päivän :(
V*tun paska säkä pitää olla
Huomasinpa taas, miten ällöttävää on huomata puhuvansa narsistin kanssa. Ristiriitatilanteen selvittäminen eteni tutun kaavan mukaan. Persoonallisuushäiriöinen kielsi tehneensä yhtään mitään sellaista pahaa, mitä oli tapahtunut. Mutta ihmisen käytös on niin läpinäkyvää, ettei jää mitenkään epäselväksi, mikä on totuus.
Välilevynpullistuma ja 1,5 kk lisää saikkua. Ollu jo 5 viikkoa tietämättä mikä vaivaa. Joutuu alkaa eleleen kelan huimilla rahoilla ku firma ei maksa palkkaa ku viidelt saikkuviikolt.
Menin sitten väärän takin ottamaan koulusta mukaan >.<
Eihän se suuri ongelma, kun palautat sen takin :)
[q]DominikH:
Rakas 13-vuotias koirani haudattiin tänään, lyhyen sairauden päätteeksi. Tekee aika kipeetä isollekkin miehelle tuollainen menetys.
[/q]
[q]Yallu, 26.11.2009 15:30:
---
Timce, 26.11.2009 15:16:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1785940
Kaikille ei vaan toi äitiys/Isiys sovi.
---
Tietyissä kulttuureissa sylivauvojen korvat kyllä rei´itetään. Ei tuossa nyt sinällään ole mitään erikoista.. Ihan Suomessakin tehdään näin ja ihan tänä päivänäkin vielä ja ei ole mikään uusi juttu Suomessa..
[/q]
No mut eihän toi oo mikään puolustus. Tosta mä ainakin vedän sen johtopäätöksen, että se mikä on SUomessa ollut iät ja ajat, on hyväksyttävää ja se mikä ei ole ollut, ei sitten taas ole.
Kulttuurillakaan ei ole asialla mitään tekemistä. Tai on. Turhamaisuuden kulttuurilla.
Toihan on ihan toopea koristella tytärtään joillain swarovski kristalleilla. Yhtä urpoa kuin tatuoida pääkallo pikkupojan käsivarteen.
Myöskään toi tutin antamatta jättäminen hieman epäilyttää.. Turhamaisista syistä toikin johtuu. Ei oo tainnu horo yhtään miettiä ekaksi.
5 vuotisrituaalina sit ehkäpä koipien pidennysleikkaus ja 12 vuotiaana silikoonit :/
Ahdistava kastetilaisuus
Pää ollut jostain syystä ihan älyttömän kipeä aamusta asti. Voltaren jeesas mutta nyt on aika koomainen olo ja töitäkin pitäis saada tehtyä.
tätä menoa alkaa olemaan myös päiviä jolloin tuntuu ettei haluais olla edes olemassa
Iskä joutui sairaalaan. Kuvittelin, että dramatiikka olisi riittänyt vähäksi aikaa. Kyllästyttääääääääh.
[q]KooKie, 9.12.2009 16:52:
---
inneah, 9.12.2009 14:44:
Ostin ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ( lue: ryppyvoide) :(
---
Mua ottaa aivoon olla nainen. Jos olisin mies, ne naururypyt silmäkulmissa olisivat vain charmikkaita - itse koen ne todella ihastuttaviksi vastakkaisella sukupuolella. Naisilla naururypyt ovat (ahavoittaneita) elämisen merkkejä, ja aikansa elänyt nainenhan ei kenellekään kelpaa[size=1];D[/size]
[/q]
Joo ne on aika ihania kyl miehillä, itsellä ei niin ihania. Muutenki aina ollu jotenki ryppyset (:D ) silmät et turhat ryppyjen tulot voisin jättää sinne +50 vuoteen.
Itse en ole mitenkään ryppyvastainen mutta jotenkin vähän apaattiseks veti kun tajus ettei tästä tosiaan enään nuorru, selkäviat ja rypyt jo tulleet, what's next?!
[q]KooKie, 9.12.2009 18:54:
---
Calumet, 9.12.2009 17:59:
---
Reivaaja, 9.12.2009 16:53:
---
KooKie, 9.12.2009 16:52:
Naisilla naururypyt ovat (ahavoittaneita) elämisen merkkejä, ja aikansa elänyt nainenhan ei kenellekään kelpaa[size=1];D[/size]
---
Perustelu? Ite ainakin tykkän tosi paljon vähän vanhemmista hyvännäkösistä naisista (lue: MILF), nimenomaan ulkonäöstä.
---
No MILFfeiksi nyt useimmiten kehaistaan niitä naisia, jotka pyrkivät näyttämään ikäistään nuoremmilta (mm. rasvoin ja tehokkaampien vippaskonstien avulla), siksi tuo kursivoitu kohta ylemmässä postauksessani.
Ja toisaalta totta tuo Reivaajankin postaus siitä, että sä olet 18. Nyt MILFfit ovat "eksoottisia pakkauksia", mutta epäilisin parin vuosikymmenen tiputtavan "eksoottisen pakkauksen" määritelmästä pari vuosikymmentä pois. :D
[/q]Joo niin oon. Mielipide voi ja luutavasti muuttuukin, se nyt vaan ei taas ollut se pointti (paitsi Reivaajalle joka vetää aina iän mukaan kun haluaa vittuilla) vaan perusteluiden pyytäminen, joita ei jällen kerra ko. herralta kuulunut.
