päivän :(
Vaikea sanoa onko tää :( vai :), vaikeat päätökset saattaa osoittautua juurikin niiksi oikeiksi.
Bändihommat taitaa olla nyt historiaa. Enpä olisi ikinä uskonut, että moinen tapahtuisi näin yllättäen ja tällä tavoin. Omasta elämäntilanteestani johtuen en ole voinut panostaa hommaan tällä hetkellä 110 prosenttisesti - uuden vastuullisen työn päälle olen vääntänyt lopputyötä hullun lailla. Nukkumassa pitäisi usein olla jo 21 aikaan töiden alkaessa välillä klo. 06, joten aikaa ei ole jäänyt työn ja lopputyön vääntämisen jälkeen oikeastaan mihinkään. Nyt olisi se kriittisin aika myös bändin osalta, koska levy tulisi juuri ulos ja kiertuetta pukkaisi. Mulla ei kuitenkaan ole tällä hetkellä mahiksia käyttää 3 iltaa viikossa reeneihin ja lisäksi tehdä päivittäin runsaasti muita bändihommia, vaikka kuinka haluisin.
Ymmärrän, että muita varmasti kyrpii kun en ole pystynyt panostamaan niin paljon kuin haluaisin. Tämä on sitten johtanut siihen, että mua on suljettu asioiden ulkopuolelle, ja tämänpäiväinen tempaus sai mulle kyllä niin pahan mielen, että enpä olisi koskaan noista ihmisistä moista uskonut. Olen ollut useamman vuoden bändissä mukana, enkä mielestäni ansaitsisi sitä, että mun selän takana tehdään tosi ikäviltä tuntuvia asioita ilman, että mulle sanallakaan mainitaan moisista. Nyt vasta taidan tajuta, mikä meininki todellisuudessa on. Tosi pahalta tuntuu.
Todella toivon, että mun tilalle mahdollisesti tulevaa tyyppiä osataan kohdella tasavertaisesti. Toivon myös, että kyseinen tyyppi pystyy panostamaan sen 110 prosenttia, ja ettei elämäntilanteessa tapahdu mitään muutoksia, kerta sellaista ei vaan pystytä sulattamaan.
Jos joskus johonkin uuteen porukkaan liityn, niin toivon, että siinä porukassa osataan ottaa huomioon ihmisten erilaiset elämäntilanteet. Ehkä toi homma vaan alkoi sit mennä jo liian vakavaksi ja liian starbailuksi, vaikka siihen ei mielestäni vielä olisi syytä. Mielestäni olisi tärkeintä, että ensimmäisessä virallisessa julkaisussa olisi kaikki panostus laitettu itse musiikkiin, ja muutoin vedetty homma minimibudjetilla. Nyt on mennyt juuri toistepäin.
Noh, ehkä mun vaan oli nyt aika lähteä. En voi antaa itseäni tallottavan, enkä voi yrittää elää yli voimavarojeni oman (psyykkisen) terveyteni kustannuksella. Nyt mulla on sitten aikaa väsäillä itsekseni musakkia ja harrastella muita hommia. Jos kaikki menee nappiin, niin tuskinpa tässä kovinkaan montaa vuotta enää lapsettomanakaan elellään, joten onpahan sekin tie sitten jo valmiiksi raivattuna bänditouhuilta. :)
Enpä haluaisi pahalla muistella bändikavereita, koska heidän kanssaan on ollut tosi mahtavia hetkiä kuluneiden vuosien aikana. Viimeaikaisten tapahtumien myötä joudun kyllä sanomaan, että enemmän on tällä hetkellä ikäviä kuin hyviä tuntemuksia. Todella harmillista, mutta elämässä sattuu ja tapahtuu. Toivoen saavat hommat ja bisnekset rullaamaan.
[q]Freja, 22.1.2009 17:53:
Ruokahalu yhä poissa, pahoinvointi jatkuu.
Väsy.
Kylmä.
[/q]
Voimia!
Örrrh! Tulen kipeeksi aina ihan väärään aikaan. Ei pääse reeneihin, vaikka olisi hitosti hiottavaa, joten lauantain keikka menee varmaan päin persettä. Örrrrhhh! Noh, huomenna meen tartuttaan aamulla hammaslääkäreille tän pöpön, hahaaa! Kostan kaikki turhaumat ja traumat! Noh, keskiviikon Rushit on peruttu, joten mua ei vituta ihan niin paljon, että olen kipeenä. Mie kun kaipaan taash jortsuttaaannn! Ei voi ny xboxin tanssipeliäkään pelata kun on niin kipiä. Örrrr!
