päivän :(
Ahdistaa....
[q]sapeli:
anthocyan, keri ja fairi... se että teillä kaikilla on päivän on mun päivän *uuh*... nyt saatte kuulkaa kaikki oikein ison ja lämpimän (ja vähän karvaisen) *hali*n!
muistakaa että asioilla on aina useampi puoli - etupuoli ja takapuoli. ja just nyt te tuijottelette sitä takapuolta etupuolella on yleensä hauskempaa
[/q]
kiitos lähimmäiseni, on vaan välillä liian raskasta.
olen ilahtunut tuestasi.
iso kiitos.
[q]Dueno:
Soitettiin tänään yhden kissanpennun perään, mut se oli myyty sunnuntaina Tosi söpö yksilö kyseessä... http://www.abeonas.net/kuvat_vili.html
perkele en osaa käyttää tätä...
[/q]
http://www.abeonas.net/kuvat_vili.html
päivän söpöilyt tuli täyteen kyl noista kuvista :)
[q]pia^^:
Ostin 120e joulu koristeit sinne meni taas rahat
[/q]
joku on ihan samanlainen kun minä... mut ei kerrota kellekkään.. sshh....
[q]mayah:
---
Saara:
Huomasin että eräässä rasvapurkissa, jonka sain viime jouluna, on eräs ainesosa ollut UREA! Empäs taida enään käyttää sitä rasvaa.....
--- Onneks ehdit käyttää sitä vaan vuoden verran päivittäin...
[/q]
Itseasiassa en käyttänyt sitä kuin pari kertaa. se oli jotenkin liian hajustettua mulle....
Ääkh, Nyt meni hermot olin just kuuntelemas tota Dj Yim miksausta, fiilistelin ihan kunnol, ku maikka tuli ja otti kuulokkeet pois.. Tekis mieli
Huomasin että eräässä rasvapurkissa, jonka sain viime jouluna, on eräs ainesosa ollut UREA! Empäs taida enään käyttää sitä rasvaa.....
[q]hemuz-:
Ei ku mä ostin sille ja se ei haluu sitä.
[/q]
no mä jättäisin sen sille vaan tahto tai ei...mutta ajatus on kumminki *hymy**hihu*
[q]Saara:
[/q]
Itseasiassa urea on aika yleinen kosmetiikassa käytettävä kosteuttava/ pehmentävä ainesosa...Eikä tarvii huolia, synteettisesti nykyään valmistettua.
-Amethyst-
[q]Amethyst:
Eikä tarvii huolia, synteettisesti nykyään valmistettua.
[/q]
No samaa tavaraahan se silti on. Urea on ureaa, oli se synteettisesti tehtyä tai ei. Aihetta huoleen on yhtä paljon kuin ehdan luonnontuotteen käytössä. Ero on lähinnä mielikuvissa (ja valmistuskustannuksissa).
Pitää oikein itseään onnitella taas. Nukuin tänään sit pommiin eräästä tapaamisesta, tapaamisesta joka oli vasta iltapäivällä. Vituttaa. Ja toista osapuolta varmaan enemmänkin. Että mä osaan olla puupää.
[q]Epailija:
---
Amethyst:
Eikä tarvii huolia, synteettisesti nykyään valmistettua.
---
No samaa tavaraahan se silti on. Urea on ureaa, oli se synteettisesti tehtyä tai ei. Aihetta huoleen on yhtä paljon kuin ehdan luonnontuotteen käytössä. Ero on lähinnä mielikuvissa (ja valmistuskustannuksissa).
[/q]
Samaa tavaraahan se on ja onhan sitä ihossakin jo luonnostaan. Nimenomaan niihin mielikuviin viittasinkin...*hymy*
-Amethyst-
Tai se ois niinku yhteiseks. No annan kaverille ja sen kundikaverille, niil ainaki sit käyttöö sille ja siel se on haluttua tavaraa...
[q]Ana-5000:
Miks pitää helvetti vieköön aina olla kehossa yks kipee finni. Edellinen ku lähtee ni seuraava tulee tilalle. Se on salettiin se sama, joka vaan vaihtaa paikkaa! Viimeks oli.. no, vittumainesessa paikassa ja nyt siirty niskaan just tohon kauluksen alle.
[/q]
Tai kun edelliset 20 lähtee ni tulee seuraavat 20 :D
"ostin sulle kulta sellasen kivan pienen yllärin, vaikka sovittii ettei tarvii mitää lahjoi." ja sit se sano et mun pitää viiä se kauppaa takasi :(
[q]Hyttynen:
---
Exlex:
Voi perhana!
Verovirastolta mukava joululahja: 89,82e jäännösvero (?) vuodelta 2003 on maksamatta. Ei Suomessa näköjään kannata rehellisiä töitä tehdä.
---
Nytkö sen vasta huomasit*nauru*
[/q]
Vuoden vanhan maksun, vaiko sen ettei rehellinen työ kannata
Meikä on vaan niin hidas
niinpä kait sitten. ei vaan ole mieltä lähteä edes rosikseen :(
[q]Mikko Grönroos:
---
hemuz-:
"ostin sulle kulta sellasen kivan pienen yllärin, vaikka sovittii ettei tarvii mitää lahjoi." ja sit se sano et mun pitää viiä se kauppaa takasi :(
---
Sen jälkeen, ku sä olit huutanut sille, että et halua sitä? :)
*hyräilee kulkusia*
[/q]
Ei ku mä ostin sille ja se ei haluu sitä.
[q]Hyttynen:
Ton ettei rehellinen työ kannata*vink*
[/q]
No se on kyllä totta... Hommasin freelance-verokortin että voisin tehdä pieniä nettisivuntekoprojekteja ja olla samalla työttömänä työnhakijana, mutta olenpa tässä viimeaikoina saanut selville että noinkin pienestä minut lasketaan yrittäjäksi ja melkein kaikki tuet menee alta... Eli olenpa sitten kiltisti täystyöttömänä enkä edes yritä ansaita rahaa kun kerran siitä sakotetaan - enemmän olisin saanut tältä ajalta tukia kuin mitä olen projekteista saanut palkkiota.
Sitten vaan toivomaan että alalta saisi töitä jostainpäin...
Ei jaksa olla koulus tänään... *huokaus*