Kummalta puolelta voitelet näkkileivän?

Back to tunkio O

Toiselta puolelta... muuten aivan sama

mun mielestä se oli muna ennenku se tuli kanaksi, mutta mistä se muna tuli? housuistako?

[q]Roger Roger:
mun mielestä se oli muna ennenku se tuli kanaksi, mutta mistä se muna tuli? housuistako?
[/q]

<OFFTOPIC> Se eka kana lensi sieltä sateenkaaren takaa ja muni sen ensimmäisen munan</OFFTOPIC>

[q]Roger Roger:
mun mielestä se oli muna ennenku se tuli kanaksi, mutta mistä se muna tuli? housuistako?
[/q]

offtopic... eli kana tuli munasta, muna tuli Jumalan housuista

bäktutötopik: mitä väliä sillä on miltä puolelta sen voitelee? oikeastaan mitä väliä on suurimmalla osalla klubbarin topikeista? ... no hitsi, vaikka kuinka yritin nii silti meni offtopic...

[q]sapeli:
bäktutötopik: mitä väliä sillä on miltä puolelta sen voitelee? oikeastaan mitä väliä on suurimmalla osalla klubbarin topikeista?

[/q]

My point exactly.

Kyll se tulee aina siitä kruhmuselta puolelta voideltua, masituu paremmalta jostain syystä :)

tasainen puoli.

niinja, kai tiesitte että kun näkkäriä kastaa maitoon se on ihan älytsin hyvää! tehtiin näin alasteella. kiitos muistutuksesta.

no voi prkl ketä kiinnostaa

[q]Pablo:
no voi prkl ketä kiinnostaa
[/q]

Öööö... no on tähä jo kolmatta sivua vastauksia... ihmiset on omituisia *joo**hihu*

[q]sapeli:
---
Pablo:
no voi prkl ketä kiinnostaa

---


Öööö... no on tähä jo kolmatta sivua vastauksia... ihmiset on omituisia *joo**hihu*
[/q]

Hih. Tai ihmisillä on hieman tekeminen vähissä! Jatketaan!

[q]climate:
Oiskohan mitään ideaa voidella näkkileipä vaan niistä reunoista eli ei pistä voita kummallekkaan leveälle puolelle, vaan ainoastaan niihin neljään ohueen reunaan?

[/q]

Se ois varmaan laihduttajan unelma?!?!?!

[q]Sucy:
---
climate:
Oiskohan mitään ideaa voidella näkkileipä vaan niistä reunoista eli ei pistä voita kummallekkaan leveälle puolelle, vaan ainoastaan niihin neljään ohueen reunaan?

---
Se ois varmaan laihduttajan unelma?!?!?!
[/q]

Tuota, eikös se ois laihduttajan fiksumpaa joko A) olla laittamatta voita tai B) olla syömättä näkkäriä?

kyl mä sille tasasemmalle puolelle useimmiten laitan.. mut jossen laita noit tommottii levitteit ni sitte se o ihan sama onks siinä reikäpuoli vain tasanen puoli

Tietty reikäiseltä puolelta. Se tasainen puoli on \”pohja\”..!!*muhaha*Eihän lautastakaan käännetä ennen kuin sille laitetaan ruokaa*heiii*.

[muokattu 15.7.2004 18:27]

Mistä ostatte voinne näkkileivän päälle? Entäpä itse näkkärit.. Harmi kun voihouse.fi meni nurin, siellä oli suht hyvät valikoimat, mutta siinä se taas nähtiin ettei voimarkkinat kannata suomessa, kun näkkibeat on jo vakiinnuttanut asemansa pääkaupunkiseudun johtavana näkkäridealerina...

Itse olen jo suunnannut katseeni hollannin näkkärimarkkinoille, olenhan tällainen kikkelinäkkileivän suurkuluttaja, vaikkeivat muut niin juustoisesta tavarasta tätä nykyä enää välitäkään, sen pitää olla vain sitä pirinäkkäriä kaikin maustein...

...väärältä puolelta...

climate[q]Ai ei vai? Mitä*ding*?![/q]

En mä ainakaan*lmao*

Ehottomasti sille tasaiselle puolelle, koska voi levittyy sinne tasaisemmin.
Ja koska inhoan voita, sieltä saa jyystettyä kaiken ylimääräisen pois

[q]qini:
Ehottomasti sille tasaiselle puolelle, koska voi levittyy sinne tasaisemmin.
Ja koska inhoan voita, sieltä saa jyystettyä kaiken ylimääräisen pois
[/q]

Aivan! Samaa mieltä!

Kun tämä tuntuu olevan vähintään yhtä kiistelty kun tuo suihkussa seisominen.

Eli tuleeko voi näkkärin tasaiselle puolelle vai sille ”kuoppaiselle” puolelle?
Ja MIKSI?

Oma mielipide että sille tasaiselle koska näin voi levittyy tasaisesti koko leivälle.
Vastamielipiteitä esim että se voi maistuu paremmalta kun sitä on niissä kuopissakin.

(en löytänyt mutta kertokaa jos, ja kun, tämä sama asia on jo ennestään jossakin)

[muokattu 14.7.2004 12:17]

O