päivän :(

Back to häröily O

viiden pvän hörhöilyn jälkee ei oikeen javan labrat putoo nappaus 10

-M

Olin väkivaltainen matkapuhelintani kohtaan... nyt joudun kärsimään sen takia

[q]-Linda-:
Olin väkivaltainen matkapuhelintani kohtaan... nyt joudun kärsimään sen takia
[/q]

voi rakas ne on muutenkin turhia kapistuksia... mullakin on puhelin joka tykkää nykyään toimii vain silloin tällöin kun sille ittelee niin sopii... Oon oppinu elää ilman puhelinta ja huoh kun on helpottava fiilis..

Tentin läpäisy jäi kiinni kahdesta pisteestä.

Mun koneesta on ilmeisesti kohtapuoliin oireista päätellen hajoamassa joko virtalähde tai näytönohjain..

Käynnistyy huonosti tai ei ollenkaan, virtanappulaa saa painella moneen kertaan ennenkuin kone boottaa post-prosessin lävitse, tai sitten piippikoodeista desifferoitu virhekoodi joka lokalisoituu näytönohjaimen muisteihin..
*uuh**hmph*

Kultsi lähtee vknlpuks reissuun....*uuh* ei oikein tiedä mitä tekis....*hmph*

Vähäsen ikävä exää... vaik ei sais...

[q]Asbaracus:
Se kun seuraa vierestä miten kaveri pilaa ittensä. Miten mainita toiselle että elämä on menossa huonoon suuntaan? Inhottaa kun se ei ikinä voi myöntää olevansa väärässä tai että jotkut asiat ei aina mee niinku se ite haluais!! Ahdistavaa, ku kaveri ei edes yritä kuunnella..*grr*

Rakenna vaan rauhassa pilvilinnojas, turha tulla mulle itkemään kun ne sortuu..*eiei*
[/q]

Mä olen nähny ton monta kertaa.. ja silloin kun itte menin pohjalle niin en kuunellu muita. Paras neuvo anna toisen vajoo ja ole tukena sitten kun se sitä tarvii. anna sen kokea pettymys ja pohja niin se oppii sitä kautta arvostamaan elämää uusin silmin. Hänestä tulee sitten vahvempikin ihminen kun hän saa kokea enemmän eikä elämä oo pelkkää pumpuli linnoissa elämistä.
Se mitä en suosittele niin älä saarnaa ja älä hylkää, sitten kun hän apua kaipaa niin hän arvostaa sua enemmän kuin osaat kuvitellakkaan.

Tentti menee 99%:lla varmuudella uusintaan. Ah well...

[q]idi:
kalja loppu:(
[/q]

ai näinkös sitä parannellaan kuumetta...

söin liikaa

vitusti paljon kova mandoliinikrapula!

Jaahas.. Tänään pitäs olla ihana plur päivä ku kultsin kanssa tuli 9kk täyteen... Mutta mutta, mun luokse on tullu kyläilee joku ihmeen mökömökömörökölli joka ei taho millään mennä pois.
Oon jo pari päivää ollu ihan ihme äksymöksy tuulella.. Mikään ei tunnu luonnistuvan ja oon jotenki ihan maassa kokoajan.
Ja niinpä siinä sit kävi niin että sen sijaan että juhlittais jotenki tätä 9kk yhdessäolon saavutusta niin mä oonki yksin kotona mököttämässä, ja kulta lähti omaan kotiin... Noh, ei kai sitä voi muuta ku itteänsä syyttää....

Itkettää, masentaa miks pitää miettii asioita aina kun on yksin..

Se että kun viimein löytyy aivan ihanan miehen, ei uskalla pyytäät tätä ulos ja nyt ei kädessä ole tietoa tuon nimestä tai sitä missä sen vielä tapaisi. Bileissä tamppaus menee sivu suun kun silmät haroo kanssatanssijoita jospa se yksi olis joukossa.

On se vaikeaa olla ujo.

Mul on ikävä erästä ihmistä enkä osaa kertoa sitä.. ja pelkään että vaikka kertoisin... ettei se ei koskaan merkkannut eikä koskaan tuu merkkaamaan mitään Oon vaa niin surkea tapaus etten osaa pitää kinni tärkeistä ihmisistä

Onpa kiva yrittää kirjottaa hyvää psykan esseetä aiheesta "Miksi unohdamme?" kun on kuumetta ja todella kurja olo...

Eilinen "esimerkillinen" känniääliö touhun multihuipentuma omalta osaltani.
Oli eka kerta mulle kun kävi noin, mutta voin samaan lauseeseen vakuuttaa että myös vika.

Anteeksi kanssa juhlijoille. Olitte tosi kivoja, harmi etten kyenny mukaan.

Duunikoneeseen on laitettu suodatus ettei pääse kaikille nettisivuille.. Esimerkiksi tänne. Paitsi erilliseltä "surffaus"koneelta.. Aika p*rseestä koko homma*grr**hmph*

[q]Maina:
Hajoon!!!!! Ei jaksa nyt!
Pakko päästä purkamaan kiukkua johonkin nyt!
[/q]

*tarjoaa pikkurilliä* pure siitä!

O