päivän :(

Back to häröily O

maito loppu. ja viel ois kyl pikkasen tilaa masussa kaakaolle.

[q]Epailija:
...ennen tätä! Burn! Ei vaan kyllä mä ihan hyvin ymmärrän halun saada elämäänsä vähän jännitystä horoskooppien ja vastaavien juttujen avulla. Sen sijaan on eri asia esittää astrologia jonain tieteellisenä metodina, jolla oikeasti olisi jotain vankkaa todellisuuspohjaa.
[/q]

Juu, tuosta ollaan samaa mieltä. Mulle horoskoopit on vähän niinkuin uskonto - se on ihan uskon asia ja viimekädessä sillä ei ole mitään väliä onko se hömppää vai ei. Hyvä kun tuli asia selvitettyä.

Vituiks meni taas. turhan raatamisen jälkeen ei jäänyt jälleen mitään muutakuin ******

nivelongelma kaikissa nivelissä perinnöllinen vika, eli siel on jotain epämäärästä hötöä joka saa aikaa nivelten lukkiutumisen ja nyt on menossa lukkoon molemmat kyynärpäät vkonloppuna ois kaks peliä joten tästä tuulee varmaan tosi kivaa ja lisäks nää kädet on ihan sairaan kipeet

päikkärit venähti puoleenyöhön ja unta sain vasta viiden jälkeen....seiskalta ylös ja duunissa ollaan.

Päivän raah: unohdin äkkiä mun nettipankin asiakasnumeron. Eivätpä nuo tunnukset oo mulla olleetkaan kuin muutaman vuoden. tartteis maksaa laskuja mutta... hemmetin kananmuisti!

mikäs se nyt olis. no varmaan se että taas on tullut 70h valvottua. pikkuhiljaa pitäisi siis ehkä harkita nukkumistakin.

Söin kolme lihistä. Sinänsä positiivista et on ruokaa talos, mut nyt on öklö olo! Mä teen näin lopuille lihiksille...

Mun päätä särkee, mun pitäs tehä sata asiaa ja mennä viideks duuniin. Enkä taida päästä bilettää tänää

[q]mayah:
Joku poltti mun aamuröökini.
[/q]

ooks espoos? :D

Siskon 11 vuotiaan tytön on tänään todettu sairastavan imusolmuke syöpää

pe-illan iltavuoro ja se kun töistä lähtiessä joutuu kattomaan juhlimaan meneviä ihmisiä, ja ei ole itse menossa mihinkään mä en ala. Mun asiakaspalvelu ei mitä ilmeisemmin ollut sieltä ystävällisimmästä päästä

Huomen ja sunnuntain töitä iki ihanassa postissa...

Ei sua oöe olemassa...

"Rakkaus on kuollut, elämän virtaan
pelasta mut, jos sinulla on aikaa...
Maailman ääriin menetin rakkaan, pelasta mut..."

[q]Neiti Etsivä:
Kotiavaimet jäivät oven väärälle puolelle..
[/q]

Tutulla oli käyny sama juttu. Seuraavana yönä oli ilmeisesti käyty ko. huoneistossa. Ikävä juttu.

Ollaan breikillä. Enkä haluis. Sniisk.

[q]Tres:
---
Tres:
Tää on se aika vuodesta kun on perinteisesti
aika jättää hyvästit jollekin tuttavalle, niin näköjään
tänäkin vuonna.

---

Ja taas, tänäkin vuonna. Syysmasennukseen vois olla muitakin
ratkaisuja. Tämä vinkkinä muille. Kaikkia perinteitä ei tarvis jatkaa.
[/q]

*uuh**lohduttel*
Vaan ylitse kaikkien kyynelten, tuhat muistoa meitä lohduttaa. Ne on tallessa päivien menneiden. -tuhat muistoa kultaakin kallimpaa. *sydän*

Väsyttää ja on ihan pihalla kaikesta jos huomenna asiat selkeis..

[q]Progress:
Pojat ja tytöt, nyt korvat tännepäin, setä kertoo jotain...(*nauru*):selkä, rintalihakset ja hauikset on PIRUN kipeet. -Kaveri sai mut eilen suostuteltuu näyttämään kotonaan miten mulla rauta nousee...Noh, revin kylmiltää 50kg muutamia kertoja(jotai 15krt) penkistä...argh! Tietää kyl tehneensä. AUTS! Pitäs AINA lämmitellä lihakset ennen ku tekee jotai..!!!!
[/q]
eih... ei pitäis KOSKAAN tehdä mitään.

Aargh, eipä vaan jaksais Ja kaiken lisäks fyssan maikka päätti sitte jättää mut pistettä vaille läpipääsyä, ja eiku uusimaan taas

O