Kummalta puolelta voitelet näkkileivän?

Back to tunkio O

No tottakai sinne tasaiselle puolelle.
Muuta vaihtoehtoa en tue..

Toiselle puolelle...

puu kultaisessa puutarhassa

yläpuolelta? *täh*

[q]sapeli:
puu kultaisessa puutarhassa
[/q]

parsa kosteassa piirakassa *sydän*

Ei näkkileipää voidella.....jos syödään näkkileipää ei ole varaa oikeaan leipään eikä silloin leivän päällisiinkään....tämä meikä teoria.

mä syötän näkkärit köyhille ja menen itse mäkkiin!

Taas näitä elämää suurempia galluppeja mut ehdottomasti siltä tasaselta puolelta

[muokattu 17.7.2004 17:17]

Joo, tasanen, en kyll oo syöny näkkii monee vuoteen, mutt...*nauru*

Röpelöpuolelta hamppari tyyliin:
-kaksi näkkärii ja väliin voita (ei margariinia)

4 päivän mettäkestien päälle oiva herkku*justjoo*

[q]äm:
Voi järjen köyhyys.
Jään odottamaan topikkeja muistakin äärettömän kiinnostavista asioista, kuten mihin suuntaan paskapaperin tulee olla telineessä tai kumpi laitetaan leivälle ensin, kinkku vai juusto tai kaikista syvällisintä kumpi oli ensin, muna vai kana.
Ihmettelen, että näinkin moni on jaksanut vaivautua jakamaan intiimit näkkileipäsessionsa kanssamme.
Jos vaihtoehdot on olla kiinnostunut jostain vitun näkkileivistä tai ratkoa ET-lehden ristikoita niin morjens. Tää ämmä lähti ettimään kynää.
Sitä ennen vielä, että
[/q]

You go girl!

[q]ALIEN:
mä syötän näkkärit köyhille ja menen itse mäkkiin!
[/q]*iihhih**iihhih*

Tasaselta puolelta

Eipä tuu paljoo näkkäriä syötyä...

[q]May-B:
ehdottomasti siltä ”ei-tasaiselta puolelta” koska jos sille toiselle puolelle laittaa ni sit siihen voihin sekottuu niit jauhoi tai mitä lie siit pohjasta irtookaan ja sit se makuki muuttuu huonommaks
[/q]

Totta ^

En oo kyl näkkäreihin koskenukkaan intin jälkeen :D

Uitan näkkärii teessä..
**Hehe,,eka meinasin vahibngos kirjoittaa VOISSA...*nauru***
ni,kuitenkin se voi sulais heti ja jäis teen pintaan lillumaan..*eiei*

Oikealta puolelta tietysti, eli siltä tasaiselta. Miks niihin reikiin pitäis laittaa voita? Yleensä kyl käytän margariinii.

En käytä näkkileipää!

yleensä sileeltä puolen, mutta joskus tahallisessa tai tahattomassa mielen´häiriössä karheelta puolen...

Toiselta...

O