päivän :(
[q]hemuz-:
Tai se ois niinku yhteiseks. No annan kaverille ja sen kundikaverille, niil ainaki sit käyttöö sille ja siel se on haluttua tavaraa...
[/q]
No voi kakka...olipas ikävästi sitten tehty
[q]hemuz-:
"ostin sulle kulta sellasen kivan pienen yllärin, vaikka sovittii ettei tarvii mitää lahjoi." ja sit se sano et mun pitää viiä se kauppaa takasi :(
[/q]
Sen jälkeen, ku sä olit huutanut sille, että et halua sitä? :)
*hyräilee kulkusia*
[q]-Linda-:
Päälle 50-vuotias äijä, joka rupes aukomaan päätä mulle baarissa *SLÄP*
Lopuksi se sano: "Okei, mä pyydän anteeksi, sun isän takia."
WTF??? Miten mun isä liitty yhtään mihinkään?!?!? *DING*
[/q]
hahha :D..Ei voi ymmärtää kyl!!
Päälle 50-vuotias äijä, joka rupes aukomaan päätä mulle baarissa *SLÄP*
Lopuksi se sano: "Okei, mä pyydän anteeksi, sun isän takia."
WTF??? Miten mun isä liitty yhtään mihinkään?!?!? *DING*
12h sähköt poikki, vitun huonosti nukuttu yö, kurkku kipee, pää kipee, heti aamulla ensimmäisenä tekemään lumitöitä ku sitä vitun valkosta paskaa oli niin vitusti, nyt töissä, vituttaa, väsyttää, raaaaaaaarggh. imekää.
JOo aamul oli vähän krapulan poikasta. Sit ulos mentäessä huomattiin kaverinkaa, et auto oli totally jumissa. Se oli aurattu sinne kinokseen Siinä sitte pyllisteltii ja onneks siihen sattu tulee kiinteistöhuollon auraaja, joka oli kiltti ja autto meitä *sydän* Sit sielt lumen alta paljastu, et etupuskuri oli paskana, lamppu oli paskana ja hirvee skraidu. JOku oli käyny peruuttelee siihen nokkaan tupla
ei ku poliisiasemalle tekee ilmotus.
tyhmä emule imee liian hitaasti
Aina vain ja ainoastaan uskonut hyvään ja se ei tuota tulosta. Aleksi is no more vain ja ainoastaan angstinen ökkö joka vetää niin kuin massa, eli sitä samaa ScheiSSea niin kuin lähes kaikki tuntemani. Ei syytä rakkauteen, välittämiseen ROOT hajoaa toistamiseen.
Root oli joskus superuser mutta nyt rikkoutunut,
hajonnut,
ei enää pysty,
vittu,
tämä olo käsittämätön:
Tahtoisin olla häikäilemätön.
xxxxxxx!!!! Unrelease me.
HUOH! Yritän kaikin tavoin auttaa mutsii joulu valmisteluis, mut silti se vaan mäkättää ja valittaa, ku kaikki ei tapahdu just sillä sekunnilla... Kyl mä ymmärrän et sitä stressaa kaikki tää, mut tuntuu vaan kurjalta, ku yrittää oikeesit tehä kaikkensa et sil ois helpompaa....
Ja mun telkkarikin hajos tänään...
Ei oo tosiaan mun päivä tänään...
Joulu.
En pidä.
Menisi jo ohi.
Ahdistavaa joka kerta.
[q]salaisinko?:
joulun ensimmäiset kyyneleet.. eivätkä missään positiivisessa mielessä. välillä vaan vaikea käsittää miten minua pidetään itsestään selvänä tavarana, joka vain on... ehkä pitäisi tosiaan omaksua sen tavaran kohtalo tällä saralla
[/q]
No mut hei, illalla Rosiksee ja pari bissee, niin johan alkaa taas päivä paistaa. Ja pikkuhiljaa sitä oppii tunnistamaan ne ihmiset, joihin voi luottaa.
Väsyttää. Eikä kiinnosta yhtään *eiei*.
[q]Tres:
---
Tres:
Tää on se aika vuodesta kun on perinteisesti
aika jättää hyvästit jollekin tuttavalle, niin näköjään
tänäkin vuonna.
---
Kaikkia perinteitä ei tarvis jatkaa.
[/q]
päättipä ystävän isä jatkaa mikä pahempaa kuin aattona :(
np: Paoçala - You are not alone
Näin kauhean unen, jossa ystävääni hakattiin *nyyh*, enkä pystynyt itse tekemään midn
.
Jätti huonot fiilikset ja olen vieläkin melko järkyttynyt
[q]nomic:
[/q]
sama täällä oon aika :( kuuntelen klassista ja joulufiilis laski kun lehmän häntä.. Ekaa kertaa elämäni aikana näin kun Janko itki. Markku on varmaan viellä enemmän paskana. Tää on näitä asioita jota ei toivois kenellekkään tapahtuvan. Varsinkaan jouluaattona..
[q]nomic:
miks mä en nää koskaa kivoja unia :( aina jotain ahdistavia, sairaita, surullisia tai muuten vain vastenmielisiä. :/
joskus saattaa olla että uni on ihan kiva mutta itellä siinä on kokoaika huono fiilis, pikkasen masentava olotila jne...
[/q]
oot tullu siskoos katos... sama vika jo monta monta vuotta..
[q]UnityF:mun polvi meni uudestaan paskaksi *super**nyyh*
eilen menin bussiin ja olin menossa istuu ja polvi jotenkin taittu ja sano mulj ja nyt se on sika kipee... kävin again lääkärissä.. lisää saikkuu ja uudestaan kepit Tää on niiiiiiiiiiiin peestä.. vähänkö oon hiilenä.... Tsiisus jos tää ei uv mennessä parannu... mä haluun tanssii illuissa täysii..
[/q]
Pikaista paranemista sulle
[q]nomic:
[/q]
Meinasin alkaa valittaa omaa paskaa, mutta enää se ei tunnu niin pahalle.
Osanottoni, oli päivä mikä tahansa, itsemurha tai luonnollinen kuolema tuntuu pahalle jokaisen sielussa.
Mun kaikki jouluviestit joita eilen lähetin on kadonneet jonnekkin matkalla. Kukaan ei vissiin saanu sitä.