Ketkä dokailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*
ÄÄÄhhh!!! Vanhusten hommaa...*nauru* ainaki itsellä ku alkaa alkoholi nousta päähän niin en pysy enää paikalla ja PAKKO päästä jonnekki tai hajoo pää.....*jiihaa**jiihaa*
[q]aleksisi:
kai sitä saa kotona juoa ilman että se edes on kalsarikänni??
jos ei kiinnosta ketään kattella ni kotona juo vaikka punkkupullon, kuuntelee hyvää musiikkia ja menee nukkumaan..
täydellistä..
[/q]
WORD!
edit: vaikka en nyt ihan päivittäin lähtis punkkupulloa juomaan...
Muutama shamppaja tai punaviinipullo menee viikossa...en tiedä, en pidä kirjaa*justjoo*
Pari siiderii sinne tänne ei paha tee*nauru*
Taytyy myontaa et juon melkein joka paiva jotain ja kun en satu tarvitsemaan ihan kauheesti et humallun...niin siina sita ollaan. Mut teen sen paljolti koska paasen niin myohaan duunista ja alotan taas aikasin aamulla, et jos juon jotain niin rentoudun paremmin ja nukun sen ajan mita nukun paremmin (seli, seli)
hyvät pollit.
Dokailen joka päivä kotona yksin vs. en dokaa kotona koskaan.
Niin, mika tekee kotona dokaamisesta pahempaa kun muitten kanssa dokaamisesta?
Mulla on usein punkkuupullo himassa ja kun tulee vasyneena/stressaantuneena kotiin ottaa lasin tai pari. Mitaan jarjettomia kaatokanneja en kylla himassa vetais, mut en kylla mielellaan muutenkaan!
nykyään kait juu ku stressatttaaaaaah*grr*
bissee & kasa levyjä täydessä yksinäisyydessä, tarviiko muka muuta?
no levarit tietenki tarviii
Onneks en enää dokaile ollenkaan paitsi joku kerran kuussa pitää vähän ottaa :D
Onhan tota tullu kokeiltua juu mut ei ollu kyllä oikein mun juttu, viihdyn himassa yksin tai kaksin oikein hyvin enkä tarvi siihen mitään hartsia tai Masinolia.
vois joskus kokeilla tätäkin pitkäst aikaa ^__^
[q]Orza, 23.9.2006 18:34:
vois joskus kokeilla tätäkin pitkäst aikaa ^__^
[/q]
Mä otan vaan lääkkeeksi.
ajattelin parantaa kuumeisen oloni siidurilla *hörps*
(ja sitäpaitsi, alluilla on nykyään niin rasittavaa pelata wsg:tä selvinpäin et on myös siksikin pakko vähän maistella että jaksaa...........)
Kyl himas tulee otettua, tälläkin hetkellä.... Mut tänää otan vaa lääkkeeks *känni* Ku toi flunssa iski, nii hain rommia ja hunajaa, ei oo flunssasta huomenna tietookaa.... D saattaa kyl vaivata aamulla
[q]Cera, 23.9.2006 19:24:
ajattelin parantaa kuumeisen oloni siidurilla *hörps*
(ja sitäpaitsi, alluilla on nykyään niin rasittavaa pelata wsg:tä selvinpäin et on myös siksikin pakko vähän maistella että jaksaa...........)
[/q]
loistava syy :D
[q]Orza,
[/q]
niin. valitettavaa
mut onneks allut vvoittaa aina AV:ssa ;)
tai ainakin silloin kun MINÄ olen siellä
*hörps*
tosi harvoin, en mä oikeen tiiä miks mä en vaan tykkää juua yksinää tosin, joskus kyllä, ehkä kerran kahes kuukaudes tulee kipattua muutama yksinää himas, yleensä se jää siihen saunakaljaan, ehkä kahteen. Jotenki yksinää on vähä tylsää juua
[q]Cera, 23.9.2006 20:08:
---
Orza,
---
niin. valitettavaa
mut onneks allut vvoittaa aina AV:ssa ;)
tai ainakin silloin kun MINÄ olen siellä
*hörps*
[/q]
ppfffft kerro mikä hahmo ja servu niin tuun mäiskii sundereita suhun =)
Allyt voittaa 3% matseista, ainakin mun oman kokemuksen mukaan ;D Tänäänkin tuli pistettyä muutama wsg ja worldissä 1x 49 mage ja 2x palat 45 ja 44 :D samanaikaisesti, aika tehotonta touhua kun itse 49 rogue :D sit jonkun toisen 47lvl magen kanssa laitettiin samat + 47 mage nippuun niin ettei ees käyny lähel kuolemaa :D niin ja artikkeliin, kyllä kaljaa kotona :D