei uskaltanu lähestyä. Nyt se onneks rauhottu ku mä lauloin sen lempibiisin "kreikan meri"*tirsk*
[/q]
haha
sairaan kylmä ja ulkona töissä
kipee olen.. ja just pahimpaan mahd. aikaan.
Olen pettynyt - olen selkeästi iän lisääntyessä ja elämäntilanteiden muuttuessa pehmenemässä eli menemässä pilalle. Nytkin oon jo kahtena päivänä ihan tarkoituksella koittanut olla rasittava ja ärsyttää ihmisiä flamebaitteja pudottamalla, mutta saalis on ollut mitätön.
En vaan osaa enää. Must on tullut ihan ja
kauheen kylmä ilma. tuulee ja on muutenki melkeen 20 pakkasta.
kasin aamu ois ollu, ei puhettakaan että ois jaksanu nousta. ysin jälkeenkin oli vielä aika tiukassa. huh.
[q]Jone, 18.1.2006 12:20:
Olen pettynyt - olen selkeästi iän lisääntyessä ja elämäntilanteiden muuttuessa pehmenemässä eli menemässä pilalle. Nytkin oon jo kahtena päivänä ihan tarkoituksella koittanut olla rasittava ja ärsyttää ihmisiä flamebaitteja pudottamalla, mutta saalis on ollut mitätön.
En vaan osaa enää. Must on tullut ihan ja
[/q]Sut täytyy selvästi viedä ladon taakse ja lopettaa. Päivän :( on ehdottomasti toi ilma tuolla ulkona ja kohta pitää lähtee kävelemään sinne.
KYLMÄ!
...ja huomen viel kylmempi ja tuulee viel enemmän kuin tänään*nyyh*
Mä liitys kans joukkoon valittamaan tosta säästä. En kyl uskalla ees mennä tonne enää, mut kai huomen iltapäivällä on pakko kun pitää mennä töihin
kylmä
Kun tietää että on herännyt 13,5h sitten ja lähtenyt töihin päässyt sieltä 1,5h sitten, tehnyt 11h töitä ja tietää et 10,5h pääst on herätys. Pitäs keritä nukkumaan ja tekemäänkin vielä jotain rentouttavaa (jos vaan jaksais...)
Helevetin kylymä! Naama meinas tippua kun kävelin kaupungille...
[q]Nectarine, 18.1.2006 16:50:
KYLMÄ!
...ja huomen viel kylmempi ja tuulee viel enemmän kuin tänään*nyyh*
[/q]
Noyy.... huomisesta tulee toosi kylmä päivä ja mä joudun menee kuvaamaan tv inserttiä tampereen keskustaan koko päiväks...*nyyh*
[q]keijukainen, 23.1.2006 17:16:
Joskus vaan tekis mieli mennä jonneki kauas pois
[/q]
sä oot niin oikeessa
[q]Hyzenthlay, 18.1.2006 19:30:
Mä liitys kans joukkoon valittamaan tosta säästä. En kyl uskalla ees mennä tonne enää, mut kai huomen iltapäivällä on pakko kun pitää mennä töihin
[/q]
niinpä prkl pakkanen*poks* joutunu olee saunanlämmössä*hihu*
Huomen töistä nopeesti kotia lämpimään*hymy*
4 tuntia java-ohjelmointia putkeen.... ei just nyt oikeen jaksais*uuh*
Mut onneks kohta pääsee syömään ---> kotiin*aplodit*
[q]jeesboks, 18.1.2006 19:37:
Noyy.... huomisesta tulee toosi kylmä päivä ja mä joudun menee kuvaamaan tv inserttiä tampereen keskustaan koko päiväks...*nyyh*
[/q]
otan osaa mä ajattelin maata koko päivän koton peittojen alla ja syödä popcornia
No vähän pakkasta. Täällä "saarella" kun asuu, niin merituuli, jota ei oikein pääse pakoon mihinkään tekee pakkasen vielä moninverroin purevammaksi, mutta mieluummin tämä kuin sellainen loska-pakkanen-loska-pakkanen- jakso, jossa kadut muuttuu lähinnä hengenvaarallisiksi kävellä. Ei kai nämä paukkupakkaset kauhean kauaa kestä, eiväthän.
[q]ninni, 19.1.2006 06:47:
jääkausi
[/q]
juuri näin
Väsymys ja kylmyys onkin ainoot :(t.
Flunssassa kotona, mulla on nyt jo villasukat jalassa ja peitto korvilla
Duuniasiat mietityttää. Menin sit vaihtamaan 10 h/vko -sopparin työhönkutsuttavan soppariin. Saas nähdä pääseekö tienesteille ja minkä verran tää tyttö. Tosin työilmapiiri ja ilmastointi on parempi uudessa paikassa ja samaa ketjua entisen puljun kanssa, joten hommat on tuttuja. Ja onhan tässä hommassa käytännön etujakin: ei tarvi olla duunissa koulun työharjoittelun aikana jos tuntuu ettei jaksa ja tenttikautena ei pakkoo tulla töihin.
Tarvii vaan alkaa miettimään kesätöitä, pitkästä aikaa. Tuolta ei välttämättä heru.