päivän :(

Back to häröily O

äm:

Kämppikset on kusipäitä, kun kissa on mielenvikainen/huonosti kasvatettu?!

Jos asuisit mun kanssa, tollasesta vinkumisesta lähtisitte kyllä molemmat pihalle. Voin kuvitella, minkälaisia keskusteluja asunnossanne on käyty ja sympatiat on kyllä täysin kämppisten puolella. Sano terkkuja!
---

Nexus__69:

...Ja tää kissa on mun elämäni tärkeimpiä olentoja. Tekisin mitä vaan et saisin pitää sen.
---

Jughu:

"Tekisin mitä vaan", no muuta yksiöön. Ei soluasuntoihin tuoda kotieläimiä.

Siis elleivät molemmat kämppikset sitä halua. Yhtä lailla se on kämppiksesikin koti, kyllä minuakin ehkä hieman ärsyttäisi jos asuntoni haisisi kissalta ja löytäisin jatkuvasti paskaa lattialta.
---

..Yritin kirjoittaa näihin kommentteihin vaikka mitä fiksua ja ennenkaikkea hillittyä kommentia mutta ei.. Tohon voi muuta todeta kun että; HAISTAKAA NYT JO PITKÄ P........
Nää on just näitä ihmisiä jotka tappaa eläimiä videolla ja kutsuu sitä taiteeksi!!!!

Painajainen viime yönä.

[q]Nexus__69:
---
Ja mikähä saa sut ajattelee et se ois kunnon kämppis? Ja tää kissa on mun elämäni tärkeimpiä olentoja. Tekisin mitä vaan et saisin pitää sen.
[/q]

Jos se kisu on niin pirun tärkee ja kämppis ei oo kiva, ni mikä ihme saa sut Nex edes harkitsemaan valintaa niiden väliltä?

Kyllä rakastamaansa elikkoa pitää kohdella sen ansaitsemalla arvostuksella ja rakkaudella eikä heitetä heti huishelvettiin, kun kämppis vinettää parista pikkuasiasta. Kissa on elämänkumppani 'till the end! Sun tekemiin päätöksiin ei pitäis kämppisten mielipiteet vaikuttaa. Ja varsinkaan kämppisten, jotka sun mukaan ei ees oo "kunnollisia". Kyllä te löytäsitte kissan kanssa uuden kodin, jossa voisitte elää happy together forever. (paitsi tietysti se kissan ulosheivaaminen on toki se helpoin ratkaisu, mutta turha tulla tänne sitten itkeen, että "tekisin mitä vaan et saisin pitää sen".)

Pirun kaksnaamasta, ettenkö sanoisi. Kaipaat vissiin vaan taputtelua olkapälle ja voivottelua, kun on tällanen PAKKOtilanne edessä, vaikket ilmeisesti ole edes valmis harkitsemaan muita ratkaisuja. Varsinainen kissalover olet juu...

[q]peikkotyttö:
kansaneläkelaitos*kivatsulle**dissaa*
[/q]

yes please. :F

kaikki on vaa niin masentuneita!!

Huonosti nukuttu yö ja kauhea painajainen *eiei**uuh*. Eikä duunissakaan jaksais.

Jotenkin tuntuu, että olisin loman tarpeessa, kun äskyilen ja vituttaa about kaikki...eniten se, että joutuu harrasteauton laittamaan talvisäilöön.

[q]Nacu:
---
Nexus__69:

Ja mua pistää kyrsii toi teidän kapeakatseisuus. Teillä varmaan on niin vitusti rahaa yms et muuttaisitte heti pois johki muualle. Tässä "luopumisessakin" on kuitenkin se aikaraja. Ja toisin sanoen myös siinä, että minä ja kissat muutettaisi pois. Et ei ehkä viikonloppuun mennessä löydy mulle asuntoa. Ja pitäkää vittu suunne kiinni ku ette mistään mitään tiedä kuitenkaan!! Alunperinkin on esim sovittu että kissat saavat muuttaa kanssani, eikä siinä ollut mitään ongemaa, "me rakastetaan kissoja, ollaan aateltu ottaa omakin kissa" Tää on mulle ilman teidän "viisaita" mielipiteitänneki tarpeeksi rankkaa..

---

Siis ilmeisesti kämppisten sanaan EI voi luottaa. Olisit pistäny mustaa valkoselle, nimet alle jne. Sanallisestakin sopimuksesta saisit kyllä oivan riidan aikaan, jos vaan jaksaisit yrittää maailman tärkeimmän otuksen vuoksi.

Sinuna etsisin uudet kämppikset. Miten tuollaisen luopumisen jälkeen edes voit elää saman katon alla niiden kusipäiden kanssa, jotka erotti sut ja rakkaan kissasi?? Ja hyvän aikarajankin antoivat! Varsinaisia ihannekämppiksiä. Reiluja ja silleen. Miten lie oot eksynytkin moiseen kusipääseurueeseen?? (jos syytetään kämppiksiä, ni syytetään sit kunnolla!)

Kapeakatseistapa juu... riippuu kenen silmillä katsoo... me kivat tässä vaan kissan puolta pidetään Toisaalta jos vaihtoehtona on kämppikset purkamassa vihaansa siihen, niin ehkis ihan jees että viaton pääsee pois sieltä.

Ja viisauksia irtoo kyl tulevaisuudessakin, jos vaan annat hyvän aiheen

Muuten on kyl turha vinettää, että JOUDUT luopumaan kissastas ja oisit valmis vaikka ennemmin tekemään itsarin jos et kuitenkaan mitään siitä tarkoita. Kissat (ja muut eläimet) ovat toisille tärkeitä ja toisille "tärkeitä". Tietenkin jokainen tekee ratkaisunsa itse tilanteesta riippuen. Sinä päädyit tässä tapauksessa helpoimpaan, enkä juuri arvosta sinua sen vuoksi.

