päivän :(
[q]xl8r, 18.8.2009 09:19:
Hukkasin avaimet jonnekkin kotiin, enkä löydä niitä mistään. Myöhästyin aamulla 3:sta bussista etsiessäni niitä ja nyt oon töissä vara-avainten turvin. :(
[/q]
Kuulostaa ihan mun tavalliselta aamulta. Tosin en omista vara-avaimia. :D
[q]xl8r, 18.8.2009 09:19:
Hukkasin avaimet jonnekkin kotiin, enkä löydä niitä mistään. Myöhästyin aamulla 3:sta bussista etsiessäni niitä ja nyt oon töissä vara-avainten turvin. :(
[/q]
Mikset ottanut heti vara-avainta ja etsinyt vasta illalla...
[q]Tiinuliinu81, 18.8.2009 09:37:
---
xl8r, 18.8.2009 09:19:
---
Mikset ottanut heti vara-avainta ja etsinyt vasta illalla...
[/q]
Liukuva työaika ja työavaimet tuossa nipussa. Muuten olisin varmaan lähteny kyllä samantien töihin.
Vituttaa ihan sikana. *dissaa**hmph*
Tentti, johon en ole valmistautunut yhtään. Tammikuulle alkaa kasautuu noita tekemättömi taas ihan kivasti. Ja mun tuurilla nekin on samana päivänä tai jopa päällekäin.
[q]Freja, 14.6.2007 08:09:
---
mayah, 14.6.2007 07:07:
En muista koska olis ollu näin vaikeeta herätä :(
--
Mul oli kans ihan hirvee herätä, mut tuntuu et se johtui tosta pimennysverhosta. Oli ihan pimeetä ku kello soi ni ei oikee päässy käyntii.
[/q]
Tuntuu että kaikilla olis tänään vaikeuksia herää Tänään on joku erikoinen päivä. Lie johtuu auringonpilkuista tai jostain
[q]
Kaiken lisäks kun kyselin toisen kissan lääkäriinmenon perään, niin sain vastauksen että vievät sen suoraan lopetettavaksi
[/q]
*lohduttel**hali*
Vituttaa kun ei saa hyvää bassoo.
Muutaman päivän ollu sama kuvio, aamulla olo on melko ok, sit pikkuhiljaa alkaa hiipiä pientä jomotusta takaraivoon, josta se siirtyy ohimoille ja sit PAMMM se lyö koko päähän,eikä enää niin pienenä jomotuksena
Hienoa.
[q]kiti:
toi *tun sade kun pitäs olla kesä. on joo todella lämmintä. oikein nautin. suomi sucks. *kiukuti*
[/q]
Mua taas ärsyttää kesässä se, jos on oikein kuuma. Tuntuu et ei saa hengitettyykään, ja töissä pitäis käydä. Helteet = *dissaa*, paitsi jos sais olla mökillä ja uida meressä.
Nojoo, ehkä mä olen talvi-ihminen.
Ei voi nukkua vaikka pitäs aamulla lähtee tampereelle. Pööh. Jos kuitenkin yrittäisin.*justjoo*
Vituttaa ihan riittävästi. Enkä ees tiedä miksi.
Kipeenä, kuumetta, yskä, nuha ja muutenkin ihan helvetin ärsyttävää.
[q]C_1:
Mun *tun auto ei lähtenyt käyntiin, vaikka kävin ostamassa siihen eilen ja tänään ZILJOONALLA oirolla osia ja iskin ne kiinni. Voi pyhä LEHMÄ.
Eutanasia odottaa Kadettia
[/q]
Jos et ookaan osannut käyttää sitä mittaria.... ;)
[q]C_1:
Sitä varten mä rektytoin kaverini, elektroniikan ihmelapsen mittailemaan piuhojen ihmeitä. Mutta tossa läjässä vaikuttaa olevan sähköt ihan päin mäntsälää.
näyttää niitä sähkökatkoja ilmenevän muuallakin kuin jenkeissä ja suomessa
[/q]
Eiköhän se siitä.. *iloinen**ding*
[q]äm:
Jouduin lukemaan espanjaa ääneen tunnilla, koululaukku painoi ainakin miljoona kiloa, HKL:n palvelupisteeseen oli kilometrien jono, nälkä oli kamala, kotona löysin keittiöstä sokeritoukkia ja makaroni ja tonnikala oli pahaa.
Taidan ruveta kotiäidiksi, niin ei tartte opiskella *piru**igor*
[/q]
Kuten huomaat, kovin on auvoista opiskelijan elämä.*justjoo*
En saa ikinä sunnuntaisin tehtyy mitään fiksua.*dissaa*
[q]astaroth, 19.7.2008 12:55:
---
MaoTse, 19.7.2008 12:50:
WTF?
---
oltiin terassilla. kävin sisällä ja reppu ulkona pöydässä. sitten kaverit vaan häippäsee sanomatta mitään välillä ja kamat jätettiin pöytään.
eipä muuten mitään, mutta vituttaa kun ei mulla oo rahaa ostaa sisällä ollutta elektroniikkaa kuukausiin ja lisäksi kaikki astmalääkkeet
vituttaa todella pitkästä aikaa niin paljon, että voisin vetää turpaan
[/q]
[q]Freja, 20.7.2008 01:54:
Kotimatkal tuli vastaan pari henkee, jotka hengas paikallaan ja poliisiauto ajoi paikalle. Olin hetken et wtf, kunnes näin maassa makaavan kissan. Kissa oli tippunut jostain ylhäältä, tod näk 6. tai 7. kerroksesta, ja makasi maassa paikallaan, aika raskaasti ja tiuhaan hengittäen. Verta oli myös maassa ja kissassa. Olin siinä hetken, mutta kun en vaan voi tehdä asialle mitään, lähdin jatkaan matkaani. Tuli pikkasen paha mieli, kissa oli niin reppanan näkönen, ja selvästikin sillä oli kipuja. Oli aikasta kamala näky. :'/
[/q]
Onhan noi aina... mut pahempaa tekee vielä kun kissan tilalla on kaveri.
Ihan törkee darra.*kuuma**sars**nuha*
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.