päivän :(

Back to häröily O

vittuperkelekraaah* tuhkatilanne aiheuttaa aivan järjettömästi ylimääräisiä töitä JA mukavan maanantaifiiliksen pilasi totaalisesti ilmoitus julkisivuremontin alkamisesti SITTENKIN ensi viikolla eli koko kesä huput päällä meidän talossa. AIVAN HELVETIN IHANAA!

Ei sit suu aukee kunnol ku sattuu :( Ja kun en tiedä, onko syynä leuka, viisaudenhammas, kurkussa joku tulehus vai korvakäytävän tulehus.

[q]Vampyrella, 18.4.2010 21:23:
*sydän* x kiljoona !
[/q]
Tänks beibe. Olo on edelleen ihan persiistä. :'D Yksin väärä sana joltakulta, niin itkisin. Kurkussa ja silmissä on itkuvalmiustila. Hengaan sen verran paljon itekseni, ettei sit tuu itkettyä kuitenkaan.

Tässä on kuitenkin sellanen jännä juttu, että kun väittäsin tän liittyvän hormoneihin (ja tää taitaa olla kuukausittaista), niin tähän osaa jotenkin suhtautua huumorilla. Että vaikka mikään ei oikeesti oo mitenkään huonosti, että diudiu muuten vaan tuttaa ja itkettää ihan turbona, niin sehän pistää melkein naurattamaan. Tai vähintään hymyilyttämään. Ja kun tietää kuinka hyvä elämän yleisfiilis vois olla. Tää on kai tätä ajatusten ja elämänkuvan muuttamista positiiviseksi. Sitä mitä oon harjotellu viime syksystä lähtien. Jännää.

Uah, vatsa on niiiiin kipee!!
Ei vissiin soija käy mulle, tai ainakaan soijamaito.. Pipiiiiiiii

Turku - Gdansk W6 350 CANCELLED.

[q]ipe, 21.4.2010 15:00:
Turku - Gdansk W6 350 CANCELLED.

[/q]

*super**uuh*

ihan saatanan tylsää!

edit: oon selannu jo koko internetin läpi.

[q]RujoNic, 17.1.2010 13:57:
tää on khyl ikuinen :( ... Helsingin oma bilekulttuuri ja sen sulkeutuneisuus. ja porukan asenne sen muuttamista kohtaa!!
[/q]
Olisiko sulla jotain (sydäntäriipivän koskettavia) kertomuksia näistä kokemuksistasi? Tai minkätyyppisissä bileissä olet tällaiseen tuomioon päätynyt? Kertoisitko vähän tarkemmin mikä siinä kulttuurissa mättää? Minkälaista kulttuuria ja vastaanottoa toivoisit/odottaisit?

Vähän vaikea olla nyt samaa mieltä. Mä olen kokenut monenkin genren Hkiskenet varsin värikkäiksi ja vastaanottavaisiksi, johtuen varmaan lähinnä siitä että porukkaa on paljon, mukaan mahtuu monenmoista tallaajaa ja helpommin myös löytyy ne mun makuun mukavimmat tyypit.

Mitä mieltä muu kansa on? Onko mulla vaan käynyt hyvä tuuri? Vai huono tuuri joidenkin pienempien kaupunkien sulkeutuneisiin porukoihin ujuttautuessa?

(Ehkä dubstep-piirit ovat vähän vaikeita mutta ne nyt ovatkin sellaisia hissukoita ja peräkammarinpoikia kaikki :P bigup -shoutit to all ya skanker-steppers out there, älkää lyökö)

[q]Jago, 21.8.2007 00:13:
Tiedän että nyt pitäisi alkaa ottamaan kumipuu/juoru-ruukku sisään yöksi, mutta sen tekeminenhän tarkoittaisi että myönnän kesän olevan lopuillaan.
Huomaan että pelkään kesän loppumista vähän liikaakin. Ainahan mä olen talvesta hengissä selvinnyt, mutta en koskaan ole uskonut, että niinkin voi käydä.
[/q]
I feel you man. Oon ihan paskana kun vähänkin huomaa ilmojen viilentyneen. Ennen kesän loppuessa olo oli korkeintaan haikea, mutta viime talvena kaamos iski nuijalla naamaan niin kovaa että pelottaa ajatellakin tulevaa talvea.

