päivän :(
Katja ei kuuntele mua!
RIP Steve Irwin :´(
tun flunssa...
Vituttaa, kiukuttaa, ärsyttää, masentaa, tympii, itkettää ja tekee taas mieli hakata päätä seinään.
Mulla menikin taas liian hyvin.
niskat ihan jumissa ja ikävä kultaa
[q]bubbelgum, 19.9.2006 03:17:
Hermot menee kun on taas sellanen olo että sänkyyn ei voi mennä edes yrittää nukkumista, kun ei muka väsytä tarpeeks, ja kaikki maailman asiat pyörii päässä.
[/q]
Tuli vaan mieleen, mutta ootko kokeillu tehdä niin, että meet sänkyyn vasta kun todella nukuttaa etkä tee sängyssä muuta kuin nukut (siis et lue, kato telkkaria tms.)?
Md soitin sanoin riks raks ja poks*igor*
Vituttaa.
sain ehkä nukuttua 5h viime yönä. ja sitä edellisenä yönä ainakin sen 4h.
onneks mun ei tänään juurikaan tarvi kommunikoida muiden ihmisten kanssa.
Kurkku aika helvetin kipeä :(
väsväsväsyttääääääääääää
Ei jaksas tehä mitään((((
pitkäst aikaa sellanen "aamu" et jo herätessä vituttaa niin paljo et tekis mieli repiä raajat irti joltain...
vittu.
- flunssainen olo
- huomenna tentti johon ei juuri ole tullut luettua (vituilleen siis varmasti menee)
- rahat finaalissa
- kämppä hirveessä kunnossa, kun kipee eikä jaksa siivota
- muuten ihan jees
[q]Lyylikki, 18.10.2006 09:40:
Ohjaava opettaja ei sanonut mitään hyvää mun opinnäytteestä :(
Iloisilla mielin voi jatkaa eteenpäin, kun tietää kaiken olevan pielessä. NOh. Paskat siitä, mä vedän tän oman juttuni ja se pitäköön mielipiteensä.
[/q]
Ei ne sano koskaan..*igor* Mä tulin ainakin jokaisesta opinnäytetyönohjauksesta itku kurkussa kotiin..*igor* aina sai vaan korjauksen korjauksia ja muuta paskaa..Mut älä lannistu.. Niiden kai kuuluu olla vittumaisia!?
mikään ei vaan tänään toimi
Kipee..
tää työpäivä ei lopu ikinä*hmph*
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.