Ketkä dokailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*

Back to häröily O

No ei tulis mieleenkään.
Tää menee mulla kyllä siihen ”mitä et ole tehnyt koskaan” -listaan.

[q]ALIEN:
juoppoja kaikki!
[/q]

Otetaan sille! *känni*

välillä on kausia että tulee hieman juopoteltua kotona.. muttei liian usein. ja tänäänki baariin joten ei tätä lasketa *känni*

[q]
Juhgu:

Päivittäin?

[/q]

Alkoholismin merkki...

Viikossa menee 1-2 sikspäkkiä yleensä saunomisen yhteydessä. Ja joskus ilman saunaakin. Olen oikeasti aika hyvä kalsarikännäilijä. Olen hyvää seuraa itselleni joten mikäs siinä on istuskellessa hyvässä seurassa olutta nauttien.

Tottakai!
Pullo pontikkaa ( omia tuotoksia tietty ) naamaan ja sitten juoppohulluuskohtaus ja illan päätteeksi saa taas ajaa perheen haulikolla lumihankeen kesät talvet.

[q]stimbe:
---
ALIEN:
juoppoja kaikki!

---

Otetaan sille! *känni*
[/q]

Jos nyt jotkut tuolla nyt kerran jorailee, nii ketäs täällä sitten dokailee? ^___^

[q]
Individual:

Tottakai!
Pullo pontikkaa ( omia tuotoksia tietty ) naamaan ja sitten juoppohulluuskohtaus ja illan päätteeksi saa taas ajaa perheen haulikolla lumihankeen kesät talvet.

[/q]

Which is nice.. mut mite voi ajaa perheen lumihankeen kesällä? Oletko hankkinut jonkinlaisen lumettajan sinne maillesi?

Ei sitä aina jaksa dokaa himas yksin mut sillon tällän tulee sitäkin harrastettuu

Eipä yksin tulle "dokattua" paljoa, kyllä se seurustelujomana mulla menee, eli pitää olla muita ja muut kans *känni*
Jonku yhden-kaks-kolme yömyssyä voi huitasta jos ei nukkumattia kuulu..

Ei oo tullu yksin kotona dokattua, välil saattanu ottaa parin drinksun mut ei kyl mitään *känni* Heh, eihän kukaan ny semmosta tee!?

Njoo, jos nyt kerran on tylsää eikä autol tarvii lähtee minnekkään ni mikä jottei...*iloinen*

Yksin.. ei ei ei ei tulkaa sieltä himasta kalsarikännejä ottamasta Baariiin/Bupiin tai muualle ihmisten ilmoille.. niin ne kaikki muutkin tekee .

En sentääs jokapäivä ja harvemmin ihan yksin mut kalsarikännit jonkun ihanan ystäväisen kanssa on parasta... *sydän*
Hillitöntä paskan jauhamista ja fiilistelyä hyvän musiikin mukana, uijui... ois jo ens perjantai

No en kyl päivittäin...mut tällähetkellä pienet kalsarikännit tässä käynnissä.

Dokaileminen yksinään kotona on harvinaisen hauska harrastus mielestäni

Tosin harvemmin sitä nykyään on tullut tehtyä, enkä ennenkään ole harrastanut kuin about 1-2krt/kkteen

Joskus myös 1 paras kaveri tod. arvostettu ei mene niin jumittamiseksi

Ensimmäiset kännit join viskipullon parissa, aluksi se maistui ihan hirveeltä mutta loppua myöten sitä pystyi juomaan ihan huoletta, kunnes join liikaa ja oksensin roskikseen, siitä lähtien oon inhonnu viskiä, rommia ja konjakkia. Mutta kyllä välillä tulee juotua kalsarikännit, se on ihan kivaa :)(:

Emmää niin juoppo oo.

kai sitä saa kotona juoa ilman että se edes on kalsarikänni??
jos ei kiinnosta ketään kattella ni kotona juo vaikka punkkupullon, kuuntelee hyvää musiikkia ja menee nukkumaan..
täydellistä..

O