päivän :(
http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=5984 noi bileet on tampereel eikä helsingissä ja viel matt dareykin menee tampereelle mut ei helsinkiin *grr**grr* ..mä muutan tampereelle kohta..prrkele*igor*
[q]Cera:
:'(
[/q]
*rutistus*
ei vois kyl paremmin sanoo...
Proteuksen keikka Yle-X:llä peruttiin ku jätkä on sairastunu ja sit vielä Leena Kaskelakin jäi eläkkeelle!!! *nyyh**uuh*
Proteus ei oo soittaas tiistain tanssi-illassa sairastumisen takii *nyyh**nyyh*
mut parin viikon pääst sit uus yritys
Nelosen 4D dokkari "Kuolema iholla"... Omat huolet ja murheet tuntuvat täysin mitättömiltä kun näkee millaista elämää jotkut viettävät..
mä tapasin mun tulevan ex.aviomiehen tänään ja se osoittautu todellakin tulevaksi ex.ex.aviomieheksi... sekavaa eikö?
Hermo menee niin pirun helposti taas vaihteeks
mua riivaa kyl varmaa jokin
Selkä on todella kipeä.
Pieni epäilys mielessä, ettei kannattaisi tänään raahautua opiskelijabileisiin.*ding*jotkut on agressiivisempia humalassa ja viime kerralla muutama kouluni naisista osoitti pelottavia piirteitä.*hih*
Mut toisaalta mulla on morkkis huomenna joka tapauksessa, joten täytyy uhrautua*vink*
[q]Hotblood:
*sydän**uuh*
[/q] *sääli* Leuka pystyyn, medisiinari.
viisaudenhammas päätti ilmottaa itestään...eilisestä yöstä lähtien särkeny hammasta Enkä haluu mennä hampilääkärii *eiei**nyyh**poks*
ulkona on liian kylmä
kurkku on kipee, päätä särkee, väysyttää ihan sikana.
m i n ä
Joo aamul oli aika känkkäränkkä levottoman yön jälkeen.
Kurkku on kipiä vieläkin.... mönk :(
sataa
lisätään edelliseen viestiin:
pää on entistäkin kipeempi, ei ole ollenkaan hyvä olo, tosi kiva kun mitään ei voi syödä*eiei*
[q]keijukainen:
viisaudenhammas päätti ilmottaa itestään...eilisestä yöstä lähtien särkeny hammasta Enkä haluu mennä hampilääkärii *eiei**nyyh**poks*
[/q]
Suosittelen menemään! (Itekin oon menossa huomenna!) Se tulehdus saattaa levitä ja sit käy niin kuin mulle jonkun aikaa sitten: imusolmukkeet paskana ja antibioottikuuri*igor*
Ei se hammaslääkärissä käynti ole edes loppujen lopuksi niin kamalaa. Se puudutuspiikki tuntuu vaan 2 sekuntia, muu ei sitten satukaan. Mulla ainakin olo helpottuu ja rauhottuu, kun pyydän hammaslääkäriä selostamaan, että mitä se meinaa tehdä... ei sitten tule mikään yllätyksenä.
Kaikki asiat on päin persettä. Isoäitiki (taas) sairaalassa.