päivän :(
[q]yace, 15.9.2007 21:30:
jaaha sinkkuunuttiin sit. Muija myöns tänään että läpsi ei ookkaan mun. vois hirttäytyy
[/q] ????
toinen flunssa menossa jo...ja välissä ehtiki olla jopa pari vkoa terveenä. Tää kyllä vituttaa...
Aaargh...eikö voi nyt parantua jo. Ei pysty edes olla saikulla...
[q]Sunshine^82, 9.1.2008 12:20:
unirytmi jossain kadoksissa.. ollu jo monta viikkoo.. sama ongelma tuntuu olevan monella muullakin.
[/q]
täälläkin. Ihan perseestä... joskus 2 aikaan yöllä pääse nukkumaan, ja jos mahdollista niin aamulla nukkus vaikka 11 asti.. itse syytän joulukuun vapaita tästä
Miten asiat voi mennä aina päin helvettiä??? alan uskoa siihen että olen todellakin sunnuntai -lapsi..
rupee pikkuhiljaa oikein vituttamaan tämä unettomuus... väsyttää, mut silti jotenkin niin levoton olo ettei millään saa unta vaikka viime yönä on nukkunu vain 5 tuntia. sit päivät ollaankin zombiena eikä tajuta mistään mitään vaikka pitäs tehdä paljon aivotyötä vaativia hommia. grrr
Myöhästyin parturista, eikä aikakaan ollut sen aikaisempi, kuin 12.45.
Mukavaa nukkua 14h, mutta nyt vituttaa.
Sain eile kuulla et mun 18vuotias serkku on kuollu... ollu aika paskana sen jälkee, vaikk osas jo tavallaa oottaa ku on maannu koomas viimeset 4kuukaut, mut kyll pahaa tekee silti . Sit ku ei viime yön saannu nukuttuu yhtää ja vaa väsyttää ja itkettää
[q]crissy, 17.9.2007 11:17:
On se ny kumma ku joku naapuri on ryskänny kämpässään ja rapussa puol 8:sta aamulla..
*kolinaakolinaapaukettapaukettaryskettä*
[/q]
Mulla on alakerrassa kiinteistöhuoltofirman huoltohalli. Meteli yleensä alkaa tos vähän neljän jälkeen aamusta ja jatkuu kymmenen korville. Tämä siis päivittäistä viikonpäivästä riippumatta. Niitä ei ilmeisesti koske hiljasuus-määräykset millään tavoin.
ei oo vieläkään tullu uni :(
taas kipeenä.. ja nyt oikein kunnolla :(
Äitin piti juosta ympäri kaupunkii enne ku mentii hakee mulle pääsykoe kirjoi. Ku päästii kaupalle ni se oli menny kiinni. Nyt ottaa päähä ja paljon. En saa niit seuraavaa viikko ku äiti lähtee matkalle. Vittu.
Tulin kipeeks reissun päätteeks, ja nyt ei ees voi olla pois koulusta
Kuulin tänää aamull et serkku ollu pahas autokolaris ja makaa täll hetkell koomas sairaalas. Sille on tehty jo kolme leikkausta. Lääkärit sanoo et päivä kerrallaa ja mulle se merkitsee et kuoleman riski on suuri. Se o just täyttäny 18 ja elämä edessä. se on mulle tosi läheinen serkku. Ajatukset ei oikee pysy kasas. Paska päivä.
En päässy mihinkää kouluu ja aurinko ei ees paista et vois lähtee rannalle
Väsyttää
Pitää siivoo iha perusteellisesti ja kiinnostus nolla
Menin aamull kuutee töihi ja huomen aamull sama juttu, ihanaa ku saa herää enne viittä
Tili tuli, sain maksut maksettuu, ja kätee jäi jopa 50e... saa taas kiristellä pari viikkoo kunnes taas tulee tili, joka menee laskuihi Ja muutenki sellanen kaikki menee päin vittuu päivä.
Mun päät särkee iha vitusti ja särkylääke ei auta ku johtuu hartioist
Väsyttää, mut pitää lähtee töihi, ei oo vielkää tottunu näihi aikasii herätyksii. Unelmoin paikasta, jota monet kutsuvat pediksi, mutta ei. Pakko lähteä polkemaan kylmään aamuun