päivän :(
Ensin vaimoke antoi unissaan kyynerpäästä, jalasta ja polvesta koko yön sitten noin kuudelta aamulla heräsin vielä kun kissani käytti jalkaani raapimispuuna Koira tuli kaiken kukkuraksi herättämään kylmällä nenällään kahdeksan aikaan Oli pirun hyvät yö unet.
Ku on tyhmä, ni on tyhmä. Loukkaa tahtomattaan...
Tyttö on ollut kamalan ilkee ja mä oon ollut kamalan ilkee sille
Ei mene hyvin...
Huomenna lähen viikon reissulle ja pitäis olla häppi häppi joy joy, mutta kun ei oikeen ole tän takia. Toivottavasti saadaan vielä asiat sovittua suuntaan tai toiseen, mutta hyvissä merkeissä.
[q]pirpeli, 8.6.2006 16:38:
rupes vituttaa.
[/q]
No arvaa vituttaako mua kun ei helvetti päästä millään Alenan kanssa sinne pariisiin Just kun joku kiva reitti löytyy niin tulee joku muu este... Kuten että viikkarin perjantai lähdöt onkin K20
[q]Septique, 27.3.2007 21:43:
VITUN BLUES ARGH!!!
[/q]
Mitä järkee edes seuraa jääkiekkoa jos ei kannata Jokereita tai Kärppiä Eihän noilla muilla pilipali joukkueilla ole mitään saumaa Mä katon vaan finaalin kun ratkee että kumpi voittaa... Tyttö on oulusta joten tulee olemaan tiukkaa seurantaa
Joutuu taas lähteen kauppaan. Tiedän kyllä pari tuttua pitsataksia jotka tuo myös kepua joten :-) sittenkin
Kaikki hajoaa todella tehokkaasti käsiin, keinot purkaa ahdistusta on vähintäänkin epäilyttäviä ja päälle kaatuu isoja ja painavia seiniä. Kaappi, tässä tapauksessa. Jos vaan polttais kaiken, kaikki palaa. Jos ei pala niin sulaminenkin riittää. (genelecit säästän)
Yeah, voin olla sun pyromaani-frendi
Jos puolet palaisi ja sulaisi ihan vaan itsekseen, in my dreams....
turku.
-Päätä on särkenyt jo kolmatta vai neljättä päivää
-Haikee olo
-Mikään ei nyt oikeen toimi
-Tylsää
-Eilinen ihana aamu päättykin ihan tyhmästi
-Ei jaksa enää olla mukamas niin iloinen kokoajan
[q]Super-Kerttu, 13.11.2007 07:18:
---
Super-Kerttu, 12.11.2007 07:18:
Ei voi taas muuta sanoa, kuin "KIITTI TAAS VITUSTI 2h:n YÖUNISTA NAAPURI!"
---
En enää tiedä itkenkö vaiko nauranko.. Viime yö meni taas valvoessa, kun naapureilla oli vaihteeksi bileet.. Jos sama meno jatkuu vielä ensi yönäkin, niin en mene enää takuuseen mitä tapahtuu..*poks* Alkaa vaikuttaa nää parin tunnin yöunet ihan kivasti!
[/q]
Soita ihan poliisit vaan rohkeesti paikalle. Minä ainakin ennen soitin kun oli vielä sellasia naapureita vieressä. Kyllä ne tulee jos yöllä kuuluu meteliä
[q]Steven Hoaks, 1.9.2005 17:43:
Taas mä hukkasin ERÄÄN kortin johonkin
Varmaan kolmas kerta
[/q]
Onkos nyt parempi vai häiritseekö tuo minun artikulaatio vielä jotenkin?
Mun työvuorolistassa lukee että olen yhden kaverin kanssa vaihtanut tämän työpäivän... No se tietysti unohti sen ja mulle soitetaan vähän yli 06 että oletkos tulossa töihin... Eipä siinä muu auttanut kun nousta kipeenä 2h unien jälkeen tänne koska se toinen kaveri ei vastannu puhelimeen.
Asteen verran vituttaa
Mua alko niinku vit**taa ihan vit**ti
[q]Miinapiina, 11.9.2007 17:36:
ja nimenomaan, minkälainen melu sitä kuuloa sit vaurioittaa? hmm...
[/q]
No toistuva altistuminen melulle (niinku jokainen varmaan tiesikin) voi olla todella pahaksi. Tietyissä työpaikoissa ei saa olla raskaana olevat sen takia.
Sitten siitä satunnaisesta metelistä..
