päivän :(

Back to häröily O

[q]SilverJo:
---
fairi:
toi sää- hyvä etten lentäny tuulen voimasta

---

Mun mielestä tää kuuluis päivän :):yyn
[/q]
mitä sekoilet?

vesisade pilaa päivän..*uuh*

henkilö, joka lupaa auttaa muutossa eikä sitten saatana vastaa edes puhelimeen -> <- minä. (kunhan nähdään...)
ihan niinkun ei ois muutenkin tarpeeks kiire kaikkien kouluduunien jne ansiosta
*piru**piru**piru**piru**piru**piru**piru**piru*

Yöbussit ei kulje kun on lakko..*nyyh*

vanha kirjoitelmani mut kuvaa mun olotilaa täydellisesti.

Aika hiljaisuuteen
toiseen ulottuvuuteen,
kurkotan ja kosketan
lyhdyt omaan maailmaan
sammutan.
On aika selittää
ja olla selittämättä.
Kuiskata voisin,
mut silloinkin sydämeni
hukkuu tummiin kyyneliin.
Sielu murtuneena vajoan
vesiin hiljaisiin,
tuntemattommiin..

stressi rintakipuja,stressi lämpöä ja stressi verenvuoto nenusta....*uuh*

Jouduin kävelemään 2km koulusta kotiin kaatosateessa, ja sitä ennen jouduin seisomaan kunniakujassa siellä vesisateessa jotain 5 minuuttia kun yksi opettaja jäi eläkkeelle. Kun pääsin kotiin niin olin aivan likomärkä. Toivottavasti ei tule flunssaa.

paska räntäsade pilaa mun päivän!!!

mä oon jumissa mikkolassa kiitos bussilakon ja tyhmän myrsky sään. JOS olet ajamassa helsinkiin lahen motarii pitkin korso /sipoo liittymän ohi niin mut saa poimii kyytiin, maksan kyllä muutaman juuron bensoista. mulle saa soittaa: 040-7789479. kiitos.

Ei millään innosta lähtee kävelee myrskysäässä + pimeessä muutamaa kilsaa korson juna-asemalle täydet bilevarusteet päällä

ei näin

tyhmä bussilakko

Tyhmä sade. Tyhmät housut kun on rikki eikä saa korjattua millään. Tyhmä neula kun pisti mua sormeen kolme kertaa. Tyhmä päivä.*grr*

on perjantai ja mun pitäis lukee huomiseen fyssan kokeeseen. *grr**hmph*
ja toi sää pienestä sateesta mä vielä tykkäisinki, mutta tommonen myrsky.. :(

Uusi kamera

Tonnikala, makarooni -linjaa seuraavat öö... pari vuotta

Aamu on vain kylmä ja hiljainen. Kaikki nukkuu ja kultatyttö on Tampereella paossa. Pitää olla yksin keskenään ja keksiä kaikkea omaa kivaa. Tahtoisin hallmarkkiin, mutta ei ole rahaa. Bussimatkoihin menee yhdeltä päivää kevyesti 10e kun on viisas ja unohtaa matkakorttinsa himaan. JA siksi nyt en pääse, minnekkään. Onneksi on stockkan kortti, sillä saa lohdutuskahvia ja suklaakonvehtin.

[q]Plarska:

[/q]

mullakin taitaa olla sama ilme naamarissa ens lauantaihin asti..

[q]Keeerin:
Tää on harvinaisen vammanen tunne ku silmästä alaspäin leukaan asti vasenpuoli naamasta aivan puutuneena, samoin kieli ja korvanlehti!! Viisauden hampaanpoisto oli kivutonta ja ihmeen helppoa, mut kouhta voi mieli muuttua kun puudutus loppuu ja särky alkaa!
[/q]
jos se tehtii hyvin, ni ei siitä tuu särkyä sen puuhdutuksen loputtua..

Pitäis tehdä loppupäiväntyöt (iltapäiväkerho klo 12-17) ilman taukoja ku kaikki muut lähti jo kotio*ding*

En osaa päättää pidänkö rokulipäivänkoulusta ja lähden jouluostoksille vai meenkö opiskeleen verotusta ja englantia. elämä on niin monimutkaista..*ding*

[q]Injektio:
tänään tyksiin vatsatähystykseen.. eii kiva
[/q]

Sattui niin perkeleesti "joo nyt mennää tääl suolistossa.. joooo... otetaas tosta tommone koepala" *NAPS*

Sain uusimman palkkanauhani käsiiini ja aloin tutkimaan sitä. Huomasin sitten että joutuu ottamaan loppuvuodeksi n 15% kovemmat verot.*igor* Oishan tuon voinut aikasemminkin katsoa....

[pieni]perkeleen perkele sentään![/pieni]

[q]Keeerin:
Ihminen josta välittää..muuttuukin tunteettomaksi hirviöksi..*uuh*
[/q]

Niinhän siinä tuppaa yleensä käymään .. ennemmin tai myöhemmin ..

O