päivän :(
iha helvetilliset kuukautiskivut. Viimeks ollu tämmösii joskus ylä-asteen alussa
mikään ei pysy sisällä, sattuu ihan helvetisti mahaan, oksettaa, silmissä sumenee, hikoilen kylmää ja nihkeetä hikeä.. vetäny helvetisti särkylääkkeitä ja ollu suihkussa ja yrittäny liikkua (joka on suht hankalaa ku meinaa pyörtyä jo ku nousee ylös)
Nyt panacod ja kaks ketoriinii alla ja saanu syötyy pari kirsikkatomaattia.. ehkä tää tästä.. tosin pitäs lähtee töihin ja sieltä pääse vasta puol kahdeksan aamulla..
menny koko päivä joka olis pitäny nukkua siihen et halaan wc-pyttyä, otan seinistä tukea, makaan kuumassa suihkussa jne.. ku olis pitäny tosiaan nukkua että jaksaa tulee tuskainen yö
Tyhjii vitun pulloja joka pöydällä ja nurkassa... mitäs helvettiä niille tekis ? *känni**ankka**senkin*
[q]domi, 14.1.2006 09:38:
---
Jutu, 14.1.2006 09:29:
On vähän kuollut olo huonosti nukutun yön jälkeen *pökr*
---
wowita vähemmän, nuku enemmän
[/q]
Tuolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, vaan vika on ihan jossain muussa
Minulla on ikävä :'(
Pfft, koitin tehä kivasti ja epäonnistuin :|
[q]jnenna, 12.1.2006 22:27:
perkeleen armeija. en kestä sitä kun en näe toista. tää raastaa mua.
rakastan toista niin paljon.
[/q]
älä inise dededededeeku..samas venees täs ollaa! kyl ne pärjää siel tanssityttöjen seas hyvi
meni hermo ku ei löytyny parkkipaikkaa mistään..... lähin sit takas himaan murjottaa.. :( prkl, vaikka se purkutuomion saanut parkkihalli ei ollutkaan mikään silmiä hivelevä arkitehtuurin helmi, niin sieltä sentään löyty aina parkkipaikka! grr!
Oon taas kadottanu mun äänestyslapun. Näin tais käydä kahdella viimekin kerralla, kun on ollu jotkut vaalit noh, millon mulla mikään tallessa pysyis.
[q]Hyzenthlay, 15.1.2006 13:39:
Oon taas kadottanu mun äänestyslapun. Näin tais käydä kahdella viimekin kerralla, kun on ollu jotkut vaalit noh, millon mulla mikään tallessa pysyis.
[/q]Tarvitsetko sä sitä varmasti?
On vain niin *poks**nyyh*
polkkaa [ihan oikeeta polkkaa] kuunnellessa tuli suru puseroon, ku enää ei ole latotansseja.. ..tai onhan niitä, tosin lähinnä lavatanssi-muodossa, mut latotanssikulttuuri ei ole enää nuorison suosiossa. vanhempieni varastoista löytyneiden vinyylien perusteella kaikki oli paremmin silloin ennen..
btw, muutenkin tanssiminen kiinteässä kosketuksessa esim. vastakkaisen sukupuolen kans on paljon tykimpää
Pitäs lähtee Vantaalle Koivukylään asti äänestää *toktok*
[q]Bileilehänminä, 15.11.2005 16:37:
Viikonloppu imi kaikki rahat ja mul on tylsää yksin himas :(
[/q]Lähes sama meininki myös nyt rahaa sentään tällä kertaa kuitenkin on!
on niin kova krapula että en jaksa ees pureskella tota pitsaa minkä lämmitin, veto totaalisen poissa :O
eilisen..
Oltiin Ikeassa, niin joku onneton pikkupoika itki rattaissa ja sen isä läpsi sitä avokämmenellä kasvoille. Jälkeepäin harmittaa kun ei tullut tehtyä mitään, mut ois varmaan tullu turpaan kans jos olis menny väliin.
väsyttää
soot hullu!
joo ei toi pakkanen ois muuten niin paha, mut toi tuuli asun viel ihan meren vieressä..
en jaksa tiskata
ei siis en, en kertakaikkiaan tiskaa
[q]pirpeli, 15.1.2006 21:21:
---
mariq, 15.1.2006 21:20:
en jaksa tiskata
ei siis en, en kertakaikkiaan tiskaa
---
oikea asenne. kyl ne joskus tulee tiskattuu kuitenkin.
[/q]
pistän kissat asialle; jo on korkee aika niittenkii alkaa tekemään jotain tän huushollin eteen
Väsyttää ja vituttaa. Hartiatkin on niin jumissa, että sattuu oikein