päivän :(
[q][TranceCore], 3.1.2007 15:33:
ja tää video kävi oksettaa varoitus: sisältää k18 raakuutta ja saattaa pilata päiväsi jos olet eläinrakas... (kuka ei olis *ding*)
[/q]
Hyi hitto. Ei pystyny kattoo kokonaan
[q]Ozie, 14.8.2007 10:10:
Ehkä huolestuttavinta lienee se ettei tuo edes ollu sitä. Mulla on nimittäin aina huulirasva mukana ja voi niitä päiviä ku se on unohtunu
[/q]
No toi on kyl huolestuttavaa
Iso miäs, munat ja kaikki
mutta huulirasva jäi kotiin
oikeestaan torstain ;(
vasemmanpuolen solisluu kolmessa osassa. läheltä piti ettei leikattavaks joutunu.
mut kuukaus ilman toista kättä. siistiä
[q]sapeli, 12.2.2008 13:16:
---
Steven Hoaks, 12.2.2008 12:43:
Riidat on perseestä
Varsinkin jos ne alkaa jostain tosi typerästä ja mitättömästä jutusta
---
Riidat josta alkaa jostain typerästä ja mitättömästä jutusta tuo usein esille isompia juttuja joista olisi kuitenkin ennemmin tai myöhemmin puhuttava - ja todennäköisesti niistä ei tulisi puhuttua ilman riitaa...
[/q]
No noinhan se kyl meni...
Mut toivottavasti selviää tänään ja sit on taas
Tääkin on pipi.*nuha* Perjantaina lähti ääni ja tänää iski siihe päälle nuhan ja yskän..
Kaikki kiva loppuu aikanaan...
Tippa nousee simmuun ku lukee tosta eilisestä onnettomuudesta. Voimia kaikille jotka läheisensä siinä menettivät..
Tää hiton nuha. Nenä on niin tukkeessa kun vaan voi olla ja koko ajan pitää kuitenki niistää. Kaikki ruoka maistuu ihan samalta; ei miltään. Ei pysty hengittää kunnolla. Naama turpoaa. Toivottavasti ei iske taas kuume tän nuhan lisäksi.
Vaimoke meni tänään hakemaan Virosta meille pennun ja klo16 hän tapas sen edellisen hoitajan.
Koiralle oli syötetty jotain rauhottavia eikä se jaksanu edes nostaa päätään
Se sitten piti kantaa laivaan No toivottavasti kaikki on kunnossa kun se saapuu tänne noin 3h päästä.
eka vtutus ku piti jonottaa tohtorisedälle 2,5 tuntii. Seuraava vtutus oli diagnoosi: paha poskiontelontulehdus. Kolmas se ettei o varaa oikeen lääkkeisiin.
[q]Massamuusi, 30.4.2005 17:28:
vittu mä ostrin 65 € lipit tolle kaverilel etä pääsis black sabbath keikalle mujt sit hukkasin nee.. .nvittu nyt se i åpääse sinn mun takaiii vittu.1!!
[/q]
Ota vielä yks bisse ja rauhotu Life sucks and then you die
Pienenä vinkkinä... Jos teillä on tietokoneella tylsää niin älkää imeskelkö puhelimen laturin plugia
Se sattuu.
[q]tumpsi, 1.9.2005 17:51:
HIH HIH OOTPA SKENE!
Tarviiki ottaa skriinshotti täst ja laittaa taustakuvaks.
Harvemmin noin skenet tyypit mua quotsettaa.
Oikeesti: ootpa spede :D
(Halataan q tavataan)
[/q]
Kukas on sun kahviis kussu tänään? Vai onko pöksyt huonosti?
Yritän heittää vähän huumoria ja kirjoitan tänne juuri sitä mistä olin tässä hetken surullinen eli kortin katoamisesta, niin sä käyt päälle kun yleinen syyttäjä? Ota pari rauhottavaa ja tule sitten takaisin.
[q]tumpsi, 1.9.2005 17:59:
-clip-
[/q]
Minäpä nyt muokkaan tuota mun ensimmäistä viestiä ettei sulle vaan pienelle tule paha mieli Aivan naurettavaa tälläinen avautuminen jostain hemmetin kortin hukkumisesta Jos sulla on tekemisen puutetta niin käy vaikka juoksemassa talon ympäri.
