päivän :(
Ikävä entisiä aikoja...
Ylex:n soittolistat *nyyh**senkin**hmph*
Onneksi sattui luurit mukaan töihin.
[q]Hitchhiker, 4.11.2008 19:34:
Mistään ei löydy NFS undergroundin cd2:sta, itellä on haljennu tuo levy ja tuota ei voi asentaa ilman kyseistä levyä *nyyh*.
[/q]
carboni vaa uuniin si
[q]Hitchhiker, 4.11.2008 19:34:
Mistään ei löydy NFS undergroundin cd2:sta, itellä on haljennu tuo levy ja tuota ei voi asentaa ilman kyseistä levyä *nyyh*.
[/q]
carboni vaa uuniin si
Nukuin: en juuri ollenkaan.
Itkupotkukiukkuraivaripäivä.
ainii + liskojen yö ja 3h unta
Joskus tämä oma valtava kaalini ärsyttää.
On vähän pyttymäistä sovitella silintereitä kaupassa, kun xxxl-koon tekeleetkin näyttävät siltä kuin noppakuutio heilahtelisi halloween-kurpitsan päällä. Alaleukaansa häkellyksissään aukova kesämyyjä haroo siinä vieressä katseellaan apuun perehdyttäjäänsä ja valehtelee kimeästi, että sehän näyttää hyvältä, vaikka näkee itsekin, että kulmakarvoista on lieriin matkaan enemmän kuin kuusta maahan.
Bassobileissä valtava, tyhjä kuuppani tosin resonoi jymäkästi, joten mitäs tässä itkemään. En minä pippaloita varten hattua ollut hankkimassakaan, ja pianhan auringonpaiste on tältä suvelta förbi joka tapauksessa.
[q]ojhoj, 5.6.2009 09:39:
---
hane, 4.6.2009 19:53:
En tiiä kyllä mistä olet ostanut koivet, koska itelle ei ole läskiä eteen osunu. Ja kuiva ylikypsä kana, onko parempaa tapaa tukehtua?
[/q]
Läskikanani oli Kariniemen kananpojan reidestä revittyä. Kyllä rintaleike on hintansa väärti! Ja vissiin sit maustamattomana kaikenlisäks....*hmph*
[q]Takyon, 2.10.2009 15:51:
7,5h töissä ja mitä jäi käteen? N. 20 euroa miinus verot VITTU
[/q]
hehe wtf?
Eilen illalla iski sitten kuume.
Taitaa siis jäädä kaikki vkl kivat aktiviteetit väliin.
Pitäisi saada 5 esseetä, joista jokainen on 400 sanaa pitkä, kirjoitettua aiheesta josta en ymmärrä mitään, koska sitä ei ole opetettu. Aikaraja huomiseen mennessä. Konekkin jumittaa niin kauhesti ettei mitään järkeä. Sen lisäksi huomenna on modernin fysiikan koe, josta myöskään en ymmärrä yhtään mitään, ja siihen pitäisi saada luettua. Sen lisäksi huomenna on myös lääkäriaika, josta on hyvä alkaa stressaamaan jo nyt.
Kaiken lisäksi nälkä.
[q]wiwi, 8.4.2009 21:14:
---
%, 6.4.2009 20:02:
---
Nauskiss, 5.4.2009 22:47:
Poikkeuksellinen kärsivällisyyden totaalimenetys. En jaksais olla kunnon kansalainen yhtään minuuttia, päivää, viikkoa etc.
Haluaisin vaan velttoilla ja pitää hauskaa! [size=8]Mutta leikki ja ilo on tässä maailmassa varattu muille kuin minulle, pitäis mun jo se tietää.[/size]
Huominen duunipäivä varsinkin tuntuu jo valmiiks ihan ylivoimasen:
---
Hae yliopistoon ja velttoile vuosi tai pari yhteiskunnan varoilla, niin ne muutkin tekee. Itsekkin tullut velttoiltua x-määrä vuosia.
---
Höh, mä en ees velttoile ja silti kela melkein peri takaisin ensimmäisen vuoden opintotuet. :(
[/q]
Suosittelen radikaalia velttoilua! Mutta toisaalta en suosittele. Kummassakin on puolensa: velttoilussa ja aherruksessa.
