päivän :(

Back to häröily O

[q]Cride:
---

ai mä en oo näköjään ainoa....mul on viel tentti huomen ja reaktioyhtälöt on ihan hepreaa *uuh**täh*
[/q]

No et kyl oo! Mulle kans neki vaikeit... No mut kiva, et on kohtalotovereit

Ystäväni kanssa aamuinen tappelu. Mä löin häntä avarilla ja jäbä osui mua vahingossa alahuulee käsivarrellaa ku koitti ottaa mua kädestä kiinni ja pistää matalaksi rauhottumaa, ja mulla aukes huuli. Lopuksi viel molemmat räkäsivät toisen kasvoille. Fyysinen väkivalta on pahasta ja mua hävettää!!!!!!!!!!!!

[q]Lost-Soul:
Kiva tehdä tänään labra tehtävii ja huomata huomenna labratuniilla, että kaikki tehtävät tehty väärin...
[/q]

Tiiän tunteen...

[q]anthocyan:
---
Cride:
---

ai mä en oo näköjään ainoa....mul on viel tentti huomen ja reaktioyhtälöt on ihan hepreaa *uuh**täh*

---

No et kyl oo! Mulle kans neki vaikeit... No mut kiva, et on kohtalotovereit
[/q]

tuli hyvä mieli...*jiihaa*

UNOHDIN mennä Ruotsin kuunteluun*poks*
Et meni sit suunnitelmat taas vähän uusiks.*uuh*

Nousin väärällä jalalla sängystä ja suututin poikakaverinkin... Olisi pitäny ottaa nouseminen uusiks, niin ku kulta käski, mutta ei! Voisiko joku lynkata aamu känkkäränkän for good?!

kohta viikon jo ollu netti katki.. :( "vikaa etsitään".. just joo..

Perus-setti tänään; kaadoin kahvinpurut ohi roskiksen ja tilanne kärjistyi siihen, että koko roskis hajosi lattialle

Mä olen tullut tulokseen, että mun duuni on pelkkää kopiointia ja papereiden viemistä paikasta a paikkaan b. Välillä saa nitoa

[q]Irmis:
Perus-setti tänään; kaadoin kahvinpurut ohi roskiksen ja tilanne kärjistyi siihen, että koko roskis hajosi lattialle
[/q]

been there...

Mä keitin kerran duunissa 10 kuppia kahvia, mutten muistanut laittaa kahvipannua paikoilleen. Oli vähän kahvia, siellä ja täällä.

perkele.... ikäkriisiä pukkaa.... ventti taulussa ja otetaan lisää kortteja vaan........*justjoo*

[q]Nikitah:
Mä olen tullut tulokseen, että mun duuni on pelkkää kopiointia ja papereiden viemistä paikasta a paikkaan b. Välillä saa nitoa
[/q]

Tuu sä tekeen nää mun koulujubat, ni mä voin kopsailla välillä.

Siis oletan, että tuosta duunista vielä maksetaan ihan kohtis hyvin?

[q]Nacu:
---
Nikitah:

---

Tuu sä tekeen nää mun koulujubat, ni mä voin kopsailla välillä.

Siis oletan, että tuosta duunista vielä maksetaan ihan kohtis hyvin?
[/q]

Muuten hyvä idea, mutta mun opiskeluajat on (luojan kiitos) ohi, ei pystyis enää millään tekee duunia ja olla koulussa samaan aikaan.. joten ei niin paljon pahaa ettei hyvääkin *palaa kopioimaan*

Ottaa päähän, että heti kun vähänkin käännät selkäs niin ihmiset rupee juoruileen ja keksiin omia tarinoitaan. Olis ees pokkaa tulla sanoon päin naamaa mutta ei....Hankkisivat oman elämän !!!!*grr*

Mä en saa näitä tehtäviä lykättyä kellekään ja deadlinet painaa päälle! Hermo menee ja stressi iskee! Ja rahatkin on loppu ja tekee mieli bissee...

Iiiiiihan paska päivä ja kohta vielä ruotsin tunnille...

*möks*

yksinäinen
ahdistunut
surullinen

menettäminen sattuu... liikaa....

Teen asiat niin tyhmästi että satutan vain itteäni lisää*eiei**grr**nyyh*

Mä en jaksa....*uuh**poks*

pikkasen on paha mieli ku ei pääse suppareihin

Päätä särkee.. Alkaa olla jo liian tuttua tää

..nyt on kyllä osaks syynä se että join eilen 3 siideriä, mut mulla on särkeny päätä monta viikkoo melkeen jokapäivä, enemmän tai vähemmän. Jos vaikka tänään sais aikaiseksi mennä varaamaan ajan sinne näöntarkastukseen

vitutus ....tekis mieli vaan vajota maan alle!!!!!!

O