päivän :(
[q]mayah:
Epävarmuus isosta asiasta ja odotteleminen.. Ja kinderi ei vastaa puhelimeen, vaikka haluisin jutella.
[/q] mä en saa ladattua mun puhelinta.. oon ollu liikenteessä kun en oo pystyny olee kotona kun niin moni asia ahistaa...
mä tässä just teen viritelmää jolla onnistuisin korjaa mun laturin.. mäkin haluun jutella siun kanssa niin monesta asiasta.. mikään ei ole enää hyvin
Kaikki kamut ryyppää *känni* ja mulla on tylsää
Sohaisin siivotessa silmäkulmaani, ja nyt se perkele vuotaa taas. Toivottavasti ei tikit irronnut. :(
olin eilen 'vähän' dokaamas ja nyt tää hedari ei meinaa lähtee millään *grr**piru*
Hoh.. no paskaa on vaikkapa se että jäädyn kuoliaaksi, kurkku niin kipeä ja turvonnut että hyvä kun saa happea ja lisänä vielä krapula ja joku hemmetin allerginen reaktio pahkuroita ja kutinaa
ja se että ei pysty nukkumaan kun on näin kamala olo
pääsen perjantaina aamu-seitsemältä töistä ja seuraava työvuoro alkaakin jo seitsemältä lauantaina. Good bye nukkumisvälipäivä ja uuden vuoden suunnitelmat
[q]jansq:
1.vituttaa olla taas duunissa
[/q]
Niinpä *eiei*... Alko jo melkein tottua lomailuun *hmph*.
paha olla . . .
[q]Injektio:
Unirytmi vähän sekasin ja pitäis töihin lähteä
[/q]
Sama homma. Yheksältä pitäs olla töissä, mutta en oo saanu vieläkään unta. Kerkes tulla jo nälkäki, ja piti sit nousta ylös syömään. Pitäs kai valvoa aamuun asti ku muuten ei pääse sängystä ylös, mutta pelkään pahoin, että raja tulee vastaan tossa kohta, kuuden maissa ja mitäs sitte...
Varmaan nukahdan, ja nukun pommiin.
Muksut, vaimo ja itsekin kipeänä kuumetta, nuhaa ja yskää. Fu***ng great!*nuha**sars**eiei*
[q]subù:
en oo nukkunu tuntiakaan viime yönä ja uus duuni alkaa*nyyh**haukottel*
[/q]
Taitaa neitoa vaan jännittää. Hyvin se kuitenkin menee, näytä niille porsaille!
masennus, masennus, ja vielä kerran masennus... :|
.m
Juu ei näytä hyvältä tuo maanjäristys*eiei*. Ja mua surettaa se et pitäs tiskata (haloo *kivatsulle*!), tosin mietin tässä just et jos tarpeeks kauan oon tiskaamatta ni sinne vois mahdollisesti syntyy jopa uus eliölaji, sit must tulis rikash *iloinen**hih*
[q]Philly:
Kaakkois-Aasian maanjäristys ei näytä hyvältä, edelleenkin monia suomalaisiakin kateissa...
[/q]
Kyllä.
Taas tuli nukuttuu iha vidun huanosti, oikeestaa ei juuri ollenkaan*poks*
TAHTOO NUKKUA ! ! ! ! 1 Mutku ei vaan nukahda ! !
No niiiin.. yöllä / aamuyöllä alkoi jalkaan tohon polvee särkee niin paljon että en enää tienny miten päin voin olla.. Joten ei auttanu muu kun lähtee sairaalaan. Siellä tää kuvattiin again ja nyt tää on menny pahempaan kuntoon. sain kipulääkkeitä ja jotain hiton lihasrentouttajia että pystyn nukkumaan ja taas kävelen kahella kepillä ainakin 2 viikkoo
ei mikään maailman paras olo tällä hetkellä..
Koko joulu.
Vatsaan koskee.
Lauloin karaokessa.
Sen kappaleen nopeus oli väärä.
Ehkä.
Kaikki katoaa..*nyyh*
[q]((rejver)):
Taas tuli nukuttuu iha vidun huanosti, oikeestaa ei juuri ollenkaan*poks*
[/q]
sama juttu oon kyllä ihan toivottoman lyhytkatseinen ihminen... yöllä puol yhden aikaan ei tunnu haittaavan se, että "aamulla" pitäis herätä 05.15, ja herätessä sitten kiroaa, että oliko pakko roikkua se 2h klubbarissa ja katsoa ne kaikki 200 bilekuvaa tarkaan läpi
typerien ja pahojen unien jälkeen ei oo hirveen kiva alottaa uutta päivää.
haluisin takas nukkumaan. :(