Millä vitulla mä tästä selviän. Haluan talviunille.

(hienoa stressata kaamosta jo elokuussa :D )

[q]2la, 21.8.2007 10:08:
I feel you man. Oon ihan paskana kun vähänkin huomaa ilmojen viilentyneen. Ennen kesän loppuessa olo oli korkeintaan haikea, mutta viime talvena kaamos iski nuijalla naamaan niin kovaa että pelottaa ajatellakin tulevaa talvea.

Millä vitulla mä tästä selviän. Haluan talviunille.
[/q]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa huomisen jälkeen alkaa taas pikkupikkuhiljaa valo valloittaa. Jos tuonne helmi-maaliskuuhun nyt jaksaisi sinnitellä hengissä. Unghh.

Perkuleen kani teki taas tuhojaan On kyl viimenen kerta kun semmosen hommaan.

Vaihdoin netin elisalta soneralle ja nyt tää uus pätkii ihan jatkuvasti vaikka tän piti mukamas olla joku uus ja toimintavarmempi. Just just, kiva kiva.*dissaa*

[q]Annakins, 26.10.2007 09:11:
Vituttaa olla heti aamusta huonolla tuulella ja vituttaa, että on jälleen sellanen olo, et kaikki muu paitsi työ menee päin persettä.
[/q]

Otan sanani takaisin, edes töissä ei mee nyt hyvin. Paskaakin paskempi duunipäivä, joka todennäköisesti venyy, koska kaikki aika menee muiden virheiden korjailuun. Vittu.

[q]Fresia, 29.3.2006 20:45:
Ai niin, kuulin myös, että samainen ihminen oli musta sanonut : "on se sääli kun toikaan ei oo vielä löytänyt itselleen miestä, alkaahan tässä vuodet jo kulumaan. Noloahan se tavallaan on"
[/q]

Niin kun sä näköjään olet JO 22-vuotias... vanhapiika. :D
Tulipa mullekin hyvä olo. :)

Hautausmaa ja ikävä :(

Kipuil flunssail nyyh

Mä jämähdän.
Oli taas niin helvetin vaikeeta päästä sängystä ylös.
Lopulta pääsin, vaan tullakseni kouluun 40 minuuttia myöhässä ja kuullakseni, että tunti loppui juuri.
Vittu.
Kohta mun loppuu kaikki kurssit, ja työt alkaa vasta joskus.
Millä mä sitten pääsen kämpästä ulos?
Tai edes sängystä ylös?
Voi elämä
pitäisköhän tähän hakea jotain apua

Ihmiset jotka ei erota mitkä asiat kuuluu niille ja mitkä ei Töissä niin ärsyttävä ku yrittää nyt pitää edes jotkut välit kaikkiin nii että olis vähä helponpaa.. Ei kaikista tarvii tykätä mut ei tarvii heittää paskaa niskaankaan

muok. Ja epäsosiaaliset ihmiset lähinnä sellanen ihmistyyppi joka ei tiedä kuinka tietynlaisissa tilanteissa tulee toimia.

[q]Jago, 21.8.2007 11:06:
Mulla viimeset pari talvea on ollut helppoja, kun viimeset pari talvea on ollut lämpimät, loskaiset ja vähänlumiset. On aina jännittävää ja pelottavaa, kun eitiedä tuleeko seuraavasta talvesta kylmä ja luminen vai lämmin ja lumeton
[/q]
Itse asiassa sillä lämpötilalla ei ole väliä - loskaisuus on oikeastaan pahempaa kuin -15C - sillä pimeydellä on. Pakkastalvella on valoisampaakin lumen takia, voi mennä pulkkamäkeen ja laskettelemaan ja kävellä narskuvassa lumessa loskapaskan ja jään sijaan.

Kyllä mä talven kanssa pystyisin elämään, mutta jossain etelämpänä, missä ei ole NIIN VITUN PIMEÄÄ. :'(

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O