päivän :(
[q]CM
t:myrskybongari
[/q]
Joo, myrskyt ovat kiehtoneen lapsesta saakka:D! Sää on kiehtovimillaan silloin ku taivaal näkyy sysimustia pilviä, ilma viilenee ja tuuli yltyy... On sellainen odottavainen tunnelma ku kohta valtava energia purkaantu sateen ja ukkosen muodossa maan pinnalle!
Puhumattaka sitten kunnon sateesta ja ukkosesta....:)
Harmi ku suomessa ei oo mitää Kansas City tornadoja tms....:(
Kohta taas hammaslääkäriin.....
Nuha yrittää ängetä.
Kun olis parempaakin tekemistä kuin hengata himas kipeenä.
Krapula. Paljon join? 4 bissee. Vituttaa*igor* Eik oo eka kerta täs lähiaikoina tällasest annoksest tai pienemmäst :D
n00b
ps. tänää kaverin polttari ja huomenna pitäs viel töihinki*pökr*
ponilol
Nukuin taas pommiin.*igor* Että hyvin alko tämäkin päivä.
Parin mailin jälkeen tuli taas fiilis ettei jaksais välittää yhtään mistään taas mitään.
Shit. Ma oli niin suunnitellu lahtevani Jones Beachille vkoloppuna ja nyt pitaiskin sitten sataa. Plaaaah. No mutta, korisotteluun sais viela lippuja...
Flunssa taitaa taas iskeä päälle, nenä tukossa.
Voisi eräs toive toteutua ... mutta ei kai.
+ että piti olla just Vinokourov, joka Ranskassa kärähti ... Olisi saannut olla vaikkapa Rasmussen.
hammasta särkee ja super mario 3 alkoi vituttamaan
ensimmäinen: argh, putkeen taas. vuokraemäntä soitti just, että tänne tuleekin uusi vuokralainen katsomaan kämppää ja vielä tänään klo 16. ja justiinsa oon viime päivininä levitellyt ja jaoitellut tavaroita ja vaatteita pakkaamista varten. saa luvan sopia uudet treffit sen vuokralaisen kanssa vaikka huomiseksi.
ja toinen: miten joku voi olla niin pissapää ja lapsellinen. *toktok*
edit:
ja kolmas: mälläsin sitten autonkin.
gotta luv mondays...
Henkinen tyhjiö...
poltin mun rintakehän vissiin
Perhana tätä huonohkoa olotilaa, ei meinaa millään lähteä pois.
[q]pirpeli, 20.7.2007 09:46:
Tää tukkoisuus, kurkkukipu, korvien lukkiutuminen ja hikoilu....:/ Ja Jaskan synttäreitä pitäs viettää...
[/q]
no onneks mulle on nyt varmaankin pikkuhiljaa tulossa sama tauti. kurkku on karhee ja turvonnu. nenä tukossa ja olo muutenkin hieman orastavan flunssainen. toivottavasti jaksetaan maanantaina urakoida.
kyl voi myöskin alkaa sanomaan että tästä tais tulla tähän mennessä huonoin kesälomani ilmojen puolesta. ihan saatanan kylmää ja tuulista ollu jo viikkoja, ihan peräti kaks hellepäivää virallisten mittausten mukaan on osunu kohdalle, muuten lämpotila on pysytelly melko tasaisesti alle 20:n asteen.
nyt vielä sitten tämä:[q]
Rannikkovedet kylmenneet lähes kymmenen astetta
20.07.2007
Perämeren pohjukan ja läntisen Suomenlahden rannikkovedet ovat kylmenneet lähes kymmenen astetta keskiviikosta.
Merentutkimuslaitos ennakoi keskiviikkona, että Suomen rannikkoalueilla tapahtuu kumpuamista viikon loppupuolella. Kumpuaminen tarkoittaa lämpimän pintaveden kulkeutumista pois rannikolta ja korvautumista syvemmältä tulevalla kylmemmällä vesimassalla. Sen seurauksena pintalämpötila rannikolla laskee. [/q]
http://www.itameriportaali.fi/fi/uutiset/uutisarkisto/2007/fi_FI/rannikkovedet_kylmenneet/
ikävä.
Mä haluisin takasi ne kesäkuun aamut ku heräsin aina pirteenä
En jaksa enää
miten voi olla näin kipee olo kaikinpuolin lopetan kaiken jään eläkkeelle ja tilaan jonkun tekee kaiken mun puolesta ei voi ku ei pysty mitään:/
[q]Birgie, keuhkoputkentulehdus?
[/q]
Ei oo ollu kuumetta ku yhen päivän täs viikon aikana ja kurkusta tää o lähtösin. Jotain siellä kasvaa oon just koht täs lähös uudestaa lääkärii antaa niille vähä verta tutkittavaks.. koe*pupu*
painajaiset ja huonosti nukuttua yö + lauantaina duunissa istuminen :(
hajottaaaaaaaa