[q]Jone, 14.8.2006 11:24:
Ei aja. Kotivakuutus on huomattavasti rajatumpi kun taas arvotavaravakuutus on juuri sen nimenomaisen tavaran kohdalla hyvin paljon kattavampi, tosin myöskin kalliimpi. Ainakaan Pohjolan arvotavaravakuutuksessa ei ole myöskään omavastuuta.
[/q]
Kiitti neuvosta... Pitääpä vilkaista mitä tollanen pitää tarkemmin sisällään
[q]Zeratul, 8.6.2006 16:30:
---
Steven Hoaks, 8.6.2006 16:03:
---
bubbelgum, 8.6.2006 13:18:
Vitun sossu. Koko päivä taas pilalla...
---
*lohduttel*Lohdutan teitä molempia sillä että voitin sunnuntaina dalmutissa ilman että muut pääs lyömään kertakaan
On se niin ihanaa olla ilkeä
[/q]
Syö paskaa
[q]bubbelgum, 8.6.2006 13:18:
[/q]
Mulla on taas "Vitun poliisiaseman vanhat kurpat jotka ei oo saanut seksiä 50vuoteen" päivä tänään
Menin sitten hakemaan uutta vartija korttia pasilan asemalta... noin 50-60 vuotias nainen alko ensimmäisestä sekunnista hymähtelee ja käyttäytyi erittäin loukkaavasti. Tyyliin:
Minä: No moikka! *hihu*-ilme
Nainen: Niin? *hmph*-ilme
Minä: Toin tossa äskettäin vartijahakemuksen tuolle toiselle tytölle ja kävin äsken vaan nostaa rahaa että voisin sen nyt maksaa. *joo*-ilme
Nainen: Jaa... No rahat tänne vaan *ojentaa käden*
Minä: Eikös tälläseen laitokseen vois hommata suht helposti eletroni lukijat niin olis tää maksaminenkin vähän helpomaa joskus *sanoin naurahtaen ja hymyille*
Nainen: Valita sisäasianministeriölle äläkä mulle, sieltä ne fyrkat tulee *igor*-ilme
Minä: Jaa... No minäpä ehkä ehdotan *hymy*-ilme
Nainen: Just No tuleeko sitä rahaa se olis 36e
Minä: Eikös se ollu vielä vähän aikaa sitten reilu 20e *ding*-ilme
Nainen: No eikä ollut... Minäpä luen: "Vartijakortin hakeminen 36EUROA" *luki kovaan ääneen jostain koneelta *grr*-ilme
Minä: Jaa... Minä muistin että se oli halvempi... Tässä näin *annan rahat* Muuten voisiko sen uuden kortin postittaa mulle kotiin.
Nainen: Jos otat siitä täyden vastuun? Me ei ruveta sitten seuraamaan sitä. Kirjota tohon kirjekuoreen sit vaikka sun osoitteet
Minä: *kirjoitin* Koskas tää mahtaa tulla?
Nainen: Tulee sitten kun tulee
Että tälläsiä ihania asiakaspelvelijoita Teki mieli hyppää tiskin yli ja kuristaa se ämmä
[q]Zeratul, 8.6.2006 16:38:
---
Steven Hoaks, 8.6.2006 16:31:
---
Zeratul, 8.6.2006 16:30:
---
Steven Hoaks, 8.6.2006 16:03:
---
bubbelgum, 8.6.2006 13:18:
---
*lohduttel*Lohdutan teitä molempia sillä että voitin sunnuntaina dalmutissa ilman että muut pääs lyömään kertakaan
On se niin ihanaa olla ilkeä
---
Syö paskaa
---
Nam nam *mutustel* maisuis varmaan sullekki *tarjoil**pepsodent**nauru*
[/q]
*släp*
[q]stimbeh, 9.6.2006 04:31:
Jotkut vitun runkkarit keksivät että voivat lainata mun autoa.
Samanlaisille tervesiä: HAISTAKAA NYT VITTU, MENKÄÄ TÖIHIN JA HOMMATKAA OMA TAI HAKEUTUKAA VIEROITUKSEEN VITUN NISTIT.
Anteeksi kielenkäyttöni. Tuommoset kusipäät vaan pitäisi lopettaa.
[/q]
Lainas? Eli siis palautti kuitenkin kiltisti käytön jälkeeen vai *tekeytyy tyhmäksi*
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.