Mitä teette kun ette saa unta?
mulla on aika harvoin uni-ongelmia, mut jos on, niin luen, katon tv:tä tai surffaan ½-2h ja menen takas nukkumaan. Harvemmin on enää sen jälkeen mitään ongelmia*hymy*
pyörin klubbaris tai höpöttelen messangeris..*joo*
Sillon ku oli elämä,niin seksi oli hyvä keino. Nyt nolifettämisen aikakaudella, seksi on edelleen hyvä keino,mutta sen puuttuessa kännykkä,irc tai joku tosi huono leffa.*joo*
Käyn vaikka lenkillä, kuten just himaan tulin 01:10, mikäs sen mukavampaa kun kuunnella musaa ja lenkkeillä pitkin helsingin keskustaa*plur* Tai toisaalta....*hymy*
weetabix-maito-kaakao ja ulos röökille
Vietän aikaa netis ja vaikka samalla pelailen...
Jää~* : [q]Sänkyyn vaan pitkälleen ja sit alat ajatella jokaista ruumiinosaa kerrallaan varpaista ylöspäin... Siis niin, et ensin ajattelet varpaitas ja niin kauan et ne ihan rennot jne...[/q]
Mä oon kans käyttäny tätä, mutta yleensä ajatus lähtee harhailemaan jonnekin muulle ja saatan vasta esim. tunnin kuluttua huomata sen ja eikun alusta!
Uniin liittyen: http://www.hoyhensaaret.tk/
Ite oon nyt viikon ajan syöny L-Tryptofaani (aminohappo) ..oon nukahtanu selvästi paremmin. Unet on ollu sellasia äksön-unia ..välillä pirun siistejä ja välillä taas ahdistavia
Ite meen yleensä sitten vasta nukkumaan, kun tuntuu siltä että se uni tulee. Turha lähtee sänkyyn pyörimään. Yöllä pyörin netissä, jos uni ei tuu
Sit jos on pakko mennä nukkumaan vaikka ei niin nukuta, niin lukasen muutamat akkarit siinä, niin siinä rauhottuu ja alkaa yleensä väsyttää
Luen jotai kirjaa.Pyörin vaan sängyssä, tai irssailen hetken
Pistän jotain kunnon nenänkaivuuprogee soimaan, niin se on 5 minuuttia ja *haukottel**nukkuu**nauru*
No eipä kai...
Kai siinä tulee nettailtua tai katsottua töllöstä jotain ja kiroiltua samalla unettomuuttaan.
mä joudun kyllä silloin tyytymään sängyssä pyörimiseen ja koneella räveltämiseen, kunnes se uni vihdoin saapuu
no nyt ajateltiin katsoo kaverin kanssa vähän Futuramaa joka ei kuulu mun suosikkeihin, eiköhän se uni kohta tule*hih*
Klubitan täällä...
Ja seikkailen muuten netissä...
kiusaan demee... *pahis*.... normaalisti oon klubbarissa... ja klubbarissa... ja klubbarissa... jne jne jne
Vittuunnun.
[q]Juhgu:
Vittuunnun.
[/q]
mä en osaa kuvetella sua muutakun iloisena otuksena...
[q]UnityF:
---
mä en osaa kuvetella sua muutakun iloisena otuksena...
[/q]
No okei, huijasin vähän. Minulla on poikkeuksellisen hyvät unenlahjat, torkun melkein missä vain melkein koska vain. Mutta pari kertaa vuodessa voi tulla yö jolloin ei nukuta ja silloin kyllä ärsyttää!
Nytkin voisi olla fiksu idea painua kuorsaamaan että pääsisi aamulla ylös sängystä, mutta jotenkin ei vain huvita.
Klubbari.
Pleikkari.
Herutusviestit!
Kelailen juttuja. Luen jotakin. Kirjoitan jotakin.
Ehdotuksia miten sais paremmin unta, vai muuten vaan ehdotuksia mitä tehdä keskellä yötä kun on tylsää ja uni ei tahdo maistua ? :)