päivän :(

Back to häröily O

huh, viimeset 5h putsannu helkkarin isoja ikkunalaseja noista maisemahissikoreist. tää puhdistusaine käy kyl niin päähän, oon iha pöhnis. päätäki alkanu särkeen
onneks pari tuntii enää jäljellä.

Hiton nokkosihottuma vaivaa taas*grr*. Milleköhän tässä on yliherkkä?

Pitkästä aikaa taas näki unta, ja tietenki se piti puoliks hereil koko yön

Pää hajoo! 2vko putkeen töitä ilman vapaapäivää, lomaa seuraavan kerran joskus elokuussa, perse on ihan *tun auki, rätkä tarvii huoltoa, kroppa chillausta ja muutenkin ottaa aivoon (onneks ei oo suuret, niin ei satu) NIIN paljon.

Ei hyvä!

Kyllä se tästä vielä jonain päivänä... *eikä*

kaikki päättyy joskus.

Jokin kusee tässä koko järjestelmässä. Saakelin KELA. Mun kesätyöt aiheutti työttömälle faijalle tonnin kokoisen perintälapun. Miten pitäis muka asua muodossa työtön faija + opiskelija? Enhän minä voi saatana maksaa koko vuokraa.
Taas mua muistutetaan siitä että on hyvin,hyvin korkea aika muuttaa kotoa :F

Edit: mun opiskelija-status ei oikee oo enää voimassa. "pääsykoetuloksia odotellessa". Ja inttiki tulos ens kesänä. voi herranjestas.

[q]Annakins, 29.6.2007 13:30:
Jos on ihan akuuttia, niin miten olis pieneläinklinikka? Herttoniemenrannassa on kanssa todella hyvä eläinlääkäri (Eläinlääkäri Hertta, muistaakseni), jossa päivystetään myös viikonloppuna.
[/q]

Kuvailin puhelimessa sen oireita, eikä ajanvaraaja ilmaissut siinä vaiheessa että kannattas viedä se pikaseen johonkin näytille. Ehkä mä vaan ylireagoin. Mut hyvä tietää että toi Herttoniemi päivystää, jos alkaa näyttää siltä*joo*

edit: sehän tässä oikeestaan stressaakin, ku ei tiedä et pitäskö olla tosi huolissaan vai ei. Riippuu varmaan pitkälti siitä, miltä näyttää kun pääsen tänään kotiin. Jos ei ole mennyt huonompaan niin odotellaan... vaiks sanoin et surkea kani, ni on sillä ruokahalu kuitenkin kohdallaan toistaiseksi.

[q]sapeli, 28.6.2007 17:26:

Sanotaan näin et ei se sossun rahojen hakeminen haittaakaan, ja usein ne voi tehä silleen että ne maksaa heti jos on tarvetta ja sitten kela maksaa niille. Aina noi ei toimi, eli on jotain pykäliä tai viiveitä ettei se hakeminen auta, mutta mun mielestä jos koskaan meinaa mennä alle sen perustoimeentulorajan niin kannattaa uhrata se tunti pari ja käydä siellä jututtamassa virkailijaa.
[/q]

joo, aion kyl tästä asiasta kysästä kanslistilta joka päätöksen mulle tekee (kuhan eka tulee sieltä kelasta se päätös) täällä lahdessa vain tilanne on se, että virkailijalle ei saa aikaa, koska "sosiaalityöntekijöillä on ihan liikaa muitakin töitä", jolloin päätöksen tekee kanslistit, jotka ei nää ku ne numerot siin paperilla...

ennen kyl sai ajan ja jotkut kävi jopa joka kuukaus keskustelee ja palauttaa hakemuksen ja liitteet. eip enää...

Väsy, yöllä oli kylmä, nyt on kylmä, sormet puutuu. Halun kolmen peiton alle.

Palkkapäivä parin pakollisen menon jälkeen jäi 4 euroa tilille, ja oon lähössä reissuun enkä saa sitä ennen palkkaa. Ampukaa joku mut..

odotan sitä päivää oikeesti, etten jaksa enää nousta sängystä töihin. Pelkkää pettymystä vaan kuukausi toisensa jälkeen. Nyt voi sanoo et mun kesä on PILALLA.

kaikenlaiset menojen perumiset

Ikeniä kutittaa
Tekis mieli raapia ne verille
Pitää pestä kohta uudelleen hampaat jos vähän auttais, ärsyttävää tälläinen.

todella paha mieli :((((

Kivat vapaapäivät sattu. Toivottavasti huomena ei oo yhtä paska ilma.

surullista...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706276284212_uu.shtml

ja tää kans... kumma ku pitää lähtee tollasta kotona tekemään...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706266280418_uu.shtml

Itkettääpi.

ykä

On ihmisiä joita ei haluaisi enää koskaan näkevän, ihmisiä jotka ovat vain ilmaa.

-Lara-

VOI VITTU EIKÖ VIELÄKÄÄN

O