On niitä milffejä imo ihan luonnonkauniitankin. :)
Edit: Reivaaja: sun ikäs oli? Enkä ole tulossa tappelemaan.
[q]Reivaaja, 9.12.2009 19:25:
---
Calumet, 9.12.2009 18:59:
Joo niin oon. Mielipide voi ja luutavasti muuttuukin, se nyt vaan ei taas ollut se pointti (paitsi Reivaajalle joka vetää aina iän mukaan kun haluaa vittuilla) vaan perusteluiden pyytäminen, joita ei jällen kerra ko. herralta kuulunut.
Edit: Reivaaja: sun ikäs oli? Enkä ole tulossa tappelemaan.
---
Onx tää mulle, vai oonko mä vaan vähän täynnä itteäni?
No jotten tee elämästäni tarkoituksella vaikeaa, sivuutan arvuutteluni ylimielisellä olankohautuksella ja vastaan tällä haavaa yksipuoliselle allianssille, jota kutsuttakoot nyt lyhenteellä Koca. Koca siksi, että naiset tulevat aina ensin ja koska vain toiselle voidaan suoda ison kirjaimen suoma arvokkuus.
Vastaus oli monellakin tapaa hyvä. Ensinnäkin se vastasi kysymykseen oikein, kuten Kookiekin tossa mainitsi. Toisekseen se tavallaan myös todisti vastaukseni olevan oikein, koska et vielä ymmärrä aiemman kommenttini ironiaa, jonka vuoksi kysyit ylipäätään. Sen lisäksi sain sut tuntemaan häpeää nuoresta iästä johtuen, joka on tervettä vanhallakin iällä.
Päivän lainaus: Pahoittelen, että vastauksestani tuli pitkä, mutta minulla ei ollut aikaa kirjoittaa lyhyempää. (Vapaa lainaus)
[/q]Oli se sulle joo.
Vastaus oli huono syistä että.
1. Kysyin perustelua sinun mielipiteeseesi.
2. Halusit vaan vittuilla mulle.
Ironiaa en ymmärtänyt, totta. Mutta häpeää sä et mua saanut tuntemaan, voi olla että mulla on sit sairaan hyvä itsetunto.
saatanan saatana. inspiraatio hävinny jonnekki seläntaakse mihin en ylety. ei synny ni ei synny. kaipa se kohta jostain hyppää:)
[q]Reivaaja, 10.12.2009 10:07:
---
Calumet, 9.12.2009 23:33:
En mielestäni oo kieltäny, korjaa jos oon väärässä? :O
Ihmetyttää että miks sun tarvii aina vittuilla kaikille?
---
No mutta kieltäisit jos pystyisit. Jos jaotellaan erikseen kaikki ja minä, niin kaikki on vittuillu mulle siinä missä minä kaikille. Toki rajat vetäessä toinen pää jää väistämättä terävemmäksi.
[/q]En itseasiassa välttämättä kieltäis. Saanu nauraan sun postauksille monia kertoja muunmuassa atm.
Mietin sitä vaan että kun klubbaria lukee, niin usein sinä ja joku toinen vittuilette toisillenne. Et sä nyt voi joka kerta olla "uhri"!
Toisaalta sä kyllä saat keskustelua aikaseks, mitä luutavasti haetkin trollailullas ja joku idiootti lähtee aina mukaan (valitettavästi se olin tälläkertaa mä). Keskustelu olis hyvä juttu jos se pysyis asia linjalla!!!
[q]KooKie, 9.12.2009 16:52:
---
inneah, 9.12.2009 14:44:
Ostin ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ( lue: ryppyvoide) :(
---
Mua ottaa aivoon olla nainen. Jos olisin mies, ne naururypyt silmäkulmissa olisivat vain charmikkaita - itse koen ne todella ihastuttaviksi vastakkaisella sukupuolella. Naisilla naururypyt ovat (ahavoittaneita) elämisen merkkejä, ja aikansa elänyt nainenhan ei kenellekään kelpaa[size=1];D[/size]
[/q]
No mutta! Silmärypythän ovat vallan ihastuttavia - sekä miehillä että naisilla. :) Pienet iän merkit vaan kaunistavat ihmistä. [size=2](Ymmärrän toki että kirjoitit kommenttisi hampaat irvessä ja syvää epätoivoa surkean kohtalosi takia tuntien.)[/size]
Tajusin tän keskustelun myötä etten ole ikinä ajatellut että alkaisin käyttää ryppyvoiteita. Enkä kyllä ajattele vieläkään.
[q]DominikH:
---
djmg:
hemmetin HTV......*grr*
---
Heitä Tällä Vesilintua *sydän*
[/q]
aina...*ding*
järkytys... ei tällasta... tulee kyl suuri ikävä samia... *uuh**nyyh*
[muokattu 20.8.2004 16:03]
[q]efo:
mahdollinen aivokalvon tulehdus, nice.
[/q]
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.