Kummalta puolelta voitelet näkkileivän?

Back to tunkio O

Röpöskäinen puoli tietty*nauru**nukkuu*

JOS nyt satun näkkileipää syömään niin siltä kuoppapuolelta. Ei maistu niin kuivalle ku kuopatkin on täynnä.

en syö näkkileipää yleensä, mut varmaanki tasaselta puolelta.

[q]Samu, 14.7.2004 13:01:
Mä olen kuullu ikäihmisiltä, ilmeisestikin pulavuosiin liittyen ohjeistuksen, että voi tulee kotioloissa levittää näkkärin tasaiselle puolelle ja vieraissa kuoppaiselle puolelle. Säästöä se on kai sekin..?[/q]
Juuri näin se kuuluu tehdä.

siis... se kuoppapuolihan on se oikea puoli.. se jauhopuolihan on leivän pohja, ja eihän pohjalle kuulu laittaa voita vaan siihen leivän päälle... ihan niinku vaikka vaasan ruispaloissa pohjassa on jauhoa ja päällä on niitä reikkiä tökitty... ja hapankorpus sama setti... AGREED?

keskeltä olen voidellut ainakin tähän asti *joo**lmao*

B-puolelta. Sit rewindaan sen.

paksuus suunnassa

Tasaiselle puolelle, jos ylipäätään laittaa...



en syö leipää

Tasaselta puolelta eli ns. väärältä puolelta..


En voitele...Ei vaan tykkää rasvasta/voista....*blush*Akkamaista kenties...

Tasaselta puolelta.
Kuoppa puolen voitelussa on liikaa vaivaa.
Enkä koskaan jaksais sitä sairasta voi määrää sinne tunkea minkä yleensä syön.*hmph*

Ei leipiä voidella :)

[q]Jude^, 16.4.2005 19:07:
siis... se kuoppapuolihan on se oikea puoli.. se jauhopuolihan on leivän pohja, ja eihän pohjalle kuulu laittaa voita vaan siihen leivän päälle... ihan niinku vaikka vaasan ruispaloissa pohjassa on jauhoa ja päällä on niitä reikkiä tökitty... ja hapankorpus sama setti... AGREED?
[/q]

Agreed.

tasainen puoli tottakai ja paljon vihreätä voileviä!!!

Riippuu ihan...sellaset vähä ryppysemmän ja kovemman tasaselta...ja vastakohan toiseltapuolelta...jeh..näin :)

Näkkärit voidellaan tasaiselta puolelta ja syödään pareittan niin, että voipuolet tulevat vastakkain!

tasaiselta puolelta

oikealle puolelle*ding*

tasainen puoli!!

O