Ja haistattelun voit jättää sikseen.
[/q]

Teenkö nyt itsarin et sulla on parempi mieli?

En tiedä tästä aiheesta mitään, mutta täällä tunnutaan nyt riitelevän kissan auttamisen sijaan vanhoja suhdejuttuja ja se on jo säälittävää... Kerätkää itsenne ja selvitelkää vanhoja ihmissuhteitanne ihan privana vaan...

Oon laihtunut.

Tänään oksensin verta.
Liikaa stressiä. SYksyllä alkaa kierre, joka loppuu vasta keväällä. Kesät olen kunnossa. Sanoivat että liittyy aivojen seratoniinin tuotantoon se että "pimeänä" aikana masentelee ja stressaa. anyway. Nyt stressikausi alkaa. Huomaa kuinka keho alkaa hajota käsiin... pelottavaa.
Ja inhottavaa on että tietää tämän olevan vain lievää alkua. Kuukauden kuluttua se on jo hei hei biletykselle.

Stana. Palauttivat kameran takuuhuollosta entistä rikkinäisempänä
Ja huomiseenkin on vielä melkein päivä aikaa :(

[q]limE:
Voi jeesus Nacu oisko jo elämän hankkimisen aika?
[/q]

Ja oisko sun aika lakata puolustamasta exää? Tää aihe ei mielestäni liittynyt suhun mitenkään, joten en voi olla sua loukannut missään vaiheessa mitenkään. Tai ylipäätään loukannut ketään tän aiheen tiimoilta. (edelleen lukekaatte sts:n oiva kommentti nettiin kirjottelusta)

[q]Nacu:
---
limE:
Voi jeesus Nacu oisko jo elämän hankkimisen aika?

---

Ja oisko sun aika lakata puolustamasta exää? Tää aihe ei mielestäni liittynyt suhun mitenkään, joten en voi olla sua loukannut missään vaiheessa mitenkään. Tai ylipäätään loukannut ketään tän aiheen tiimoilta. (edelleen lukekaatte sts:n oiva kommentti nettiin kirjottelusta)
[/q]

Ei tarvii toistamiseen tota sts:n hommaa blaa blaa, mua sattuu vaan kiinnostaa se et sul on kauheesti sanottavaaa täs aihees, vaikka aihe ei suakaan pahemmin liikuta ellen oo ihan vääräs. Ja yhtä hyvin voisin sun logiikalla puolustaa sinua ellet oo mua ihan unohtanut

Et voisko täs nyt kaikki osapuolet vaan vittu painuu johonkin parempaa tekemist hakee....

tää on kyllä päivän 0___o

joo jos on jotain ongelmia niin selvitelkää ne oman muijakaverin / jätkäkaverin kans.
mitä ovat: "maailmanparantajat ja paremmat ihmiset"

[q]Tontsis:

Mulle tuli päivän naurut, kun avauduit noin tunteella ajattelematta, miten lapselliselta sait itses just näyttämään. Käyttäisit sinäkin sen energian sitten neidin auttamiseen, etkä vaan dissailis muita. Kun sun omakin elämä vaikuttais kusevan niin vitusti, mitä tässä on sun avautumisias tullut seurailtua :)
[/q]

Tiedän et oon lapsellinen mut eipä se tee teistä muista parempia ihmisiä.... Jos nexuksen tekee mieli purra sen päivän :( tänne niin antakaa sen tekee sitä vaan, jos ette mitenkään ole ymmärtäneet asian sillä tavalla että nexus on puun ja kuoren välissä niin suosittelen ettette sitä hauku suuntaan tai toiseen ennenku sitä edes yritätte ymmärtää... Nacu haukkuu häntä sen takii ku hän ei vaan muuta parempaan kämppään, sitä hän ei voi elämätilansa takia tehdä, ämmä yhtyy nacuu ja haukkuu vielä perusteelisemmin häntä lyttyyn, te muut ette osaa muuta ku sanoa kuinka lapsellisia/asiattomia/tyhmiä/ jne asianomaiset ovat kun puolustavat itseään....

Ja sanon edelleenkin etten puolusta suuntaan tai toiseen, yhdyn nexuksen kämppiksen mielipiteisiin varmaan tekisin itsekin samal taval, mutta ymmärrän nexuksen tilanteen kun näin lyhyellä varoitusajalla sanotaan asiat.

Mut hei ootte kaikki lapsellisia jne...

[q]Dementation:
En tiedä tästä aiheesta mitään, mutta täällä tunnutaan nyt riitelevän kissan auttamisen sijaan vanhoja suhdejuttuja ja se on jo säälittävää... Kerätkää itsenne ja selvitelkää vanhoja ihmissuhteitanne ihan privana vaan...
[/q]

Face the fact, ihmiset ovat säälittäviä, joskin me ollaan säälittävämpiä ku muut

[q]Mikko Grönroos:
---
zenny:
sain kuukaudes nettilaskux sellaset vähä päälle 70e.. faija ei oikee tykänny hyvää.. ni pitää yrittää vähentää tääl käymist omal koneel.. *itku*

---

Kannattaa ottaa kiinteä liittymä (ADSL tms). Ne on halvimmillaan siinä 30 EUR tuntumassa paikkakunnasta riippumatta.
[/q]

joo ottasin todellaki mielummin jonku halvemman jutun mut tää kone sattuu olemaa sen verran romu (windows 95 jne jne) ja joku antiikin aikanen et ei tähän kannata mitää parempaa hommaa.. pitäs hankkii uus kone mut eka ootellaa sit lotto voittoo..

nukuin yöni tosi huonosti, ku eilinen meni päin persettä..*piru*

O