päivän :(

Back to häröily O

Vituttaa!

Hyvä kaveri ei enää osaa rajoittaa juomista... Aina kun se ottaa, nin se on koomatila tai ei mitään...
Nytkin se on ollu 3 päivää ihan hirveessä kännissä... Oon asiasta sanonu sille vaikka kuinka monta kertaa, et kannattaisko rajoittaa, mut ei...

Tiedän liiankin hyvin omista kokemuksista et jos jotain ei osaa rajoittaa, nin siitä tulee ongelma!

Ja vielä lisää hajoilua...
Tylsää! Ei mitään tekemistä, ainut lohtu tänäänkin on ollu nuo muutama pullo siideriä... Miksi? Sitä en osaa sanoa!
Joskus elämä tuntuu vaan niin tyhjältä, vaikka elämässäni on yksi itse elämää suurempi asia, oma kulta... *sydän*
Ilman tuota ihmistä olisin varmaankin jo hajonnut moneen kertaan palasiksi...

Elämä on vaikeaa! Siihen vaan näemmä täytyy tottua...

[q]astaroth, 19.7.2008 12:45:
vitun nuijat kaverit, jotka lähtee ja jättää mun kamat oman onnensa nojaan

sinne meni sitten muutaman sadan euron edestä tavaraa
[/q]

WTF?

[q]Zeppis, 6.2.2009 18:06:
Tulipa juoksenneltua töissä niin että sain kipsin jalkaan, buranaa namaan ja piikin perseeseen. Että näin tällä erää...
[/q]

Hei, mä en oo ainut kuka on säheltäny töissä! :D

Itsehän säädin siihen malliin, että olkapää sano poks. 800mg nappeja naamaan ja alkuviikosta kontrolliin, jossa vasta selviää, että onko menny pahemmin paikat rikki ja joutuuko operoimaan...

Heräsin 03:00 ja pyörin sängyssä 07:30 asti... Ja kohta töihin

Selkä ei tunnu tulevan itekseen kuntoon joten lekuri soitti äsken laittavansa lähetteen ortopediselle... Selkäleikkaus onki just se juttu jonka haluan kokea.

[q]sapeli, 13.12.2009 04:28:
---
kinderi, 13.12.2009 04:10:
Mikähän siinäkin on, ettei vaan voi olla onnellinen?
Nytkin vois olla erittäin hyvä fiilis, mut.. Jooh.
Jos on ollu kivaa, niin miks heti sen jälkeen iskee mahdollisimman ankee olo?
Ihan kun ois jotenkin väärin pitää hauskaa ja olla ilonen..

En tiedä, mutta tällä hetkellä olo on aika lyöty..
Itkettää, ja nyt tuntuu että tarttis jonkun (välittävän) ihmisen isoa halia.

---

Luulen, että odotuksesi todellisuudesta eivät täsmää todellisuuteen. Koita muuttaa odotuksiasi, tai muuttaa todellisuuttasi.
[/q]

Mania tuntuu olevan nykyajan onnen standardi. Jos ei ole ollut maaninen koko elämäänsä, niin on kokenut kovia ja blaablaablaa.

[q]sapeli, 13.12.2009 04:28:
---
kinderi, 13.12.2009 04:10:
Mikähän siinäkin on, ettei vaan voi olla onnellinen?
Nytkin vois olla erittäin hyvä fiilis, mut.. Jooh.
Jos on ollu kivaa, niin miks heti sen jälkeen iskee mahdollisimman ankee olo?
Ihan kun ois jotenkin väärin pitää hauskaa ja olla ilonen..

En tiedä, mutta tällä hetkellä olo on aika lyöty..
Itkettää, ja nyt tuntuu että tarttis jonkun (välittävän) ihmisen isoa halia.

---

Luulen, että odotuksesi todellisuudesta eivät täsmää todellisuuteen. Koita muuttaa odotuksiasi, tai muuttaa todellisuuttasi.
[/q]

Joo.. Mä en tiedä kirjotinko ton vähän huonosti, mutta siis lähinnä ihmettelin sitä, että kun on ollut hauska ilta, niin sen jälkeen tuntuu olevan ihan takki tyhjä. Yks kaveri kerto että hänellä on samaa ongelmaa, mitä hauskempaa on ollut, sen rankempi on sitten olotila jälkeenpäin.

