Joko pakkaset alkaa kypsyttää?

Back to häröily O

Kyllä todellakin! Ei oo mitään ihmisille tarkotettuja lämpötiloja kun menee jo yli 30 pakkasasteen! Onneks tänään ei vielä tartte liikkua mihinkään pihalle kun oon kipeenä mutta huomenna pitäs jo yrittää töihin selvitä.*poks*

[q]MiMoSa, 7.2.2007 11:11:
Ei oo mitään ihmisille tarkotettuja lämpötiloja kun menee jo yli 30 pakkasasteen! [/q]
samaa mieltä kyllä... yli 20 alkaa myös olemaan jo aika sick

No oikeastaan ihan kivaa, etton pakkasta!
On ainaki hetki, ettei kukaan paasaa ilmaston lämpenemisestä! ...ok, ok! Vaikkakin onhan sekin vakava asia!

Is this all you got??

Antaa tulla vaan sitä pakkasta, ei tunnu missään. Jos palelee niin on laittanut päällensä liikaa vaatetta.

Give it to me!

[q]Beliar, 7.2.2007 12:55:
On ainaki hetki, ettei kukaan paasaa ilmaston lämpenemisestä!
[/q]
Ajattelin tossa aikaisemmin aamulla ihan samaa.

Ei paljoo pakkaset haittaa, kaapista löytyy vaatetta, ja itsensä pitää helposti lämpimänä.

Nimim: tammikuun lapsi.

[q]Karski, 7.2.2007 10:43:
Ajatus siitä että kolme viikkoa sitten oli 30 astetta
lämpimämpää tuntuu absurdilta.
[/q]

Tarkkoja jos ollaan, ni ainakin meidän kylillä oli n. 34 astetta lämpimämpää viime lauantaina *pökr*

Duunissa on 30 astetta pakkasta, joten ei toi viel pahaa tee =D

[q]WiljamiDzay, 7.2.2007 13:12:
---
Karski, 7.2.2007 10:43:
Ajatus siitä että kolme viikkoa sitten oli 30 astetta
lämpimämpää tuntuu absurdilta.

---


Tarkkoja jos ollaan, ni ainakin meidän kylillä oli n. 34 astetta lämpimämpää viime lauantaina *pökr*
[/q]

Vielä viime sunnuntaina oli 40 astetta lämpimämpää, byyäääh.

Vastaus: kyllä!

Pakkanen is GAY

[q]Beliar, 7.2.2007 12:55:
No oikeastaan ihan kivaa, etton pakkasta!
On ainaki hetki, ettei kukaan paasaa ilmaston lämpenemisestä! ...ok, ok! Vaikkakin onhan sekin vakava asia!
[/q]

no itseasiassahan nää rankat lämpötilan muutokset
lyhyessä ajassa on osa tota ilmastonmuutosta.

Ei! Vastahan me ollaan päästy maistiaisiin

Meinasin aamulla olla ahkera ja lähteä ajoissa kouluun, mutta erehdyin katsomaan mittaria. -36 °C ei houkutellut kamalasti, jäinkin nukkumaan. Kypsyttää ehkä huomenna, kun tajuaa miten paljon rästejä jää ens viikolle, mut vielä ei jaksa ajatellakaan moisia.

[q]crissy, 7.2.2007 09:43:
no jo alkaa vituttamaan! vitutti jo ekana pvänä!!

auto nauraa mulle päin naamaa ku yritän ees mennä sen lähelle avaimien kans, eli ei mitää toivookaan.. No onneks täs ny ei oo ees mitään asiaa minnekkään..

ukkoo pikkase käy sääliks ku joutu tonne menemään.. Parvekkeella näytti (lasitettu) niin päälle -24astetta et IHAN VITU KYLMÄÄÄ!!!!
[/q]

meillä -28... kylmää on joo!! eiks teillä oo tolppapaikkaa vai eiks sittenkään lähe käyntiin? mun uskollinen pökötti lähtee käyntii vaikka ei ois ollut piuhassakaan, mut siinä ei sit lukitus oikeen välttis skulaa...

