päivän :(

Back to häröily O

Siitepöly!!! Taas koittanu pärjää ilman lääkkeitä, ääni maassa, nenä tukossa ja jatkuva aivastelu, sen lisäks ku silmän tuntuu turpoovan päästä Huomenna luovutan, huomenna haen ne lääkkeet ja sit oon ihan tokkurassa koko loppu kesän

Heräsin kesken unien ku yläkerran lapset juoksee ja tömistelee *toktok**grr*

En ois jakanu nousta aamulla voiko ois voinnu vaa jäädä nukkumaa

Yksinäinen olo... Alko eilen baarissa, vaiks kivaa oli, oli jotenki ulkopuolinen olo ja yksinäinen

Vittu mikä yö töissä Ja vitun B52!

[q]satumetsä, 19.8.2006 12:33:
Mua vit**taa aivan vit**ti että lab4 jää väliin!!

[/q]

Sama

Väsyttää nii vitusti... kaks tuntii yö unta takana ja nukkuu pääsen seuraavan kerra 5 aikaa ens aamuna

Joudun tänää jäämää koululle pariks (moneks) tunniks tekee kouluhommia ja otin sitä varte musiikkilaitteen mukaa. Tossa äsken aloin laittaa päälle, ni tajusin ettei oo patteria mukana, ku otin sen pois Saksan reissun jälkee... Ihanat hiljaiset tunnit edessä

Väsyttää taas kerran laittoman paljon kouluhommat on rästissä ja niit kasaantuu koko ajan lisää

[q]sapeli, 18.1.2007 15:46:
En tykkää herätä yksin
[/q]

En mäkää, ja tänää joutuu menee nukkuu yksin ja huomen joutuu herää yksin

Kipeenä luulin jo et oisin selvinny, ku kaikki muut jo sairastanu eipä menny nii...

Palelen, on iha liian kylmä, tää oliski sellanen aamu et oisin voinnu jäädä koko päiväks kainaloo peiton alle nukkuu . Lisäksi tänää selvis et mull on poskiontelon tulehdus, jonka lääkkeisii menee loputki rahat

Itkettäny koko ilta, ei mitää syyt mut itkettää

Kipeenä ja mulla ei oo kotona ruokaa, lähinpää kauppaa pari kilsaa ja pyörällä, pitäs mennä. Alkais ees noi lääkkeet vaikuttaa. Nii ja mun rakas läppäriki hajos

Päätä särkee taas, jatkunu taas jo pari viikkoo, ei auta särkylääkkeet, noi vahvemmatki vaa hetkeks.. Relat auttaa mut sit on iha pökkerös . Onneks muru lupas hieroo ku tulee treeneist

Myös minun osanotttoni MaSari *lohduttel*. Tänää tapahtunu ekaks toi bussi kolari ja sit mun työpaikan ees ammuttii yht miest lähietäisyydelt päähä, ite meen yöks vast töihi.

Alustavat tulokset tuli tänää ja vittu meni kirjotukset päin persettä . Läpi tuun pääsee mutt ei voi kirjottaa noin huonosti, ja vittu ku luin iha sairaan paljon noihi paskoihi . Anteeks kiroiluni.

Viime yön nukuin tunnin... tää yö on töit, en saa unta. Allergian aiheuttama nuha on sen verra kova et nenä alus on jo iha punanen niistämisest ja silmät turvoksis. Olo o muuteki aika kuollu

Pääsykokeet oli tänää ja onnistuin munaamaa ainaki haastatteluss ja kielikoekki meni huonosti

Mä oon kuumeessa ja tietty sillo ku ois töistki ollu vapaata. Menee tää jussi sit sairastellessa. Ei yhtää kivaa

O