Luin jostain, että raskauden aikana ei tulisi harrastaa esim. aerobiccia ja syitä oli kaksi: Hyppely, kova musiikki. Se oli kuitenkin jossain luokiteltu hyväksi liikunnaksi, mikäli siihen ei sisälly sitä hyppelyä ja kovaa musiikkia. Mun mielestä se jo kertoo, että millanen melu on haitaksi, jos sanotaan, että satunnaisesti harrastettu aerobicci on pahasta, osittain kovaa soivan musan takia. Bileissäkään se musiikki ei ole mitään hiljaa soivaa tuutulaulua, vaan kyllä se monesti jyskää ihan suht kovaa.
Uskallan väittää, että jos on kaksi vaihtoehtoa: 1) Olla raskaana, viettää rauhallista elämää, siis kuunnella rauhallista ja hiljaista musiikkia tai 2) olla bileissä raskaana yöllä kovassa melussa, niin olen varma, että sikiöllä on parempi olla siinä rauhallisessa ympäristössä.
Mä en tajua, että miten sikiö pystyy olemaan rauhallisesti yöhön asti, siis kenties tunteja, jossain jyskeessä? Koska se on ihan fakta, että sikiö todellakin kuulee mahaan ja se todellakin kuulee sen kovan musiikin kovaa (vaikka kohtu suojaakin jonkin verran), jonka vuoksi äitiä usein kehotetaan viettämään rauhallista elämää rauhallisessa ympäristössä, eikä melun keskellä.
Jossain ei varmaan infota asiasta pahemmin senkään vuoksi, että ajattelevat, ettei suurin osa pysty raahautumaan bileisiin ison mahan kanssa tai jaksa olla kiinnostunut juhlimisesta.
Lisäksi en jaksa uskoa, että kaikki neuvolan tädit ja kaikki lekurit tietää, mitä se melu on bileissä ja mitä ne bileet on. Vähän eri meno kuitenki ku Tapani Kansan konsertissa tai vaikka tossa yhdessäkin normi yökerhossa.
Mutta edelleen jokainen tekee omat ratkaisunsa, onhan kyseessä jokaisen oma raskaus. Siltikin tämä on mun näkökulma, että itselleni ei tulisi mieleenkään mennä ison mahan kanssa bileisiin, juuri siis sen metelin takia.
Sillon mä en ymmärtänyt yhtään kun baareissa sai polttaa, että joku menee raskaana baariin, mikä oli siis täynnä röökin käryä. En ymmärrä..
Sitäkään mä en ymmärrä yhtään, että jotkut juopottelee sillon tällön jokusen siiderin, kun ei se kuulemma haittaa. Jep, täytyy juoda suht paljon, että syntyy Fas lapsi mutta en mä ymmärrä sitä pientäkään.. sillon tällön tissuttelua.
En sitten tiedä, että olenko mä jotenkin nipo tai ahdasmielinen vaiko ylihuolehtivainen, kun itse en joisi, polttaisi yms. enkä uskaltaisi mennä esim. bileisiin.
Mä muistan kerran, että kaveri tuli bileisiin, kun oli raskaana ja se joutu lähtemään melkein heti pois, koska vauva alko potkimaan niin levottomasti.. että kai sen sitten jokainen raskaana oleva itse tuntee, millon kannattaa lähteä kotiin ja kannattaako.
Onhan noi ristiriitaisia juttuja. Kuten totesitkin, niin joskus oli ok polttaa sitä tupakkaakin jonkin verran.
Mutta tämä siis minun mielipiteeni.
mistään ei tule yhtään mitään
[q]Jocular, 7.9.2006 08:09:
Eilen illalla alkanu järkyttävä hedari/migreeni jatkaa vaan. Ei paljo natsaa kolmiot eikä buranat. Ja kohta pitäs mennä viel hammaslääkäriin niiden kirkkaiden valojen alle *grr**nyyh*
[/q]
Tiedän täsmälleen miltä susta tuntuu Mullakin on useasti niitä 2-3 päivän kohtauksia kun joutuu töistäkin ottaa saikkua kun ei pysty keskittymään eikä tekemään mitään. Eikä itelläkään auta yleensä mitkään lääkkeet. Mitään muuta en hemmetti periny äidiltäni kuin migreenin
Sekoan tän loman takia. En pysty tekemään mitään enkä liikkumaan mihinkään. Mulla ei ole mitään tekemistä päivisin. Tarvitsen henkistä ja fyysistä työtä; en ole loman tarpeessa. Onneksi kohta on ihana reissu ja pian sen jälkeen toivon mukaan loma loppuu.
Viime yö. Oli ihan vitun paha migreenikohtaus, pahin mitä on koskaan ollut. Vieläkin sattuu ja on heikko olo.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.