päivän :(

Back to häröily O

Miten ihmisen hartiat voikin olla näin jumissa? *eikä* Noh, alotetaan sitten operaatio Venyttely.

:(

Sairastuin juuri juhannuksen alla... ja sitten vielä kaiken lisäksi Monday Bar Armada Cruise @ 10-11.8.2006 jossa on ihku pihku armin onkin K20!!!! ....yhdeksäntoista on turha ikä

huomenna on 6h kemiaa ja se lähestyy uhkaavasti... *uuh**grr*

Saattaa jäädä Laserpointit väliin töiden takia...

ZzzZzzZzzZzzZ?

Aargh. Piti kertaa lukion kemia, mutta toi (vanha) kemiankirja minkä sain kirjastosta, on niin ruma ettei sitä pysty lukeen! keskityn vaan vihaamaan sen kirjan ulkonäköä...

tervemenoo vaan pääsykokeisiin.. jeii..

Ulkona on kylmä :( ja tuulee ja yhy yhh

oli pakko palata taas nykyiseen kotikuntaan v*ttu *toktok*
ja aamu ei menny ihan putkeen :/

Nukuin taas yli yhden koulupäivän. Ei näin.

hitto että ottaa päähän yks työkaveri toivottavasti se sais potkut..

joutuu lähtee Ruoholahteen antaa virtaa mutsin autoon

siis hyi saatana mikä krapula, ei tarvi taas vähään aikaan juoda...

Suututtaa niin saatanasti,että rähähdän kohta.

[q]wiwi, 18.1.2006 09:08:
Sit se vetäs opettajanpöydän takaa lasernyrkin ja alko osottelemaan sillä mua ja huutamaan "SUST EI KOSKAAN TUU YHTÄÄN MITÄÄN, SÄ OOT IHAN TÄYS NOLLA! JA SÄ OOT AINA YKSIN!"
[/q]

Tuliko se myös sun pulpetin ääreen raapimaan terävillä kynsillään?

Saksan taloustekstit -kurssi. Lehrerin = Arsloch.

Natsi-alistaja enkunmaikka pakotti mut ensin taululle kirjottamaan omat muistiinpanoni taululle ranskalaisten vieraiden tuijottaessa koko ajan. Sitä tekstiä oli aika paljon joten siihen hiljasen luokan edessä yksin palloilemiseen meni mukavasti aikaa.

Sitten se alkoi yksitellen, lause lauseelta käymään läpi mikä mun muistiinpanoissa on turhaa ja esitelmöimään kuinka tehdä ne oikein. Se kyllä mainitsi että olen top student ja että kaikki tarvittava löytyy mutta päläpäläpälä..

Sit se vetäs opettajanpöydän takaa lasernyrkin ja alko osottelemaan sillä mua ja huutamaan "SUST EI KOSKAAN TUU YHTÄÄN MITÄÄN, SÄ OOT IHAN TÄYS NOLLA! JA SÄ OOT AINA YKSIN!" Mut onneks mä ehin dyykkaa pöydän alle ja vierii ulos luokasta ennen kohtalokasta iskua.

Huh mikä aamu!*vink*

TODELLINEN maanantai-aamu *eiei**toktok* kiukuttelua ja sillensä.

[q]Dorka, 18.1.2006 08:18:
nenä palo auringossa *igor**nauru*
[/q]

Kassit jääty äsken ulkona.

[q]wiwi, 18.1.2006 09:57:
No ei ku se ties et mä oon opetellu itämaisia harjotteita ni ei uskaltanu lähestyä. Nyt se onneks rauhottu ku mä lauloin sen lempibiisin "kreikan meri"*tirsk*
[/q]

Hyvä hyvä. Sen onneksi inkkarit on rauhallista kansaa - arkisin. ^^

O