päivän :(

Back to häröily O

Jotenkin kuumeinen ja puolivillainen olo. Saapahan hyvän tekosyyn olla tekemättä mitään.

Koskahan sitä oppis sanomaan "ei" töille. Joo, tiiän ettei pitäis valittaa kun monella muulla ei oo töitä tällä hetkellä, mutta parin viikon loma tekis kyllä ihan hyvää :(

Firman palvelupäälikkö joka on suht iso kaveri meidän konsernissa tuli varta vasten meidän yksikölle pitää mulle puhuttelua

Ei tuntunut kivalta...

[q]Cjet, 24.8.2006 11:59:
Täh..? I prefer yksityinen klinikka.. Mehiläiseen mars. Etköhän pääse saman tien sit.
[/q]

Magneettikuvaus on melkosen tyyris eli ei tod o varaa mennä tollasiin tutkimuksiin yksityiselle...

viiduddaa liikaa Mikä hemmetin roskalava mä oon

Tämä on nyt yksi niistä päivistä, jolloin kaikki mahdollinen ja vähän muutakin menee päin persettä. Odotan innolla yövuoroa.

Totaalisen kyrpä otsassa.
Meen sit vaikka duuniin tuhoamaan energiaa.

Väsyttää, hajottaa ja vituttaa. Hyvä pohja onnistuneelle juhannukselle.

[q]ollipoju, 27.6.2005 16:38:
Ero..*uuh*
[/q]

klo. 5:30 herätys. autolla Hesaan viikoks duuniin. Siinä sitä jo tarpeeks vitutusta =/

MaanantaiAngst:

3 tunnin yöunien jälkeen pyöräilin kaatosateessa koululle ja nyt nökötän täällä kolmatta tuntia tyhjän panttina. miljoona asiaa rästissä mutta niitä ei pysty koulussakaan hoitamaan. :@
nyt vaan odottelen että pääsen kotiin ja nimeltä mainitsematon tulee ilmoittamatta kylään ja alkaa valittamaan siitä, kuinka kurjaa elämä onkaan.. eli melkein kiinnostaa. :P

erittäin nihkeesti nukuttu yö.. ja muutenkin vaan
vituttaa ja emottaa :/

onneksi sentään enää yhdeksän päivää lomaan..

Vittumainen fiilis ollut koko päivän. Pieni darra, yleinen vitutus ja viitsimättömyys yhdessä takaavat hyvän päivän. Ei kai siinä, vois vaikka kännit kiskasta.

VOI TSIISUS!

Kaupungissa katkeilee sähköt ~10 minsan välein.
Koita tässä tehdä duunia.

Voi risuaita soikoon miten turhaa istua duunissa, mitään et saa aikaan kun koneet ja kaikki sammuu. Ei pääse edes ulos jos sähkölukot jumittaa kiinni.

Mutta mitä sitä kotonakaan kun sielläkin sähköt poikki.

ninjaa:
Jahas, tän kaupunginosan kaupatkin on kiinni sähkökatkosten vuoksi.
Missäs käyt syömässä, onkohan mikään rafla saanut mitään aikaan?
Terve.

[q]Sinza, 17.8.2009 12:38:
Jahas, iski tää yt-buumi sitten meidänkin perheeseen. Kultsi sai tänään tietää irtisanomisesta, ei näköjään keväisistä lomautuksista ollut apua *uuh**poks*
[/q]

:(

jaksamista teille.

Voi vitun vitun vitun vitun vitun kela. Voi vittu. Vitun vittu. *grr**dissaa*

kiitos ja anteeksi

resident evil pelistä levy hukassa :(

Hukkasin avaimet jonnekkin kotiin, enkä löydä niitä mistään. Myöhästyin aamulla 3:sta bussista etsiessäni niitä ja nyt oon töissä vara-avainten turvin. :(

Flunssainen olo, ja tarvis töitä tehdä viel tällä viikolla melko paljon. No, onneks ei oo kuumetta. (kopkop)

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O