päivän :(
Sitä yrittää olla tosi urhee , mut silti on vaan vaikeeta...
[q]-Santtu-, 10.1.2006 11:48:
halipula
[/q]
*sydän* *sydän*
Alkaa jo itteeki kiukuttaa tää alituinen kiukuttelu ja itsesäälissä rypeminen. Jatkunu turhan pitkään mut silti sitä sairaassa pikku mielessään haluaakin pysyä sillä tasolla.
Ja sit satutin nilkkani ja se tuli treenien jälkeen entistä kipeemmäks
ja jouduin äsken käymään äipän kanssa puhelimessa keskustelua koirani lopettamisesta, koska se käy vaan koko ajan ajankohtaisemmaksi...
[q]Claquesous, [linkTämän vuoksi KELA saattaa periä kokonaan, osittain tai jättää perimättä 19.9.-18.10. maksetut 92,60e. Jos en anna suostumustani, peruspäivärahani, joka viimeksi katsoessani oli 3e/pvä, voidaan joko katkaista tai vähentää.
[/q]
Oikeesti kenen luvalla mun verorahoilla ylläpidetään tollasta sirkusta?!?
Menee samaan kategoriaan kun nykyään postissa kivasti kulkevat huomautukset, "ajoit 50 km/h alueella tolppaan 54 km/h, hyi sinua". Voihan sitä rahaa tollaseenkin tuhlata.
Päivän :( = Meidän HR on taas kädettänyt ihan kunnolla ja on tässä tää päivä arvottu että saanko tammikuussa mistään palkkaa kun oon 1.1. alkaen Australian yhtiön kirjoilla mutta mulla ei ole sinne vielä viisumia, ja ilman viisumia ei saa maksaa palkkaa, ja viisumia ei ole koska sain EILEN työsopparin allekirjoitettavaksi. Vasta elokuusta asti suunniteltu mun Ausseihin muuttoa niin hyvissä ajoin ovat taas liikkeellä.
Eihän mulla tammikuussa olekaan maksettavana kun normaalisti Suomeen lainanlyhennykset & vastikkeet 1500 euroa ja Ausseissa mm. takuuvuokra ja tammikuun vuokra yhteensä n. 3000 euroa. Totta vitussa multa löytyy tuo takataskusta niin että voivat jättää kuukauden palkan väliin...
Aamulla raahauduin autolle niin lukkopesän roikkuminen ei jotenkin helpottanut aamua.. auto oli koetettu keikata siinä onnistumatta, vaikka sisälle olivat pääseet.. no hätä onneksi oli vain kakkosauto ettei siellä mitään ryöstettävääkään ollut.
otin toisen automme jolla sitten menin töihin ja kilometri ennen työpaikan pihaa niin rekka vaihtaa kaistaa huomaamatta että minä ajan siinä vierellä ja poks.. n.50m liu'uin siinä rekan keulassa liimautuneena. soitettiin poliisit ja täytettiin laput vahingosta ja työpaikan kautta kotiin.
kävin vain töissä sanomassa "PEKKANEN" ja äkkiä kotiin piiloon.. pakko se vain on täältäkin irrottautua vakuutusyhtiöön ja poliisilaitokselle yms. prkl! onneksi on vielä henki ja terveys, taidan samalla vakuutusyhtiöreissulla hoitaa henkivakuutuksenikin viimosen päälle kuntoon.
BEAT THAT! *pökr*
Reilun kuukauden kestänyt masennus jatkuu. Ei ketään kelle jutella, kauhea syyllisyyden tunne jatkuvasti. Emmä jaksa enää.
Ryyppään taas masennukseen ja suruun
[q]T-mu, 15.2.2010 09:09:
Saatana kohta hammaskirurgiseen toimenpiteeseen, toisen puolen lisämuistit lähtee. V*uttaa jo valmiiks vaikka ei oo yhtään vielä poistettu mutta oon kuullu liikaa kauhutarinoita miten ne sitten paranee.
[/q]
Joo, huoh torstaina joudun menemää hammas kuvauksii, ihan varmana on edessä viisauden hampaitten leikkaus, sen jälkee saa sit kitua...tikit suussa Oon kuullu kans kaiken maailman juttuja noista... tästä ei hyvää seuraa. Muistakaa ihmiset pitää hampaista hyvää huolta :B
Lauantaista asti vaivannut huimaus
Vitun vittu taas tällanen duunipäivä SAATANA meni huutamiseksi kun mennään tietokantaan tekemään muutoksia eikä minulle kerrota ja pitää olla joku FUCKING meedio että osaan arvata mitä muutoksia pohjakarttaan tulee kun ollaan menty muuttamaan jotain minkä kävin just viikko sitten läpi eikä saatana osata kertoa eteenpäin ja lopputuote onkin sitten lopulta päin vittua.
Voi vitun vittu tää seurakunta saatana välillä palaa proppu kun ARGH
Ja huomenna joku saattanan palaveri aamuseittemältä jonne pitäis raahautua varmaan vittu kävellen toiselle puolelle kaupunkia ja pitäisi sitä varten lukea joku vitun 500-sivuinen strategiakirja missä hommat meni jeesusteluksi jo ensimmäisen kymmenen sivun jälkeen ja totesin että eisssss..... ja jäi kirjan luku kesken.
Heitän jotain hatusta vittu kun kiinnostaa, hakkaan vaikka Diablo kakosta loppuillan tai vaikka tattia.
