päivän :(

Back to häröily O

Tää koko päivä. Helmiä sioille. Ei jaksais.

[q]anthocyan, 17.5.2005 16:56:
Millon tulee veronpalautukset, ku mun pitäis saada lähemmäs viis kybää?
[/q]
Joulukuussa. :P

Argh. Ku en vaa jaksais yhtä juttuu, ja asioita, ja ärsytti tänään se vallan suuresti. Vei ainakin puolet illan ilosta. :(

Kraana jäi käteen kun aloin tiskaamaan

oh noes !

kotitietsikka heitti pyyhkeen kehään tänä aamuna :(

yyh. yyh.

lumi sulaa pois..

Mihin voi kadota 12 kpl 80x80cm tyynyjä, 10 metriä kuminauhaa, 7m verhonauhaa ja 12m vetoketjua???

Vieläkin masis- ja shokkiuutinen-olo. Kaiken lisäks parin tunnin pääst pitää lähtee kentälle

Oli aika harvinaisen paska päivä tulla takasin. Muutenkin ihan pölmistynyt olo. Vähä väsy ja paikkoja särkee. Kai sitä vois mennä nukkumaan.
Kylmäkin vielä, saatana.

Jotenki on aa ihan *uuh*-olo. Pitkään aikaan mikään ei oo menny nii hyvin, et oisin miettiny et "hitsi ku elämä on ihanaa plur jee wuhuu", vaan pikemminkin lähes kaikki vaa menny nii mettään ku voi mennä.
Ylämäki, missä olet? Näen vain alamäkeä :/ pohja ei näy viel, mut kovaa vauhtia se kai taas on tulossa näkyviin.

Hirmunen väsy vieläkin.
kaiken lisäks kurkkua kivistää ja nenu vuotaa.
Olin eilen viel epähuomios laittanu kellon herättään 6:30 PM. onni onnettomuudes, et heräsin painajaiseen 6:40.

Eka täys työviikko joulun lomien ja pyhien jälkeen! Miten tästä taas selviää?!

Väsy.
Kaiken lisäks nieluun sattuu iha mielettömästi.

Poikaystävä lähti tänään takaisin Australiaan muutamaksi kuukaudeksi. Koti tuntuu niin tyhjältä..

Vittu joo joo.

näin meillä töissä http://www.taloussanomat.fi/kauppa/2009/03/24/yli-220-veholaista-saa-lahtea/20097794/12

huomenna johdon juttusille*whaat*

Flunssaa pukkaa ja harmittaa.

"Nauti raskaudesta" Vittu nauti ite tällä helteellä!!!

Mä en saa nukuttua, pyörii koko ajan mielessä se kun veli hakattiin
Päivällä ja varsinkin illalla kun pitäis mennä nukkumaan

Oon joskus pelännykki näkeväni jotain noin kauheeta,mut..se olikin viel kauheempaa

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O