päivän :(

Back to häröily O

Ihmiset.

Koko ens viikko yksin toimistossa töissä. OMG! Eli siis vastaan koko meijä firmast KOKO viikon o_O siit ei kyl seuraa mitn hyvää

*toktok*

edit: toinen "päivän :("

Joudun luovuttaa eksälle autonsa takas.. Eli nyt ois mukava 6km/suunta kävelymatka töihin.. joka aamu..

Loma loppu..

Vituttaa, ahdistaa ja menee hermo..*uuh*

nyze prison break loppui :(

vittu

fail ja uuteen nousuun

Saatana. Mut herätettiin ysin aikaan kun töistä soitettiin. Pitää sanoa sinne ettei soita mulle siihen aikaan ellei ole pää irronnut ja kaikki paikat tulessa.

Yksinkertaisesti vaan paha olo...

[q]bubbelgum, 18.7.2006 12:52:
Yksinkertaisesti vaan paha olo...
[/q]

*super**hali**lohduttel**sydän*

Tinnitukseni taitaa olla faktaa. Soinut jo lähemmäs pari viikkoa :(

viiituuttaaa

Muuttolaatikoiden pakkaaminen on syvältä. Tooodeeellllaaaa syvältä!

joko oon kipee tai sitte mul on varhaisvaihevuodet*hikoil*

Faija tuottaa vähän huolta.

Välilevynpullistuma on erittäin vittumainen asia. Lääkärit helposti vaan lääkkeitä ja saikkua vaan tyrkyttävät. Magneettikuvaukseen taas pirun vaikea yleisesti ottaen päästä ja fysioterapia taas ei välttämättä edes auta kaikkia vaan voi jopa tehdä selän kipeämmäksi. Viimeinen vaihtoehto ja hoitokeino on leikkaus, mikä välttämättä ei edes "paranna" selkää, eikä leikkaukseen kauhean helppo ole päästä. Itselläni selkä pamahti armeijassa rikki, eikä ole sen jälkeen ollut entisensä ja siitä on nyt noin 9vuotta.

tää ei vaan oo mun päivä.
ja vielä reilu tunti pitäisi kökkiä täällä toimistolla ennen kuin pääsee kotiin.

Lisää rahan menoa...*grr* kaikki näköjään menee niin v***iks ku olla ja voi.... et ei kai täs auta muuku *nauru*aa

en jaksa alkaa värjää lettii enkä tiedä missä mun kännykkä on

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O