päivän :(
tällä viikolla ei sitten mikään mee putkeen o_O
[q]kindertin, 20.8.2009 11:59:
Päänsärky häipy kun huomaisn että taas puren hampaita yhteen koko ajan, vissiin stressiä/hermoilua pukkaa muuton ja kaiken takia..
MUTTA, nyt kun ei ole kipua päässä, sitä löytyy sormista. Jomottaa ja särkee ihan kunnolla, ois aika jännää jos ei haittais toimia näin paljon.Enkö mä jumalauta vois olla edes vähän aikaa "terveenä"? *toktok*
[/q]
eiks joskus oo sanottu, että kipu vaan siirtyy :o
Päivän, ja koko joulunajan :( on se, ettei pääse hengaa klubbariin oikeestaan ollenkaan.
[q]kindertin, 22.8.2009 01:28:
BUUUUU, elisa on hidas ja mulla ei sitten ole ~viikkoon nettiä huomisesta aamusta alkaen
[/q]
Koita keksiä jotain muuta tekemistä. Voipi olla virkistävää!
[q]kindertin, 21.8.2009 11:31:
---
peikkolapsi, 21.8.2009 00:45:
---
kindertin, 20.8.2009 11:59:
On juu
Mutta eilen illalla sitten päänsärky vallotti mut taas, ja yöllä sitten itkua väänsin kun niin paljon sattu.. Ei auttanu normilääkkeet mutta panacod toi hetkellisen rauhan. Ja oon varmasti lopettanu hampaiden puremisen, tiedä sitten mistä tää johtuu. Koko ajan jomottaa snadisti, odotan innolla huomista muuttoa jos kipuilu jatkuu..
[/q]
no huh! onko sulla todettu joku migreenialttius o_o
muuttokuorman kanniskelu tossa kunnossa ei kuulosta kamalan leppoisalta... eikä varmaan lääkepöhnässä sen paremmalta :p
[q]kindertin, 21.8.2009 12:08:
---
peikkolapsi, 21.8.2009 12:06:
---
kindertin, 21.8.2009 11:31:
---
peikkolapsi, 21.8.2009 00:45:
---
kindertin, 20.8.2009 11:59:
Mulla ei ole, mutta mutsilla ja broidilla on pahojakin migreenikohtauksia..Eli ei kai se ihan mahdotonta ole. Täytynee ens viikolla kysästä joltain lääkäriltä apuja..
[/q]
kannattanee, koska nää on taas näitä "tauteja" sarjassamme "voi puhjeta koska tahansa elämää". ja varsinkin jos tollain perheessä on :o
Hajottaa, kun joutuu miettimään kavereiden välisiä ihmissuhdesekasotkuja omiensa lisäksi. Nyt on sit ilmeisesti menossa taas jokin isompi episodi, ja sekin jonkin puolituntemattoman takia. Ei nyt toisaalta jaksais stressata, mutta kun nyt näyttää siltä et yks kaveri ottanut turhan pahasti itteensä.
[q]äm:
Nyt rupee ihan oikeesti vtuttamaan, kun en saa mitään aikaiseksi koulun suhteen. Teen kaikkea muuta, paitsi luen tentteihin ja sitten taas ihmettelen, kun ne menee huonosti.
Ärsyttää, etten saa itestäni sen vertaa irti, että olisin tänään lukenut. Ei. Minä otin päiväunet
[/q]
Oot kyl asian ytimessä. Paitsi et mä kun huomaan etten ookaan lukenut, niin skippaan tentit käymättä niissä.
Koulu. Pitäs tehdä HOPS eli henkilökohtainen opintosuunnitelma, ja aika paha on kasata siihen tarvittava määrä (>20ov) kursseja, kun kaikki tunnit menee pällekäin. Jos taas en saa tarpeeksi ovareita, myöhästyvät opinnot entisestään, ja kelan ihanat tädit katkaisevat opintotukeni. On tää niin perseestä.
Pitää aamul mennä kasiin kouluun. Pitäisi siis mennä kohta nukkumaan mut kun ei millään malttais.
päivä alkaa päänsäryllä. ahhh menisin takaisin sänkyyn jossei ois töitä :-/
Nelipäiväinen mökkireissu ohi, oli niin kivaa että nyt on todella ärsyttävää palata aamusta duuniin.
ämmä
oli tosi kivaa. kiitos.
Vuoden parhaat päivät takanapäin.
Kotiuduin juuri Chamonix:sta takaisin tänne suomen vähälumiseen ja tasaiseen maahan. Tahtoo takas. Heti.*nyyh*
[q]ella_:
---
hyperventilaatio:
Kotiuduin juuri Chamonix:sta takaisin tänne suomen vähälumiseen ja tasaiseen maahan. Tahtoo takas. Heti.*nyyh*
---
vähälumiseen ? missäköhän suomessa sä asut?*täh*
[/q]
No siel jo ehti tottuu siihen et lunta on paljon. koko viikon aikana ei montaa hoidettuu rinnettä laskettu, kun offarit oli täynnä vetämätöntä pyydaa...*sydän**sydän**sydän*
Joten, ei tää hkin muutama sentti paljolta tunnu.
[q]ella_:
---
hyperventilaatio:
---
vähälumiseen ? missäköhän suomessa sä asut?*täh*
[/q]
No siel jo ehti tottuu siihen et lunta on paljon. koko viikon aikana ei montaa hoidettuu rinnettä laskettu, kun offarit oli täynnä vetämätöntä pyydaa...*sydän**sydän**sydän*
Joten, ei tää hkin muutama sentti paljolta tunnu.
solumuutokset
Suomen talvi, miksei täälläkin voi olla lunta ja pakkasta.
Vituttaa. Tai oikeestaan muuten vaan ottaa päähän yhen ihmisen toiminta. Pitää varmaan keskustella aiheesta.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.