päivän :(
Mikn ei huvita
[q]Miinapiina, 7.2.2008 15:46:
oon ihastunut... (joka on myös :):):):) mut olosuhteet huomioon ottaen enemmänkin tän topikin juttui)
[/q]
Mulla yleensä kaikki ihastumiset kuuluu tähän topicciin, tällä kertaa toivon ettei :). Tsemppiä.
Jaha, ilmeisesti jonkin nettiostoksen myötä varastettu luottokortin tiedot, josta on nyt vedetty luotto ihan tyhjiin. No, kortti suljettu, rikosilmoitus tehty poliisille ja reklamaatio pankille - onneksi kyse on kuitenkin luottokortista eikä esim. pankkitiedoista, joten olen melko optimistinen että tämä selviää.
Ostoksista päätellen voi myös olla että tekijä voitaisiin hyvinkin saada kiinni, jollei ole ollut erityisen ovela... Tuolla oli mm. WOW-aikaa ostettu ja CDON-tilauskin näytti olevan.
[q]inneah, 9.12.2009 14:44:
Ostin ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ( lue: ryppyvoide) :(
Alamäki alkaa.... i'm sad :'(
[/q]
Eihän silmänympärysvoide mikään ryppyvoide oo. Ja jos tonikäisenä alat käyttämään, niin oot auttamattomasti jo myöhässä :P
opintotuen palautukset maksettu :´( 1,94 jäi tilille 25 päiväks ja voi höylää taas kunnon laskut luottokortille
[q]Super-Kerttu, 28.7.2008 07:31:
LOMA LOPPUI!
No joo, ehkä tää arkeen paluu tekee ihan hyvää tälle pöhöttyneelle, turvonneelle ja ameebamaiselle olemukselle!
[/q]
Kuin suoraan mun suusta...
[q]Jna, 30.10.2006 22:22:
Jos on noin paha, niin miks ihmeessä sitä ei jo leikata...?
[/q]
Ei se o enää mitn verrattuna siihen mitä oli. Kai se menee koko ajan parempaan, vaik suhteellisen paha ilmeisest edelleen onki. Tais pelotella mua sillä mitä pahimmillaan voi sattua, jotta pysyisin pois duunist/treeneist. Who knows...
kiukuttaa.com*grr**uuh*
Kyllä ottaa päähän ihmisten piittaamattomuus liikennesäännöistä. Vältin kaksi kolaria sillä että jouduin tekemään lähes hätäjarrutuksen kun joku v*tun urpo tulee kolmion takaa tuhatta ja sataa. Ja muutenkin välillä näkee semmosia tapauksia että ajokortti on saatu muropaketista.
[q]nomic, 5.7.2006 22:29:
taas se olotila tulee :(
[/q]
Vaikkei tästä varmaankaan oo mitään oikeeta hyötyä, nin silti *lohduttel**iloinen*
Jaahas.. taitaa tietokone vedellä viimeisiään. perskule sentään. Elä hajoo rakas kone!!
[q]Rubicon
älä oo tollanen s...*nauru**pus*
[/q]
Vittu fuck bää...
rautoi kiristettii tänää (eile) ja nyt sattuu aiva järkky paljo
Taas poskiontelontulehdus.
Jätin eilen duunissa sormen sellasen 10-15cm paksun kassakaapin oven väliin. Se kuvattiin , muttei onneks o murtunu.. Ei kuitenka taivu mihinkä, on kipee ja ihan musta melkee koko sormi. Sain vaan tän päivän saikkuu!!! Eli joudun taas huomen aamulla sinkoileen uudestaan lääkäriin klo.08.00 ja vonkaamaan lisää sairaslomaa.. Paitsi mikäli tietty yöll tapahtuu ihmeparantuminen.
Hieno ilma...
Nyt kun on viikko vapaata töistä, eli "lukuloma", pitäs lukee ja päntätä kokeisiin, niin mun puolesta sais sataa vettä koko viikon.
Ihan vaihteeks kipeenä. Kuumetta, yskää, nuhaa ja ihan veto pois. Vlopun bileet jää väliin ja seki viel vtuttaa ku viime vloppu etkoiltu/jatkoiltu mun luona ja kämppä o ku pommin jäljilt eikä jaksa siivota..*nyyh* *nyyh**nyyh*
Eilen illalla paskaa niskaan ja nyt aamulla vaan lisää
Tänään oli hammaslääkäri aika varattuna klo 08.00 ja olin jo hyvinssä ajoin matkalla.
Kunnes siinä kymmentä vaille kahdeksan puhelin soi ja täti puhelimessa totetaa, että mun aika on peruttu!
Ihan kivahan se on tietää, kun matkaa paikan päälle oli enää n.200 metriä.
Ja todetaan vielä se, että itse tosiaan asun itä-helsingissä ja aika oli varattuna Krunikassa.
Helvetin kivaa se on herätä yli tuntia normaalia aikaisemmin tuon takia...
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.