Ensiksi valitetaan, että on liian lämmintä, märkää ja pimeetä. Nyt kitistään, että hei liian kylmää, en ala! Ihmisen on mahdoton olla tyytyväinen. =/

[q]Miinapiina, 7.2.2007 14:18:
---
crissy, 7.2.2007 09:43:
no jo alkaa vituttamaan! vitutti jo ekana pvänä!!

auto nauraa mulle päin naamaa ku yritän ees mennä sen lähelle avaimien kans, eli ei mitää toivookaan.. No onneks täs ny ei oo ees mitään asiaa minnekkään..

ukkoo pikkase käy sääliks ku joutu tonne menemään.. Parvekkeella näytti (lasitettu) niin päälle -24astetta et IHAN VITU KYLMÄÄÄ!!!!

---


meillä -28... kylmää on joo!! eiks teillä oo tolppapaikkaa vai eiks sittenkään lähe käyntiin? mun uskollinen pökötti lähtee käyntii vaikka ei ois ollut piuhassakaan, mut siinä ei sit lukitus oikeen välttis skulaa...
[/q]

juu on tolppapaikka.. eilen pidin piuhas reilun 2,5h ja siltiki oli jonkunmoisen tuskan takana se käyntiin .. Airbag ei ilmeisemmin tykkää näin kylmästä, koska se alko vilkuttaa eilen et olis jotain häikkää.. mä en viiti ees lähtee rikkomaan tota autoo tonne..

sais jo vittu loppuu tälläset tappopakkaset.. lämmitykset huutaa hoosiannaa!

[q]Claquesous, 7.2.2007 14:19:
Ensiksi valitetaan, että on liian lämmintä, märkää ja pimeetä. Nyt kitistään, että hei liian kylmää, en ala! Ihmisen on mahdoton olla tyytyväinen. =/
[/q]
no tarpeeks kylmä olis ehkä ollu se -10c ja lunta mut no jos autot ei käynnisty, hengitys ahistaa, naama jäätyy ja kivekset kuoleentuu ni kyllä se musta on silloin liikaa =P
ei kesälläkään haluta 40 asteen helteitä tai 13 asteen lämpöä synkkine sadepilvineen vaan joku 28 ja aurinkoista olis varmaan aika passeli

[q]Claquesous, 7.2.2007 14:19:
Ensiksi valitetaan, että on liian lämmintä, märkää ja pimeetä. Nyt kitistään, että hei liian kylmää, en ala! Ihmisen on mahdoton olla tyytyväinen. =/
[/q]


Mä olin varsin tyytyväinen niihin loskapaskakeleihin! autos ei jäätyny ovet kiinni ja muutenki vaikka oli pimeetä ja märkää nii aina paree ku nyt!!!

[q]Kolera, 7.2.2007 14:27:
---
Claquesous, 7.2.2007 14:19:
Ensiksi valitetaan, että on liian lämmintä, märkää ja pimeetä. Nyt kitistään, että hei liian kylmää, en ala! Ihmisen on mahdoton olla tyytyväinen. =/

---

no tarpeeks kylmä olis ehkä ollu se -10c ja lunta mut no jos autot ei käynnisty, hengitys ahistaa, naama jäätyy ja kivekset kuoleentuu ni kyllä se musta on silloin liikaa =P
ei kesälläkään haluta 40 asteen helteitä tai 13 asteen lämpöä synkkine sadepilvineen vaan joku 28 ja aurinkoista olis varmaan aika passeli
[/q]


ei vaan joku +20-22astetta kesällä ja pilvistä ja pikkasen aurinkoo on sopiva! +28astetta nii sinne kuolee jo!

Mitä..eihän täällä ollu aamulla ku -32 tosin vois jo laskee, että pääsee pilkille ja avantoon mauhaha*hih*

ei todellakaan, kaupassakäynti vaan vaikeutuu hieman :)

O