päivän :(

Back to häröily O

krapula,ikävä ja tollanen synkkä, kylmä ja sateinen ilma...*uuh*

[q]Plarska:
Kyllä mä luulen että keskiviikkona alkaa taas olee voitonpuolella..[/q]

Nii-in - aina kun odottaa jotain niin puolen välin jälkeen ollaan voiton puolella odotuksen suhteen, ja koska sitäkin odotetaan niin jos on vähääkään pidempi aika niin voi asettaa puolivälietapin sille oikean puolivälietapin odottamiselle, eli voi olla voiton puolella sen suhteen ollaanko voiton puolella vai ei.

Jatka tätä pari kertaa niin jopa joulun odotus tammikuussa tuntuu lyhyeltä

Poikaystava tulee vasta ens viikon keskiviikkona, ei millaan jaksais odottaa kun ei oo nahny melkein kuukauteen...Ikava...

Pitäisköhän multa amputoida kohta varpaat.

Oon kävelly tänään ihan liikaa jääkylmässä vesisateessa kengissä jotka peittää ehkä juuri ja juuri jalat jotenkin. Olin tyhmä kun pistin tänään noi päälle.

Ainiin, sattuko joku huomaamaan että tänään sato rakeita. Aika jännää. Vesi maassa oli sen jälkeen tuhat kertaa kylmempää.

:(

morkkistaa kun ei ole kuvia koskaan klubituksessa tuolla gallerioissa on se vaikeaa

[q]ALIEN:
---
Plarska:

---

mullakin taitaa olla sama ilme naamarissa ens lauantaihin asti..
[/q]

Kyllä mä luulen että keskiviikkona alkaa taas olee voitonpuolella..

[q]sapeli:
---
Plarska:
Kyllä mä luulen että keskiviikkona alkaa taas olee voitonpuolella..
---
[/q]

[q]
Nii-in - aina kun odottaa jotain niin puolen välin jälkeen ollaan voiton puolella odotuksen suhteen, ja koska sitäkin odotetaan niin jos on vähääkään pidempi aika niin voi asettaa puolivälietapin sille oikean puolivälietapin odottamiselle, eli voi olla voiton puolella sen suhteen ollaanko voiton puolella vai ei.

Jatka tätä pari kertaa niin jopa joulun odotus tammikuussa tuntuu lyhyeltä
[/q]

Hyvä että tiedät missä mennään. Tosin jouluhan on jo kohta täällä. Luntakin tullut.

kaikki menee perseelleen enkä mä osaa mitään

kakki vtun javat, c++:t ja muut prkleen koodit viuhuu nyt niin yli et hajoo pää eikä rahaa oo penniikää vitun koulu, vitun kela ja vitun suomi

-M

[q]Chatte:
Painajainen viime yönä.
[/q]

Onnellisesti rikoin yhden lempi tuopeistani yöllä

Argh,muovinen kielikoru päätti katketa sit äsken

[q]Mark:
kakki vtun javat, c++:t ja muut prkleen koodit viuhuu nyt niin yli et hajoo pää eikä rahaa oo penniikää vitun koulu, vitun kela ja vitun suomi

-M
[/q]

Muakin alkaa nyppiin jo koodaamiset pikkuhiljaa Ei helvetti... ja vasta eka ov menossa..

perkuleen kone sekoilee

[q]ee102:
Bussit ei edelleenkään kulje.
[/q]

Nimenomaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Palaa pinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[q]Mellu-:
Mul on perse ihan sairaassa juntturassa samoin takareidet
[/q]

Joku on vähän reenannu....*iihhih*

Mul on perse ihan sairaassa juntturassa samoin takareidet

No ei meil vaa oo viel lunta :(

Tykkäisin tlavest mut iho ei tykkää. Pääsis lumilautailee...

Mä oon myöhästyny joka päivä koulusta 4h, ku en oo heränny puhelimen herätyskelloon. No tänään tossa äsken testasin et kuinka kovin se soi ni eipä soinu ollenkaan. Ei oo ihme etten oo heränny.

masentaa.........*poks*

O