En osaa sanoa odotanko mä sitten jotain enemmän, koska tiedostan kyllä varsin hyvin että parhaatkaan bileet ei voi jatkua loputtomiin(:D), ja aina mua odottaa koti. Mutta tyhjä sellanen.

Mulla on varmaan vaan niin iso läheisyydenkaipuu ja "toisen ihmisen" kaipuu mikä sitten tympii ja masentaa iltasin..

Noh, kyllä tää tästä.

Terveyttä arvostaa vasta kun sitä ei ole *nuha**sars**hikoil*

[q]Zapa, 31.8.2006 14:37:
huh tää jokavuotinen mysterious ibiza-flu iskee taas, kurkku, nenä ja pää jumissa. ja kahden viikon päästä uudestaan taas saarelle flunssaa hakemaan
[/q]
Sairastuitko matkalla? Mä tulin Espanjasta viikko sitten ja nyt on ihan ihme tauti...

[q]Reivaaja, 16.12.2009 21:22:
---
sativa, 16.12.2009 19:10:
---
kinderi, 15.12.2009 16:55:
---

Jos Pana-codeja mielit, niin joudut yrittämään hieman enemmän.

Sellasta kipulääkettä ei ole olemassakaan, joka veisi kaikki kivut ja ihan hyvä. Kyllä sitäkin pitää kestää. Se on elämää.
[/q]

Kyllä mä oon aina panacodit saanu ilman mitään sen kummempaa yrittämistä.

Kipu on elämää, mut tällänen lähestulkoon lamaannuttava ei silti ole kivaa.
Olis kiva esim.nukkua.

hei zamper pärsikin kyllä minkä pärsikiä jaksan
alinelin : räitään kun tavataan!

Toi ilma o jostain tosi syvältä Nii ja sit kurkku o vähäsen pipi.
Miksei olis jo kesä???

Vtuttaa ja harmittaa. Ja kaiken päälle lääkäri määräs viel kolmen päivän totaalisen puhekiellon. No eipä tarvi ainaka jauhaa mitn turhaa kenenkä kans eikä vastailla puhelimeen.

[q]Doriana, 19.12.2009 22:59:
Työkaveri syyllistää aiheettomasti omista mokailuistaan. Tarviiko aikuisen ihmisen käyttäytyä kun kolmivuotiaan ja pilata munki päivä. :(
[/q]
Ikähän ei valitettavasti ole mikään mittari varsinkaan henkisen kehityksen suhteen, jos niin voi sanoa. Esim. sitä ajatteli silloin joskus koulukiusattuna, että vähänkö siistiä kun sitten aikuisena menee töihin, niin kukaan ei kiusaa. Sitä ajatteli, että aikuiset on fiksuja, aikuiset ei kiusaa. Kunnes karu todellisuus iski päin näköä - on olemassa myös työpaikkakiusaamista ja ties mitä muuta. Pahaa oloa puretaan toiseen ihmiseen tavalla jos toisella, kun omaa oloa ei osata käsitellä. Toivottavasti teillä asia saadaan selvitettyä.

Joku oli pölliny mun pyörän.
Nyt joutuu menee bussil töihin*nyyh*

*uuh**poks**hmph**nyyh**toktok*
Siinä ne kai tärkeimmät...

[q]T-mu, 6.11.2007 13:38:
räkää niin paljo et pää tuntuu ilmapallolta
[/q]
Tökkää neulalla ni helpottaa?

[q]ezzy, 12.11.2007 18:23:
Mikäköhän perkeleen viirus tää on ku yli 2kk ollu about samaa paskaa, ei o full on räkätautia, vaan risat turbona ja pientä yskää ja nivelsärkyä. Helvetti et hajoo pää. Veriarvot ok, nieluviljelyssä ei kokkeja. huoh. 1½vkon lähes hyödyttömän saikun jälkeen taas duunissa köhimässä *sars**grr*
[/q]
Ihan offtopikkina, mikä sun avatarin bpm on? :D

[q]wiwi, 16.2.2010 18:48:
Ymmärrän tuskasi mutta pakko sanoa: oon saanu monta kertaa hyvät naurut näistä sun duunitilityksistä. Kiitos siitä. :D
[/q]

Pitää takoa kun rauta on vielä kuuma.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O