päivän :(
Ei pitäis nälässä ja kiireessä laittaa ruokaa. Töhöilin sitte säilykepurkilla ison ja syvän haavan sormeen.
Juna oli taas valovuoden myöhässä ja pilas kotiintulotunnelmat. Hyppäisin ekaan pohjoisen junaan jos vaan pystyisin, mut aamulla tarttee raahautua kouluun niin jääpä lähtemättä. Mä en niin tahtois olla vielä kotona.
Et yö unet jäi about 5h ku äijäl unirytmit päin vittuu ni heräa kolmen aikois yöllä ja rupes räplää konetta, ja ku asutaan pikku yksiössä ja ku en sa unta jos on jotain pientä tausta "metelii" ni valvoin sit 3-5.30.. ja sit puol kasilt ylös.. pikku itkuraivarit tuli kyl yhes vaihees siin ku valvo.. mut hyvähän se äijän on valvoo ku ei sil mitään töitä o tai muuta mut itel 7.30h päivä eessä.. jep.. mut toivottavasti ens yönä sit nukkuis jo ihmisten aikoihin... joo ja sit se ihmettelee ku valitan..
Eniten kyl vituttaa se älykääpiö kuka meni joskus yöllä siin kolmen aikois jollain vitunmoisel moottoripyöräl mist kuulu niin paha meteli et herätti varmaan kaikki ihmiset mistä ikinä meniki..
ei vaan voi ymmärtää
Rutiruti valivali*igor*
Nyt tiedän miltä masennus tuntuu..........*uuh**nyyh*
Elämä potkii päähän.... Täää on ihan perseeeestääää*dissaa**grr**igor**poks**nyyh*
Toi kaunis ilma ulkon ja joutuu olee duunis kuuteen.. jeejeejee... mikäs sen mukavampaa... sit ku tääl duunis on olevinaa on viel "ilmastointi"..*hikoil*
Vituiks män tentti. Oon siitä jo nyt ihan varma.
Edit: En muuten edes mene. Pelastetaan paska tilanne käymällä itse se kurssi myöhemmin.
Supertyhmä Kesäflunssa :(
[q]RainChild, 5.8.2007 20:46:
---
katjastiina, 5.8.2007 02:30:
jäin valtsun liukuovien väliin ja nyt kyynärpää hajalla ja tunnen itseni idiootiksi=/
---
En olekaan siis ainoa maailmassa! Tosin mä oon joskus vain meinannut jäädä liukuovien väliin, mut lähel oli o_O. Sen jälkeen ehkä mieluusti ohitan ne nopeammin kuin maleksien :D
[/q]
jep ja tossa tilanteessa se fyysinen kipu oli pientä siihen henkiseen nöyryytykseen verrattuna mikä tuli kun olin välissä, ei pääse eteen eikä taakseppäin ja muut asiakkaat tuijottaa ja yrittää pidättää naurua ja näyttää samalla myötätuntoiselta
.
hampaasta lohkesi iso palanen pois aamupalaa syödessä*igor*
en varmasti lähde kyllä päivystykseen viettämään lauantaita (ja tuskin pääsisinkään jonoa pidemmälle kun vaan käännyttäisivät pois liian pienen vamman vuoksi) vaan yritän maanantaina päästä sitten kipupäivystyksen kautta tutulle hammaslääkärille.
pitikin vetää se lyhyin tikku kun näitä hammasasioihin liittyviä geenejä jaettiin.*hmph*
niin mun tuuria taas.. *igor**dissaa* Sitä luulee löytäneensä jonkun tulevaksi ex.aviomieheksi sopivan sielunkumppanin ja taas kerran selkeekin että "oho, sil onki jo joku toinen kiikaris tai kainalos.." tnks
Ottakaa multa puhelin pois ku lähen dokaa! Hävettää noi kännipuhelut*blush*.
Eipä o taas hetkeen ollu näin vitun paska olo...kämppä jäässä, pää kipee, vatsa vääntää ja karmee kooma päällä. huoh. Voisinko nukkua vuoden, kiitos. Voisko olla edes yks kokonainen päivä ilman vitutusta. Pari päivää sitten oli jo puol päivää ilman vitutusta.
Vittu että on taas tyhmä olo.
Blaaahh.
rollarit stadikalla. tää lämppärireggaebändi nyt on sentää hyvää musaa mutt hermot menee ku joutuu omassa kotonaan kuuntelee sitä ite pääesiintyjän musaa
ahdistaa niin paljon tulla takasin suomeen! Ja tänne on ilmeisesti syksykin tullu
iha sika kauhee darra =D jaois 13tuntii töit=(