Joko pakkaset alkaa kypsyttää?

Back to häröily O

päinvastoin .... LISÄÄÄ!

Mittari näyttää -34.
MINEN LÄHE!

Rasvapalot saa tänään jäädä, minä en lähde sinne pirun kentälle napottamaan munat huurussa neljäksi tunniksi. En edes löytänyt toppahousujani, minnelie ne on hävinneet.

Vastaavaa kidutusta on pilkkiminen, en käsitä ketä se nappaa.
Faijan mieliksi viimetalvena lähdin Päijänteen jäille pilkille ja seitsemän tunnin napotuksen ja palelun jälkeen kun sormissa ei ollut mitään tuntoa ja puolet naamasta tuntui kääriytyvän irti ja tippuvan jäälle, saalis oli karua kertomaa: sain yhden sellaisen pikkusintin mistä kalakeittoon ei saisi edes makua, sellainen sentin tirri.

Vielä talvesta tulee mieleen intti ja se kun Ups.kok. Jäntti nakitti meikäläisen johonkin prikaatin tms. suomen tms. sotilashiihdon kisoihin.

Ja kivaa oli.

-30 astetta pakkasta ja meikällä päällä k05 ja alla bokserit sekä lyhythihainen paita.
Hiki niillä vehkeillä ja intin puuklapeilla kyllä tuli, mutta se kahden tunnin lähdön odottelu pakkasessa, se meinasi viedä järjen.
Eikä niitä oikeita hiihtäjiä vastaan mitenkään pärjännyt, tyypit paineli ammattilaisten kamoilla vähintään 60 km/h tasaisella maalla kun meikällä sukset luistivat lähinnä taaksepäin.
Nyt ainakin tiedän miten vaikeaa se on ampumahiihtäjien osua niihin pikkutauluihinsa.

Taitaa -20 olla ja meinasin jäätyy jo tolla parvekereissulla :I

[q]Slim_Jim, 7.2.2007 08:21:
Mittari näyttää -34.
MINEN LÄHE!

[/q]

Paskan möivät, miun on pakko lähteä *uuh**grr*

tulihan se talvi

-35 nyt näyttäisi mittari.
Ei niin innostaisi lähteä ulos, vaan pakko se jossain välissä on

Hetken jo ihmettelin, että mikä mulla piipittää päässä... Nuo linnut sirkuttaa tuolla ulkona!! Ja pakkasta nyt -30,7. Virtaako niillä lasolia suonissa vai mikä helvetti saa ne laulamaan näin kylmällä?

(kyllä, mulla on kämpässä aika hatarat ikkunat ja patterit täysillä)

Ei talvessa se kylmyys haittaa vaan se pimeys, minkä takia pakkaset on ihan tervetulleita niin on edes valoisaa. Mutta oikeesti yli 20 astetta pakkasta on jo vähän liikaa. Sellanen seitsemästä kahteentoista pakkasastetta on vielä ihan jees. -24c on ihan perseestä.

Peli poikki! Riittää

Nenä paleltui työmatkalla.. ei kovin kivaa

Pöh, kiva vaan ku on vähän pakkasta, raikastaa kuuman kesän jälkeen:)

Ikkunat vaan tuuppaa hiukan vuotaa niin ei oo kiva ku sisälläki on vilpoisaa....

Mulla paistaa aurinko aamuisin suoraan ikkunoista sisään joten sisälämpötila nousee suureksi(en tiedä paljonko kun ei oo mittaria, kuuma on!)

Tästä onkin sitte tosi kiva lähteä tonne ulos kun tietää että siellä on sama lukema kuin sisällä mutta miinusmerkkisenä..hrr.. Pakkaset loppu pliis.

no jo alkaa vituttamaan! vitutti jo ekana pvänä!!

auto nauraa mulle päin naamaa ku yritän ees mennä sen lähelle avaimien kans, eli ei mitää toivookaan.. No onneks täs ny ei oo ees mitään asiaa minnekkään..

ukkoo pikkase käy sääliks ku joutu tonne menemään.. Parvekkeella näytti (lasitettu) niin päälle -24astetta et IHAN VITU KYLMÄÄÄ!!!!

Mittari näyttää -35... aika vähäkö kypsyttää!*grr* Ja tonne ulos pitäis vielä mennä... justjoo*igor*

Kypsyttää ja huolella!
Tulis jo kesä, et sit vois valittaa et on liian kuuma.

-32, kypsyttää todellakin.

daa, eioo iloo ees aurinkoisesta ilmasta ku ei ulos voi vaan yksinkertasesti mennä *eiei**igor*

-M

Ei viel ... Kivaa kun on kunnon pakkaset ... Ihanan raikas ilma ulkona.

Ajatus siitä että muutaman kuukauden päästä on 40 astetta lämpimämpää tuntuu jotenkin absurdilta.

Ajatus siitä että kolme viikkoa sitten oli 30 astetta
lämpimämpää tuntuu absurdilta.

TODEELLAAKIIIIII!!!!!!!*grr*
Mikään lämmike ei tonne pakastimeen riitä, huh...

Takas Thaimaahan*sydän**sydän*

O