päivän :(

Back to häröily O

Tää on koko viikon ja vuoden ja loppuelämän :(
Lab-4 tulee suomeen viimestä kertaa ja mä oon seuraavana päivänä 06.30.-21.30 töissä.
Tapan kaikki.
Vittu.

[q]Jusna666, 27.7.2006 16:17:
Tää on koko viikon ja vuoden ja loppuelämän :(
Lab-4 tulee suomeen viimestä kertaa ja mä oon seuraavana päivänä 06.30.-21.30 töissä.
[/q]

Eiks me jo sovittu että sä oot sairaana sen päivän? Eihän niille pöpöille mitään voi kun ne iskee...

Kiukuttaa ja vituttaa *toktok**dissaa*

Tää on niin paskaa tää elämä. En olis kyl ihan tällästä odottanu kymmennen vuotiaana, kun halusin niin olla iso ja päästä pois iskän ja äiskän helmoista.

Me omistetaan 5 mattoa, joihin kolmeen meidän ihana kissa on viime yönä oksentanut. Eiku mattoja käärimään rullalle ja pesuun...

päätä särkee ja ärsyttää tuhlata kiva päivä sisällä.
saamarin gradu.
vaikka miten yrittää pitää mielenkiintoa yllä ja kirjoittamista mukavana toimintana, niin jossain vaiheessa tulee raja vastaan itsekullakin. pirnales.

taidan siis ottaa loppupäivän ommoo lommoo...

..after all, tomorow is another day.

[q]Steven Hoaks, 13.8.2006 20:24:
Mutta enpä taida kuitenkaan kämppiksen broidista tekee mitään ilmotusta.
[/q]

Onpas joviaalia. Tekisit kuule yhteiskunnalle palveluksen ilmiantamalla tuon tyypin. Haluatko tosissasi itse maksaa 600e uudesta linssistä ja niellä kameran uudelleenmyyntiarvon laskemisen? Mitä sitten jos se on kämppiksesi broidi? Tuskin sun kämppiskään sitä kovin fiksuna tyyppinä pitää.

Huonosti nukuttu yö. Kämpän molemmissa päissä ikkunat auki, mut silti ihan liian hottis-sauna-meininki, ja hirvee hikoilu. Si oon vaa heräilly ja kieriskellly. HUoh. No onneks tänää saa mennä vasta puol ysiin.

[q]La Petite, 14.8.2006 15:56:
Hammaslääkäris tänää: piti korjata vaan vähän vanhaa paikkaa-> vanhan paikan alta löyty pelkkää ilmaa -> hammas "sortui" -> pora osui hermoon -> lisää piikkiä -> nyt koomassa kotona

mä niiiiiin vihaan hammaslääkäris käyntii
[/q]

mun pitäs _edelleen_ mennä sinne hammaslääkäriin...en vaan saa aikaseks. Hammaslääkärit on jotain paholaisen aikaansaannoksia..*pökr*

[q]peikkotyttö, 20.8.2006 21:26:
Torstaihin asti 3 euroo massia. jes.
[/q]

korjaus 5,6e :)

Pakastin *grr**senkin**dissaa*

[q]Hyzenthlay, 21.8.2006 12:29:
Oon ollut muutenkin jo ihan liikaa poissa :( No, jos vaikka soittaisin vuokraajalle ja sanoisin, et oon ERITTÄIN kiinnostunut asunnosta.. *justjoo**nauru*
[/q]

Et vois vaan pyytää vapaata sen ajaks?

[q]sts, 21.8.2006 18:38:
---
peikkotyttö, 20.8.2006 21:26:
Torstaihin asti 3 euroo massia. jes.

---

korjaus 5,6e :)
[/q]
mäki löysin viel 2 euroo lisää!! palautetaan viel pullot ja saadaan herkkuja!!

This is NOT miami, This is NOT platinum.ac, This is NOT elixiria, This is NOT stealthunit... THIS IS KLUBITUS...

Suru&murhe ja pienet maanantaimorkkikset siihen päälle.

Huoh*uuh*

Kaikki taas tympii, hoh hoijaa.

[q]Tiinuliinu81, 25.1.2008 10:26:
^

No mun mielestä käy Visa electron ja luottokorttikin...
[/q]

Ei käy electron ei. visa ja pankki.

tulee liian kova ikävä...

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O