[q]Slim_Jim, 16.2.2010 15:42:
Vitun vittu taas tällanen duunipäivä SAATANA meni huutamiseksi kun mennään tietokantaan tekemään muutoksia eikä minulle kerrota ja pitää olla joku FUCKING meedio että osaan arvata mitä muutoksia pohjakarttaan tulee kun ollaan menty muuttamaan jotain minkä kävin just viikko sitten läpi eikä saatana osata kertoa eteenpäin ja lopputuote onkin sitten lopulta päin vittua.
Voi vitun vittu tää seurakunta saatana välillä palaa proppu kun ARGH
Ja huomenna joku saattanan palaveri aamuseittemältä jonne pitäis raahautua varmaan vittu kävellen toiselle puolelle kaupunkia ja pitäisi sitä varten lukea joku vitun 500-sivuinen strategiakirja missä hommat meni jeesusteluksi jo ensimmäisen kymmenen sivun jälkeen ja totesin että eisssss..... ja jäi kirjan luku kesken.
Heitän jotain hatusta vittu kun kiinnostaa, hakkaan vaikka Diablo kakosta loppuillan tai vaikka tattia.
[/q]
Ymmärrän tuskasi mutta pakko sanoa: oon saanu monta kertaa hyvät naurut näistä sun duunitilityksistä. Kiitos siitä. :D
[q]T-mu, 15.2.2010 09:09:
Saatana kohta hammaskirurgiseen toimenpiteeseen, toisen puolen lisämuistit lähtee. V*uttaa jo valmiiks vaikka ei oo yhtään vielä poistettu mutta oon kuullu liikaa kauhutarinoita miten ne sitten paranee.
[/q]
Mä voin kertoa toisenlaisen tarinan! Mulla poistettiin vasemmalta ylä- ja alaviisurit, toinen vetämällä ja toinen kirurgisesti. Koko opertaatio kesti n. 20 minuuttia ja paraneminenkin sujui nopeasti. Toki oli pientä turvotusta ja särkyä, mutta olo oli muuten ihan normaali. Eli ei se aina oo kamalaa.
[q]Annakins
Mä voin kertoa toisenlaisen tarinan! Mulla poistettiin vasemmalta ylä- ja alaviisurit, toinen vetämällä ja toinen kirurgisesti. Koko opertaatio kesti n. 20 minuuttia ja paraneminenkin sujui nopeasti. Toki oli pientä turvotusta ja särkyä, mutta olo oli muuten ihan normaali. Eli ei se aina oo kamalaa.
[/q]
Mulla poistettiin kans 3 kpl, perus murskaantumisineen ja juurenpätkien kaiveluineen, mutta lopunpeliä homma oli joku puolisen tuntia kokonaisuudessaan ja paraneminen meni kans muutamassa päivässä. Lisäbonuksena sai purkillisen buranaa krapulapäiviä helpottamaan.
Jälkifiiliksenä "höh, tässäks tää nyt oli?"
[q]Goala, 16.2.2010 15:30:
---
T-mu, 15.2.2010 09:09:
---
Joo, huoh torstaina joudun menemää hammas kuvauksii, ihan varmana on edessä viisauden hampaitten leikkaus, sen jälkee saa sit kitua...tikit suussa Oon kuullu kans kaiken maailman juttuja noista... tästä ei hyvää seuraa. Muistakaa ihmiset pitää hampaista hyvää huolta :B
[/q]
Onks T-mu vielä hengissä? Miten meni?
Viisaudenhampaisiin ei kai hirveesti voi vaikuttaa omalla hammashoidollaan. Ne on ja tulee, jos ovat tullakseen ja niitä poistellaan kai esim. sen takia, että ne voivat reikiintyä helpommin (koska puhdistaminen on vaikeampaa), aiheuttaa ientulehduksia ja painaa/vaurioittaa muita hampaita. Tarkoittaa siis sitä, että poistosta toipumisen jälkeen elämä voi olla piirun verran mukavampaa!
Multa on nyt yks revitty irti ja toimenpide oli ihan yllättävän nopea ja helppo. Ainoa paska juttu oli se, ettei hammaslääkäri ottanut kuvia hampaista ja hampaan juuri olikin ehkä kiero, koska se katkesi. Tällä hetkellä ei vielä oo onneks tullu mtn jälkiseuraksia (hampaanpala nimittäin jäi ikenen sisään) ja reikä parani muutenkin nopeasti, enkä kipulääkkeitäkään tarvinnut yhtään niin paljoa kuin mukaani sain. :)
Riittävä puudutus, (lempimusaa soimaan korviin, mukavan rennot vaatteet päälle toimenpiteeseen,) hyvät kipulääkkeet mukaan lekurista, kylmähoitoa poskelle ja sitä rataa. ;)
No eihän me jaksettu herää tarpeeks aikaisin että ehtis kunnolla salille. Mut pakko se on mennä : )
Miten voikin lemmikin menetys tuntua näin pahalta. Yksi rakkaimpia asioita elämässäni ja sitten se viedään pois.
Hiukka flussainen olo*uuh*
serkun häät... eli mummovalssit tiedossa
siitä on jo aikaa kun sun luona viimeks saunottiin
juotiin kaljaa ja juteltiin
siitä on jo aikaa kun liikkellä teetä nautittiin
juteltiin ja maailman menoa mietittiin
yhdessä muistan kun paljon kokkailtiin ja joskus sillon bileitäkin järkkäiltiin
voisin sanoo että että aika hyvin tunettiin vaikka eri mestoilla pyörittiin
on siis ihan vitu paha olo kun sua en nähnyt useemmin
varsinkin viime aikoina niin harvoin tavattiin
nyt muistan sen kaiken kuin eilisen
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.