päivän :(

Back to häröily O

Oma itsekkyys ja tilanteet missä kaikki ei voi voittaa

Kauhee nestehukka yhä päällä. Pää on kipee.. ei kiva..

kipee, väsyttää, kylmä.. takas nukkuu. niisk..

Eilisilta meni ihan päin persettä.

niska ihan jumissa*poks*

[q]Piiuzki:
Maailman toisiksi rasittavimmat tunnit koulussa tänään ja huomenna ei jaksais
[/q]
Voisi melkein täysin yhtyä tähän... Tänään taas 8-18 päivä, joka sisältää yhden tentin. Perjantaina on toinen tentti johon pitäis keretä lukemaan, mutta aika ei tunnu mitenkään riittävän, varsinkin kun perjantaina on jonkun työn palautus, johon saadaan ohjeet vasta tänään.

luulenpa, että pahemmanpuoleinen krapula on iiiiiiiihan tos nurkan takana .:(

Liikaa koulutehtäviä... Ei jaksa!!!!

töitä tullut tehtyä taas niin paljon että oon taas ihan rikki*poks*ei oo vähään aikaan ollut edes minkäänlaista sosiaalista elämääkään kun on puurtanut koko ajan*uuh*no ei tässä auta muuta kun odotella säteitä et pääsis vähän pitämään hauskaa*joo*

Kaikki taas vituttaa

En halua olla täsä elämän tilantessa missä olen.. Ja sydämmellä iso taakkaa mitä haluan pois, mutta ei ole kenelle puhua asiasta.*uuh* Voisin vaikka antaa itselleni taputukset ku mikään ei onnistu ja tee aina jotain tyhmää, mitä ei voi enää muuttaa. *haukottel**ding**eiei**poks**grr*

Tyttöystävä lähti taas tammisaareen :(

[q]Hyzenthlay:
---
Zyklonius:
Tosin onneksi on Mauno korvaavana unikaverina sillä aikaa.

---

Sen nimi on benkku
[/q]

No ei helvetissä ole! Mauno se on ristimänimeltään, kiitos koivistolais-brezhneviläisten kulmakarvojensa. Niin minä tämän näen.

Kas, vuokraemolta tuli ilahduttavaa postia. Jostain limbosta pitäisi taikoa lähemmäs 800 euroa vuokratakuisiin.

Ehdotuksia tuottoisista sivutulolähteistä otetaan vastaan. Myydäkö naksuja kakaroille vaiko omaa ruhoaan tylsistyneille leskirouville?

Koulu.

[q]Enkeli:
IKÄVÄ! *nyyh**nyyh**nyyh*
[/q]

Sepä se

Edelleen niin prkln väsyny olo viikolopusta

työhaastattelu ei tuntun kauhean onnistuneelta.. meinasin sanoo sille suoraan, että mä oon tosi paska, et jos mä istuisin tuolin sillä puolen niin en mä ainakaan itseäni palkkais.*hmph* ja mua pyörryttää tänäänkin..*dissaa*

On maanantai.*igor*

Tajusin juuri kuinka tylsää elämäni on. Istun päivät pitkät tietokoneen tai television ääressä. Kavereitakin minulla on mutta kun niitä on se helposti sormilla laskettava määrä ja he asuvat joko kaukana tai heillä ei yksinkertaisesti ole aikaa minulle. Elämäni on siis tylsää ja yksinäistä.

O