päivän :(
Tympii ihan vitusti.
[q]pirpeli, 19.8.2008 22:41:
Tää on varmaan too much info, mut perkele mä vuodan ku pistetty sika.
Kiitos, että olen nainen*dissaa* Kerran kuussa voisin olla mies, ilolla. Riemulla.
Saatana.
[/q]
pillereitä 3 levyä ilman taukoo, niin ei tarvii kärsiä niin paljon itsellä ainakin harkinnassa :)
Lievä(onneksi) ruokamyrkytys*hmph*
V*ttu että on p*ska fiilis
:|
Tekee pahaa, kun toisella on niin paskaa, enkä edes voi olla paikan päällä helpottamassa oloa
alko päivä vähä huonosti, mut kai se tästä..
Yö.
Voi huoh.. Mitähän tästäkin päivästä tulee..
Joo-o. Eipä taas kauheesti hymyilytä. Hommaakin ois taas koko vitun yöks, vaan kun ei enää paskaakaan kiinnosta tehdä yhtään mitään.
Eksän kans välit menneet huonoks. :(
Jotenki osasin tällasta odottaa joidenkin asioiden takia, mut silti aika harmittunut olo
En jaksa, en jaksa, en jaksa!
[q]Amarie, 11.9.2008 20:33:
Tää on ehkä enemmänkin päivän AAAAARRRRRGGGGGHHHH, mutta kävin tänään ostamassa itselleni syystakin ja otin äidin makutuomariksi. Menin sitten mainitsemaan, että "pitää ottaa tarpeeks iso, että jos nää uudet lääkkeet lihottaa mua", niin äiti sitten innostui ja sain kuulla pitkät selitykset siitä, että "ei minun tyttäreni voi lihota, oot nyt jo noin kuvottavan lihava, jos tosta vielä lihoat, niin mitä minusta aatellaan" ja että "sullahan menee kaikki kaverisuhteetkin, jos lihoat, eihän kukaan halua lihavaa kaveria ja entäs sun parisuhdekin, se mies ei varmaan siedä tota sun nykyistä olomuotoakaan, haluatko että tulet taas jätetyksi, kun vaan lihot muodottomaksi".
[/q]
No voi apua! *pökr*
Kahen viikon sairasloma...
mä jätin eilen tekemättä jotain,mitä olis todellakin pitäny tehdä!
voi saatana
nieleminen sattuu! mutku mun pitäis nyt kuulemma odottaa et auttaaks antibioottikuuri tohon turvotukseen... aarght tääki päivä siis vellilinjoilla hyvin pitkälti ku ei oikeen voi syyä mitään. raivostuttavaa.
Mummu nukkui pois
tuntuu että pakkaaminen ei lopu ikinä ja huomenna on muutto *toktok*
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.