Tällä hetkellä kuitenkin itse valitsisin veltostelun, jos valinnanmahdollisuus olis mun käsissä. Velttoilun lisukkeiksi valitsisin ihan mieluusti myös nuoruuden ja köyhyyden. Mutta EN missään tapauksessa vanhuutta ja köyhyyttä. (Joten ei auta enää velttoilla.)
[q]Steven Hoaks, 9.4.2009 21:55:
---
sunbeam, 9.4.2009 21:46:
---
Birgie, 9.4.2009 21:31:
Koko viikon :"(: Olen niin surullinen, etten osaa enää surra. Olen niin turta tähän pahaan oloon etten osaa enää edes purkaa tätä. Kumpa olisi vielä toivoa...
---
Aina sateen jälkeen paistaa aurinko! Ilman huonoja hetkiä emme osaisi arvostaa hyviä! Kokeile mun kikkaa, mä kannan läpppärin vessaan ja laitan sellasta musaa mikä saa mun mielen lentämään ja rauhoittumaan, meen kylpyyn ja sammutan valot, laitan kynttilöitä, suljen silmät ja ajelehdin pois kaikista ongelmista ja murheista!
Tai kirjota kaikki paperille tai puhu suu puhtaaksi jollekin ystävälle! :)
There will allways be tomorrow!!
---
Valitettavasti kaikille ei ole huomista
Ja tässä onkin kyse juuri sellaisesta. Kun läheisillä on niin suuria ongelmia ettet pysty edes ymmärtämään niitä niin omat ongelmat unohtuu aika kauas pois.
Odotetaan pahinta ja toivotaan parasta, toimii tässä tapauksessa paremmin...
[/q]
No ei kuulosta ollenkaan kivalle! Kaikille paljon jaksamisia ja ryhmähali!*lohduttel*
Saatoin tänään ystävän hevosen haudan rauhaan. Kuukauden taisteltuaan elämästä, eilen se luovutti :(
[q]pirpeli, 19.8.2008 22:41:
Tää on varmaan too much info, mut perkele mä vuodan ku pistetty sika.
Kiitos, että olen nainen*dissaa* Kerran kuussa voisin olla mies, ilolla. Riemulla.
Saatana.
[/q]
Ja siihen ku vielä lisätään 1-2 viikkoa kestävät PMS-oireet ennen sitä tulvimista, niin joo joskus sitä toivoisi olevansa mies
Alko ns. vähän kuumottamaan nytte. Ens keskiviikkona ois Vierumäen liikuntaopistolla pääsykoestestit ja mä onnistuin tänään venäyttämään mun nilkan koripalloa pelatessa. Nyt toi nilkka ei kestä edes kävelyä. Viis päivää aikaa toipua
[q]Tiinuliinu81, 16.4.2009 09:10:
---
sunbeam
Riippuu tilanteesta*uuh*.
MUn pitäis tänään nähdä tuo viimeisin ex, kun sillä on vielä mun tavaroita ja mulla sen.. Ollaan viimeksi nähty kaksi viikkoa sitten, kun kaikki oli vielä muka hyvin ja sitten jätti tekstarilla, eikä olla lainkaan sen jälkeen puhuttu. Hieman ahdistava fiilis..
---
No ei kuullosta kivalta toikaan, toivottavasti meni mahdollisimman kivuttomasti! On varmasti tosi ikävä tunne kun pohja pettää kaikelta ja tulee ihan puun takaa!*lohduttel* Mutta oikein paljon voimia ja varmasti meidän fiilikset tästä vielä paranee kun antaa ajan tehdä tehtävänsä!*uuh*
---
Joo, ei ollut kivaa. Se oli tosi kylmä jotenkin, eikä puhunut aiheesta mitään. Ja unohti vielä antaa osan mun tavaroista, kun sillä oli niin kiire eroon musta. Noo, pitää vaan ajatella, että jos on noin idiootti, niin turha haikailla perään.. Huh huh.
[/q]
Toi on oikea asenne, itseään pitää osata arvostaa sen verran että jos ei joku tajua arvoa niin se on sen menetys! *grr**joo*
Saimpa tänään arvion viisaudenhampaan kirurgisesta poistosta paljonko tulis kustantamaan...ei ole halpaa huvia...pari kuukautta ollaan sitten pussinnyörit tiukasti kiinni ja vois ihmetellä mistä repii rahat moiseen...toisaalta saapahan senkin asian hoidettua pois päiväjärjestyksestä
noi kelit... FFFFUUUUUUUU
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.