päivän :(
Jostain taas kumpusi ihan uskomaton vitutus.
Rahapula *nyyh**hmph**eiei**poks**dissaa*
[q]äm:
Jouduin vaihtamaan kummipojan herkkuyllärivaipan *kuuma**sars*
[/q]
Ihkupallero *sydän*
Päänsärky häipy kun huomaisn että taas puren hampaita yhteen koko ajan, vissiin stressiä/hermoilua pukkaa muuton ja kaiken takia..
MUTTA, nyt kun ei ole kipua päässä, sitä löytyy sormista. Jomottaa ja särkee ihan kunnolla, ois aika jännää jos ei haittais toimia näin paljon.Enkö mä jumalauta vois olla edes vähän aikaa "terveenä"? *toktok*
Oon tänään ihan v**** huonolla tuulella.
Darra. Toisaalta eilen oli kyl niin kivaa et kyllä tää menee
Tosi paskat fiilikset noin yleisesti.
hedarihajotusvitutus
Kauhee kasa tekemätöntä kouluduunia. Mut onneks enää pari viikkoo ja sit on tehty, mitä on. Loput jääköön hamaan tulevaisuuteen.
[q]Ankeus:
yritetty on mutta tuloksetta, taitaa tytöt vaan juosta karkuun kun edes kysyy jotain siihen suuntaava
[/q]
Jos minäkin sain parin, niin ihan varmana saat säkin. Yritä toki vielä!
Pidän peukkuja!
[q]Ankeus:
ongelmapa onkin siinä että kaikki oman vuosiluokan tytöt ovat varattuja jo ja jopa pidän sitä vastenmielisenä ideana tanssia heidän kanssaan koska en pidä niistä pätkääkään. olen yrittänyt kyllä kysyä muutamaa abia ja jopa ykkösiä mutteivät ole kiinnostuneet aiheesta. paska juttu mulee, en taida vaan tanssia sitä
[/q]
Painosta. Kiduta. Lahjo. Pakota.
[q]äm:
Ne keskustelevat susta kotona tyyliin Mitä sekin oikein ajattelee. MEKÖ muka maksettais sille uusi puhelin. On kuitenkin rikkonut sen kännipäissään itse baarissa jo aikasemmin. Eihän meidän pikku Liisa-mussu-pussu-äitin-ja-isin-pikku-kultapala nyt mikään terminaattori ole. Sehän on niiiiiin ihku-uti-uti-tui-tui-mussukka. Kulta pieni pusi pusi.
Lapsiperheille joululahjaksi ydinpommi. Sanoo äm.
[/q]
Kannatan!
Parin tunnin päästä edessä noin viisi tuntia junassa istumista
Hirvee darra
V***ns******n fysiikan labratöiden selkkarit. Tarvis huomiseksi kaikki tehdä. Hajoo pää. *hahjust**igor*
Mikään ei taas onnistu ja kaikki mikä vaan voi perseelleen mennä, myös menee.
Olis ollut tänään tentti, mut nukuin pikkasen pommiin. hupsista.
edit: ja typojakin vielä
[muokattu 12.12.2003 13:07]
Olis tänään matikan tentti, johon en sit muistanut ilmoittautua. Meni sit sekin tammikuulle.*eiei*
Tarvis lukee tenttiin mut ei mitenkään jaksa keskittyy.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.