päivän :(
[q]Ripzu, 28.3.2007 20:16:
Aivan surkeeta peliä Suomelta*grr*
Ei tolla pelillä kisoihin päästä...
[/q]
Mä jotenki arvasin tän, koska mulla meni koko aamu ja päivä nii huonosti ni ei sillo koko Suomen joukkueellakaan mee hyvin. Lupaan olla kesällä hyvällä tuulella ja jopa katsomossa kannustamassa :)
[size=5]Mustahan siis tää häviö vaan johtui :D[/size]
Kuka helvetti on keksinyt että saadakseen ansiosidonnaistä työttömyyspäivärahaa pitää olla ilmoittautunut työnhakijaksi työkkäriin.
Oma tilanteeni on siis että lopetin vanhan duunin että olisi paremmin aikaa opiskella uuden alan kurssia varten. Ja uudella alalla en pääse työskentelemään ennenkuin kurssi on hyväksytysti suoritettu. Uusi työsopimus toki oli allekirjoitettu jo ennenkuin vanhasta duunista itseni irtisanoin, tässä välissä vain on melkein kuukausi ettei rahaa tule mistään.
Kohta alkaa tili näyttää nollaa ja asuntovelan kuukausittainen eräpäivä lähestyy.. Plus tietysti miljoona muuta laskua..
Joku pälli on käynyt poistamassa mun autostereot sillä aikaa kun olen ollut töissä, eli keskellä kirkasta päivää >:/
Ja mikä huvittavinta, auto on ollut parkkihallissa johon pääsee vain avainkortilla..
Noh, onneks ei ole muuta kadonnut eikä mitään murtojälkiä ole ainakaan näkyvissä.
Vittu että vituttaa.
muutto :(
Ikävä on kova
Tekis vaan mieli huutaa suoraa kurkkua niin pitkään kunnes happi loppuu ja tukehtuu....*super**poks*
Nyt sitte itsekin kipeenä..Kurkku kuin kaktus ja jäseniä särkee.
v***n pissikset*eiei**senkin**eiei*
Jee, nyt iski sit viel hedari.
Tyhmistä jutuista tulee paha mieli.
[q]hemuz, 1.2.2008 09:00:
Kurkku kipee.
[/q]
Itseasiassa, niin mullakin :(
Huomasin just, kun nielasin täs ilmaa. Klunk. Au.
Ja nenä on itse asiassa vähän tukossa.
[q]Annakins, 29.11.2005 08:54:
on vähän enemmänkin *uuh*+*nyyh* olo
[/q]
Äh Kohta pääset rapakon taakse moikkaa Jamesia niin unohtuu tollaset
Nyt on mieli matala. :(
huono olo. henkisesti & fyysisesti
Venäytin sitten vissiin vasemman nivusen eilen tanssilattialla riehuessani, nyt vihloo niin perkeleesti..
Kuumetta 38,5
AAAAA.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.