päivän :(

Back to häröily O

Noh nyt iski viikon saikku ja jännetupetulehdus....
Kyllä vituttaa*grr**eiei*

Vika saikkupäivä ja huomenna takasin töihin... ei enää pitkiä aamu unia*nyyh*
Ja viime yönä on tullu nähtävästi huonosti nukuttua kun on niska sairaan kipee

[q]DagO, 23.6.2005 19:38:
Edelleen kipeenä. Eli tais sit jäädä juhannuksen juhlimiset väliin. 3 päivää ollu jo 38C kuumessa.*grr**dissaa**nyyh**nuha**hikoil**uuh*
[/q]

Ei sulla mee hyvin... koita parantua. Kesällä sairastaminen on ihottavaa.

Nyt ollaan oltu jo 4 pvää kuumeessa ja ilman hoivaajaa:(

Polvi on nyt viikon ollu jo kipeenä ja en ole töissä voinut olla. Jokin tulehdus siinä on lääkärin mukaan. Hyvä etten jo tarvitse keppejä:)

Tässä harmittaa se että ikävän tahtoinen lunssa meinaa tehdä tulojaan, kun pitäisi lomalle lähtee ensi sunnuntaina*grr**eikä**grr*

Mä en sitten yhtään tykkää mun rilleistä. Tammikuusta asti kitunu niiden kanssa ja edelleen ne on koko ajan hukassa tai unohtuu eli en nää mitään. En edes sen vertaa mitä ennen näin ilman rillei, eli ne on selkeesti vaan huonontanu mun näköä. Pöhhh.

Enkä voi ees harkita piilareita koska yrjöttää ajatuski siitä että tunkisin jotain mun silmiin.

Kyllä elämä on rankkaa.

Joudun luopumaan kissoistani allergian takia. Ilmoitus on laitettu jo tuonne lemmikkipalsta apulaan:(:(:(

---

---
Kais sä nyt sentään rikosilmoituksen ehdit tekemään? Entä saitko räkäpään rekkarin ylös?
---

Enpä juuri ehtinyt havaitsemaan kuin auton ja sitten mentiin.. Ei oikeen viitsi tyhjin käsin mennä laitokselle valittamaan. Siinnä tuli yksi mies auttamaan ja kyselemään onko kaikki ok ja sekään ei ehtinyt näkemään kuin sen auton.
Mutta tämmöiseksi se sitten on mennyt vissiin. No, ei tässä sen pahemmin onneksi käynyt. Hiukan vaan paikat ruvella ja hiukan rintalihas sai osumaa. Mutta vittuttaa silti. Ja ei oikeen jokaista sinistä bemua viitsis pistää atomeiksi kun niitäkin on tässä kylässä jokunen. Vaikka mieli tekisi...prkl.

Liikenne on täynnä kameroita. On oletettavaa, että se auto löytyy jossain filmissä jos meet tekee ilmotuksen nopeesti.

Lunssa iski ja inhottava kurkkukipu samalla. Tylsääää*nuha*

RIP Tony Scott:

http://www.hs.fi/kulttuuri/Top+Gun+-ohjaaja+Tony+Scott+teki+itsemurhan/a1305594005502

Pyöräni pöllittiin sossun edestä.

Woi vattu varkaiden kans*grr*
Toiv. saat jotenkuten pyöräsi takaisin.

Olin äidin mukana syöpäsairaalalla eilen. Tuomio oli, että sytostaatit ei tehoa ja hoidot lopetetaan tuloksettomina. Enää ei tehdä muuta ku lievitetä kipuja ja hoideta oireita.

Että hyvää kesäloman ensimmäistä päivää ja silleen...

Voimia*hali*

---
---

Samaa mieltä, toivotaan parasta. On tuossa tietty ironia, että sossun edestä pöllitty.

Omat mielialat laskusuunnassa, ahdistus lisääntymään päin=paluu normaaliin arkeen sekä olotilaan.

---

---

---
---

---

Samaa mieltä, toivotaan parasta. On tuossa tietty ironia, että sossun edestä pöllitty.

Omat mielialat laskusuunnassa, ahdistus lisääntymään päin=paluu normaaliin arkeen sekä olotilaan.
---

Oli todella tragokoomista. Olin lyhyen hetken siellä :)
Toivon mielialan kohoamista sinulle. Haleja.

Kiitos, nyt on taas parempi hetki, kun näin rakkaan poikani ja tapaaminen meni todella hienosti!

vatsaan polttaa kokoajan. en ees ollu syöny mitään ihmeempää tänää enkä eilen. En tiiä johtuko tää sitten kiireisestä aamuherätyksestä, kun en kerenny kun kaataa kahvin naamariin ja lähtee matkaan.

PMS, pakkaaminen ja parkuminen

Huomasin että toinen koiramme(bernhardilainen 10v) on menettänyt kuulon.*nyyh*

Veikkaan että ei oo pahimmasta päästä onneks vanhuuden tuomia ongelmia. Pystyy varmasti elää aika normaalia elämää. Pidä vaan hihnassa aina ulkona, ettei tuu kotiinkutsumisessa ongelmia.

PMS, pakkaaminen ja parkuminen

O