Haleij Mimir-gulzille, koitetaan parantua! *sydän*
Kyllä muutes tulisi paijaus tarpeeseen. Myönnän. Parempikin fiilis on ollut.
[q]Freja, 12.8.2006 19:35:
Afmikä?
[/q]
veikkaisin jonkinlaista hoitavaa ihorasvaa/-voidetta?
Hyvin menee. Mikään ei toimi. No, onneksi palkka juoksee vaikka mikään ei toimisikaan.
se siitä ulkomaanmatkasta näköjään. ja mä kun niin odotin pääseväni hetkeksi pois täältä
ja eikä siinä muuten mitään, mutta hienoa on ollut vitkutella kavereita koko ajan, jotka sitten päättävät feidata ja otin palkatonta lomaa töistä tämän takia. VITTU ETTÄ VITUTTAA! KYRPÄPERKELEHUORA!!!!!!
jotenkin yksinäinen ja masentava olo
Miten jotkut ihmiset osaa ahdistaa niin helvetisti typeryydellään. Ja miten jotkut voi olla niin helvetin avuttomia...
Vihaan sitä jos ihmisessä on nämä kaks piirrettä. *toktok*
Onneks ei tartte kauaa enää katella..
vaari kuoli äsken
[q]Pyr0n, 4.5.2006 08:33:
Väsymys painaa...
Auto huollossa eikä tiedä milloin saa takaisin, joutuu olee koko viikonlopun kotona kun ei pääse millään liikenteeseen
[/q]
Auto ollu huollossa vajaa pari kuukautta...on oppinu kävelee..
[q]Pyr0n,
---
Ei viittis silti 80km joka päivä kävellä
[/q]
Ymmärrettävää
[q]Trixie, 28.4.2006 21:26:
jotenkin tuntuu vaan siltä että onko niitä ystäviä enää ollenkaan jäljellä??? ennen muuttoa kaikki sanoi että pidäthän varmasti yhteytä ja tulethan moikkaamaan ja nyt kun yrittänyt useaan kertaan ottaa yhteyttä ei kukaan vastaa eikä soita takaisin päin ni alkaa tuntumaan et kaipaakohan minua oikeesti kukaan täällä enää*uuh* tuntuu aika pahata sisimmässä
[/q]
voi...toi on kyl kurjaa joskus joutuu ystävyys koetukselle...mut jos ne on oikeita ystäviä, niin kyllähän ne sit pitää yhteyttä
loma loppui. vittu mä vihaan mun duunia :(
ihan paskaa...loma loppuu ja arki alkaa... masentaa ajatuskin. *pökr*
[q]sune, 1.12.2006 14:22:
Kaikki mitä suunnittelee, ei toteudu
[/q]
Mulla yleensä mikään mitä suunnittelee ei toteudu...ehkä vielä paskemmin.
[q]sune, 7.6.2006 20:05:
KAIKKI huonosti. Oikeesti huonosti.
Tulis edes yks aamu ku viittis herätä ilosena.
[/q]
mikäs on nyt huonosti?
[q]sune, 1.2.2007 19:06:
Tää kämppä on ku pakastin Täällä TUULEE !! (kyllä olen ottanut yhteyttä isännöitsijään yms yms - turhaan) MÄ OLEN JÄÄSSÄ JA HELVETIN VIHANEN!
[/q]
meilki tuulee ihan oikeesti!!! partsin ovi hajos eilen, en ole ottanu yhteyttä isännöitsijään...ja täällä kans jäätyy. prkl. jos vaik huomena sais otettua asiakseen...*toktok*
vituttaa vieläkin niin maan perkeleesti
[q]Janisa, 17.9.2007 17:28:
Mulla alkoi eilen paakipu siina iltapaivan tienoilla, joka aityi nukkumaan mennessa niin rajuksi etta tuli karseen huono olo ja vihdoin nukuttuani muutaman tunnin se on nyt jo (vuorokauden perasta...) hieman livempi.
P.S. Hoono soomi.
[/q]
Otan osaa. Mulla särkeny päätä sunnuntaista saakka... luulin että se johtu siitä että kuunteli ihmisten tappelua, mutta ei se nyt kolmea päivää voi sentään kestää.. tää on niiiin persettä.